روز رئیس جمهور را با 15 درصد تخفیف در فروش WelleCo در سراسر سایت جشن بگیرید

در حالی که ممکن است فروش روز رئیس جمهور را با صرفه جویی زیادی در تشک ها و لوازم خانگی مرتبط کنید، این موارد تنها اقلامی نیستند که در آخر هفته فروخته می شوند. فروش روز رئیس‌جمهور WelleCo سلامت شخصی را برجسته می‌کند و این برند ۱۵٪ تخفیف برای هر سفارشی به مشتریان ارائه می‌دهد. فقط مطمئن شوید که از کد تبلیغاتی استفاده کنید SUPERGOOD15 در هنگام تسویه حساب برای بهره مندی از تخفیف. از ویتامین‌هایی که انرژی را افزایش می‌دهند تا ویتامین‌هایی که به خواب کمک می‌کنند، بسیاری بر این باورند که مکمل‌ها می‌توانند عنصر مخفی یک سبک زندگی سالم باشند.

WelleCo محصولات متنوعی را برای کمک به شما در طول سفر سلامتی خود ارائه می دهد. این برند محبوب است فوق العاده اکسیر در بسته های 10.5 اونسی موجود است و دوز روزانه سبزی را برای سلامت روده و پوست در چهار طعم مختلف فراهم می کند. به طور منظم 85 دلار، با این معامله می توانید آن را با 72 دلار دریافت کنید. یک گزینه جدید است L’Elixir du Soir، یک نوشیدنی شکلات داغ با 13 کالری هدف آن کمک به آرامش و استراحت در حالی است که تقویت کننده های کلاژن برای بازسازی پوست شما در طول شب کار می کنند. قیمت معمولی 40 دلار برای 5.2 اونس است. با تخفیف، فقط 34 دلار پرداخت خواهید کرد.

WelleCo همچنین ویتامین ها و مکمل های مخصوص پوست، مو و خواب را ارائه می دهد و این برند حتی یک سری از ویتامین های کودکان دارد. فروش تا دوشنبه 19 فوریه ادامه دارد.

  فرود ماه Intuitive Machines تلاش جسورانه ای را انجام می دهد

بیشتر بدانید: بهترین اشتراک ویتامین برای سال 2024

معاملات خرید بیشتر از CNET

منبع: https://www.cnet.com/deals/welleco-presidents-day-weekend-sale-brings-15-percent-off-orders/#ftag=CAD590a51e