توصیه‌های محدود محافظت از نوجوانان YouTube در مورد ویدیوهای بالقوه مضر

مطالعات خارجی و گزارش‌های داخلی بارها تأثیر منفی رسانه‌های اجتماعی بر سلامت روان نوجوانان را نشان داده‌اند که منجر به طیف وسیعی از اقدامات احتیاطی ایمنی در همه پلتفرم‌ها می‌شود. امروزه، YouTube ابزارهای سلامتی خود را برای جوانان گسترش می‌دهد، از جمله محدود ، توصیه‌های مربوط به ویدیوهایی که ممکن است مضر باشند.

یوتیوب با کمیته مشورتی جوانان و خانواده خود برای شناسایی انواع ویدیوهایی که در صورت مشاهده مکرر می توانند بر سلامت روان نوجوانان تأثیر منفی بگذارند، همکاری کرد. این دسته‌ها شامل ویدیوهایی بود که وزن‌ها، ویژگی‌ها و سطح تناسب اندام خاصی را ایده‌آل می‌کرد یا پرخاشگری اجتماعی را نشان می‌داد. با این حال، این ویدیوها همچنان قابل مشاهده هستند (و حداقل یک بار می توان آنها را توصیه کرد). برای این منظور، یوتیوب منابع بحران خود را – اطلاعاتی که در صورت جستجوی کلماتی مانند “خودآزاری” یا “اختلالات خوردن” ظاهر می شود – به یک پانل تمام صفحه تبدیل کرد. ایده این است که این کار بینندگان را وادار می‌کند تا استراحت‌های بیشتری داشته باشند و به طور واضح‌تر به خطوط مستقیم بحران شخص ثالث و جستجوهای پیشنهادی مانند «تمرین‌های زمین‌گیری» اشاره کنند.

این شرکت همچنین در حال افزایش فرکانس یادآوری‌های «زمان خواب و استراحت» است، به‌طوری‌که این یادآوری به‌طور خودکار هر ساعت در ویدیوها برای بینندگان زیر ۱۸ سال نمایش داده می‌شود. سپس فرکانس را می توان در تنظیمات توسط کاربر یا والدین تنظیم کرد. با توجه به اینکه گزارش اوت ۲۰۲۲ از Pew Research نشان می‌دهد که ۹۵ درصد از نوجوانان آمریکایی از یوتیوب استفاده می‌کنند و تقریباً یک پنجم آنها «تقریباً دائم» از یوتیوب استفاده می‌کنند، این وقفه‌ها می‌تواند مفید باشد. در همین حال، TikTok دومین پلتفرم محبوب بود که 67٪ از پاسخ دهندگان از آن استفاده می کردند، تقریبا یک سوم کمتر از YouTube.

  آل سعود اولین مسلمانی است که به فضا رفت

منبع: https://www.engadget.com/youtubes-new-teen-protections-limit-recommendations-on-potentially-harmful-videos-133144681.html?src=rss