دولت بایدن می تواند به خودروسازان زمان بیشتری برای انتقال به خودروهای الکتریکی بدهد

دولت بایدن قصد دارد محدودیت‌های انتشار گازهای گلخانه‌ای را که سال گذشته توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) پیشنهاد شده بود، کاهش دهد و به خودروسازان زمان بیشتری را قبل از مجبور شدن به فروش خودروهای الکتریکی بسیار بیشتر از خودروهای بنزینی بدهد. این آخر هفته گزارش شد بر اساس این قانون، خودروهای الکتریکی تا سال 2032 67 درصد از فروش خودروهای جدید و کامیون های سبک را تشکیل می دهند.

به گفته منابع، این تغییرات به جای وادار ساختن سازندگان به افزایش فروش خودروهای الکتریکی، به آنها اجازه می دهد تا این انتقال را تا پایان دهه 2020 به تدریج انجام دهند. نیویورک تایمز. با این حال، پس از سال 2030، انتظار می رود فروش خودروهای الکتریکی به میزان قابل توجهی افزایش یابد. خودروسازان استدلال کرده اند که هزینه فعلی خودروهای برقی و فقدان زیرساخت شارژ آنها را از دستیابی به اهدافی به اندازه اهداف پیشنهادی EPA باز می دارد. بر اساس این گزارش، سال گذشته تنها 7.6 درصد از خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده، خودروهای الکتریکی بودند نیویورک تایمز.

بنا به گفته‌ها، این اصلاحات احتمالاً حرکتی است که تا حدی با هدف مماشات با اتحادیه‌ها صورت می‌گیرد، که نشان دهنده جمعیتی است که به عنوان منطقه کلیدی حمایت از بایدن تلقی می‌شود و نیاز به زمان بیشتری برای اتحادیه‌سازی کارخانه‌های جدید خودروهای الکتریکی را از جمله نگرانی‌های دیگر ابراز کرده‌اند. نیویورک تایمز. قوانین هنوز نهایی نشده اند، اما انتظار می رود در بهار منتشر شوند.

منبع: https://www.engadget.com/biden-administration-may-give-automakers-more-time-to-shift-to-evs-215625805.html?src=rss

  آمازون به تازگی اولین تریلر سریال Fallout خود را منتشر کرده است