تهدید حماس در مورد فیلم های اعدام گروگان ها در رسانه های اجتماعی گسترده است

احمد می‌گوید شرکت‌ها در پیاده‌سازی سیستم‌هایی که به‌طور خودکار محتوای خشونت‌آمیز خشونت‌آمیز را شناسایی می‌کنند، به همان اندازه که انواع دیگر محتوا را شناسایی می‌کنند، شکست می‌خورند. احمد گفت: «اگر قطعه‌ای از موسیقی دارای حق نسخه‌برداری در ویدیوی خود داشته باشید، سیستم‌های آن‌ها آن را در عرض یک میکروثانیه شناسایی کرده و آن را حذف خواهند کرد. حقوق هنرمندان موسیقی و نمایش».

فقدان جزئیات در مورد نحوه برنامه ریزی پلتفرم های اجتماعی برای محدود ، استفاده از پخش زنده تا حدی به دلیل ترس آنها از افشای اطلاعات بیش از حد است که می تواند حماس، جهاد اسلامی فلسطین (PIJ) و دیگر گروه های فعال یا حامیان آنها را قادر به دور زدن اقدامات در این زمینه کند. یک کارمند یک پلتفرم اصلی که نامش ناشناس ماند، گفت، زیرا او مجاز به صحبت عمومی در ارتباط با WIRED نیست.

آدام هدلی، بنیانگذار و مدیر اجرایی فناوری ضد تروریسم، یک سازمان غیرانتفاعی وابسته به سازمان ملل که فعالیت های افراط گرایان را به صورت آنلاین ردیابی می کند، به WIRED گفت که اگرچه حفظ محرمانگی در مورد روش های تعدیل محتوا در طول یک درگیری حساس و ناپایدار، مهم است، اما شرکت های فناوری باید این کار را انجام دهند. شفاف تر در مورد نحوه کار آنها.

هدلی می‌گوید: «از نظر به اشتراک گذاشتن جزئیات نحوه کشف و تجزیه و تحلیل این مواد باید احتیاط کرد. اما امیدوارم راه‌هایی برای ارتباط اخلاقی این موضوع وجود داشته باشد که تروریست‌ها را برای استفاده از روش‌های کشف ترغیب نکند، و ما همیشه پلتفرم‌ها را تشویق می‌کنیم که در مورد کاری که انجام می‌دهند شفاف باشند.»

  شرایط تبدیل تعهد ایران خودرو به سورین پلاس XU7P+ Schedule D 1402 اعلام شد.

شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌گویند تیم‌های اختصاصی آن‌ها شبانه‌روز در انتظار آغاز حمله زمینی مورد انتظار اسرائیل به غزه هستند، که هدلی گفت می‌تواند موجی از اعدام‌های گروگان‌ها را آغاز کند.

با این حال، با وجود تمام زمان، پول و منابعی که به نظر می‌رسد این شرکت‌های چند میلیارد دلاری برای مبارزه با این بحران احتمالی اختصاص می‌دهند، آنها همچنان به فناوری علیه تروریسم، یک سازمان غیرانتفاعی کوچک، وابسته هستند تا در صورت انتشار محتوای جدید از حماس یا حماس به آنها هشدار دهد. . PIJ، یکی دیگر از گروه های شبه نظامی مستقر در غزه، آنلاین می شود.

هدلی می‌گوید که تیم 20 نفره او معمولاً قبل از هر پلتفرم اصلی در مورد محتوای تروریستی جدید یاد می‌گیرند. هادی می‌گوید تا کنون، در حالی که محتوای تایید شده از حماس یا شاخه نظامی PIJ را دنبال می‌کند، حجم محتوا در پلت‌فرم‌های اجتماعی بزرگ «بسیار کم» است.

منبع: https://www.wired.com/story/livestream-hostages-israel-hamas-war/