رایلی رید، ستاره فیلم بزرگسالان، Clona.AI را راه‌اندازی کرد، یک پلتفرم چت بات

نماد فیلم بزرگسالان و سرمایه گذار رسانه رایلی رید قصد دارد با یک پلت فرم آنلاین که در آن کاربران می توانند با نسخه های دیجیتال سازندگان محتوا چت کنند، قابلیت های تحول آفرین هوش مصنوعی را به سرگرمی بزرگسالان بیاورد. اما برخلاف دیگر چت‌بات‌های بزرگ‌تر، آواتارها با رضایت صریح سازندگان مدل‌ها آموزش داده می‌شوند که تأثیر مستقیمی بر آنچه که «همراهان هوش مصنوعی» درباره آن صحبت خواهند کرد یا نخواهند داشت، آموزش داده می‌شوند.

با پرداخت 30 دلار در ماه، طرفداران و مشترکین می‌توانند با نسخه‌های دیجیتال ستاره‌های بزرگسال، سازندگان محتوا و اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود “گفتگوهای صمیمی” داشته باشند. فهرست این سایت در حال حاضر شامل خود رید و لنا پلاگ است. یک ردیف رایگان نیز در دسترس است اما فقط پنج پیام چت در ماه ارائه می دهد.

رید گفت: «واقعیت این است که هوش مصنوعی در راه است، و اگر کلونا نباشد، شخص دیگری است. وقتی (دیگران) از دیپ فیک یا هر چیز دیگری استفاده می کنند، اگر خودم را با آن مرتبط نکنم، آنگاه شخص دیگری تصویر من را می دزدد و این کار را بدون من انجام می دهد. بنابراین وقتی این فرصت به من داده شد، بسیار هیجان زده بودم زیرا احساس می کردم این شانس را دارم که بخشی از پیشرفت های تکنولوژیکی شرکت باشم.

Clona از مدل بزرگ زبان Llama 2 متا به عنوان پایه استفاده می کند، سپس به طور قابل توجهی آن را اصلاح و بازآموزی می کند تا شخصیت شخصی را که بر اساس آن است منعکس کند. رید توضیح می‌دهد که مدل او ابتدا در انواع رسانه‌های آنلاین خود، از جمله مصاحبه‌ها، حضور در پادکست و ویدیوهای یوتیوب (علاوه بر برخی از کارهای دارای رتبه X) آموزش دیده بود و سپس پاسخ خود را با چت ، با خود هوش مصنوعی اصلاح کرد.

  پلیس کالیفرنیا چهار نفر را در مجسمه لگو دزدیده شده 300 هزار دلاری دستگیر کرد

رید گفت: “من می‌توانم ببینم که چگونه به کاربران پاسخ می‌دهد و آن را به گفتن “نه” تغییر می‌دهم، بیشتر اینطور می‌گفتم.” سگ های من درست بودند و من داشتم حقایق را بررسی می کردم.”

حتی اگر همراه هوش مصنوعی قادر به گفتن چیزهای کثیف باشد، میزان کثیف بودن به ترجیحات بازیگر بستگی دارد، نه به ترجیحات کاربر. رید خاطرنشان می کند که مدل او، برای مثال، در مورد اعمال ، خطرناک فیزیکی با کاربران صحبت نمی کند. او گفت: «نمی‌دانم تیم فناوری به بچه‌هایی که زنگ می‌زدند فکر می‌کردند یا نه، اما من به آنها فکر کردم.

فناوری هوش مصنوعی مولد پتانسیل عظیمی را در بین هنرمندان و هنرمندان نشان داده است. این فرآیند به اجازه افراد مشهور (یا دارایی آنها) و حجم کافی از صدای ضبط شده یا ویدیویی آنها نیاز ندارد. با این حال، ما قبلاً شاهد استفاده نادرست از فناوری در و . شیوه‌های ناروا برای خراش دادن داده‌ها از وب عمومی (داده‌هایی که سپس برای آموزش LLM استفاده می‌شوند) نیز افزایش یافته است، و .

رید با این وجود نسبت به انعطاف پذیری اثبات شده تاریخی صنعت ، خوش بین است. رید گفت: «من احساس می‌کنم که ما نقش بزرگی در تطبیق هوش مصنوعی با جامعه خود خواهیم داشت، زیرا ، همیشه همینطور است. این کاری است که او با اینترنت انجام داد. و دنیای ، پیشرفت های تکنولوژیکی زیادی را به خود دیده است.

منبع: https://www.engadget.com/adult-film-star-riley-reid-launches-clonaai-a-sexting-chatbot-platform-000509221.html?src=rss