زمان بسته شدن سم بنکمن-فرید

بیایید صادق باشیم: واقعیت ها برای سم بنکمن-فرید بد هستند. دادستان، در بیانیه پایانی که توسط نیکلاس روس ارائه شد (با تلفظ “رز”، اگرچه او شما را تصحیح نخواهد کرد، همانطور که قاضی لوئیس کاپلان در بیشتر دوره محاکمه انجام داد) امروز، نوشته های معاصر متعددی را بررسی کرده است. شواهد حاکی از آن است که بانکمن-فرید بسیار بسیار مقصر کلاهبرداری و توطئه در FTX بود. روس استدلالی مطمئن و محدود ارائه کرد و به شدت بر این شواهد تکیه کرد تا ادعا کند که بانکمن-فرید از سپرده های مشتریان FTX به عنوان قلک خصوصی خود استفاده کرده است و آنها را از طریق شرکت تجاری خود، Alameda Research منتقل کرده است.

او همچنین توضیح داد که چرا بانکمن-فرید این کار را انجام داد: «متهم حریص بود. »

راستش را بخواهید این بیانیه پایانی می توانست بعد از ساعت اول به پایان برسد. شواهد دخیل بودن بانکمن-فرید – از رویارویی او با گوگل با دیگر همدستان های ادعایی، تا ابرداده هایی که او را به صفحات گسترده مجرمانه مختلف مرتبط می کند، تا وجوه تخصیص یافته به نهادهایی که تحت کنترل او بود، کافی بود. اما هنوز چند ساعت دیگر فرصت داشتیم، گویی که روس برای انبوه شواهد خود یک بیل بکهو اجاره کرده بود و قرار بود از آن حداکثر استفاده را بکند.

همانطور که روس صحبت می کرد، هیئت منصفه بسیار روی او متمرکز بود. به نظر نمی رسید کسی چرت بزند. من کسی را ندیدم که به ساعت نگاه کند. بسیاری از هیئت منصفه یادداشت برداری کردند. اگرچه روس با یک اتفاق سمعی و بصری هنگامی که صفحه نمایش برای نشان دادن شواهد به اعضای هیئت منصفه در ردیف وسط نمایش داده شد، قطع شد، بحث پایانی به آرامی پیش رفت. روس مستقیماً با هیئت منصفه صحبت کرد و گهگاه نگاهی به یادداشت های خود انداخت.

کوهن گفت که دادستان در تلاش است تا بنکمن-فرید را به یک مرد بد تبدیل کند

  قابلیت‌های هوش مصنوعی سیری احتمالاً در اوایل سال 2025 به دست خواهند آمد

با تماشای روس متوجه شدم که چرا دفاع اینقدر به موقع پرید. ترتیب زمانی برای بنکمن-فرید بد بود: کاملاً واضح بود که او چیزهایی را یاد می‌گرفت و درباره آنها دروغ می‌گفت. توییت “دارایی ها خوب است” که در 11 نوامبر ارسال شد، چهار ساعت پس از گفتگو با سیگنال منتشر شد که در آن بانکمن-فرید تفاوت 8 میلیارد دلاری بین بدهی هایش به مشتریان و بدهی هایش را که FTX می توانست پرداخت کند، تایید کرد.

بنابراین من با مارک کوهن، وکیل مدافع، که به نظر نمی‌رسید کار زیادی با او داشته باشد، دوست بودم. اما آیا بیانیه پایانی او در بدتر ، اوضاع موفق بود؟ برای شروع، به نظر می رسید که او به جای نگاه ، به هیئت منصفه، مستقیماً از روی سندی که ساخته بود می خواند. او به آرامی صحبت می کرد، تقریباً یکنواخت، انگار که امیدوار بود اعضای هیئت منصفه را بخواباند.

همانطور که انتظار می رفت، کوهن تاکید کرد که اشتباهات غیرقانونی نیستند. و او به دنبال معرفی Alameda و FTX به عنوان شرکت های قانونی و نوآور بود. درک اینکه دقیقاً چه چیزی و چگونه نوآوری می کنند بسیار دشوار بود، اما اوه خوب. مطمئناً درست است که در اوج خود، ارزش FTX بسیار بالا بود.

کوهن گفت که دادستان در تلاش است تا بنکمن-فرید را به یک مرد بد تبدیل کند. سپس او هیئت داوران را نشان داد تعدادی عکس که بنکمن-فرید را بد جلوه داد: معاشرت با بیل کلینتون و تونی بلر، استراحت در یک جت شخصی، و در سوپر باول با کیتی پری و اورلاندو بلوم. من نمی دانم چرا کوهن تصمیم گرفت این عکس ها را به ما یادآوری کند، اما این کار را کرد. بله، دادستان تصویری غیرخیرخواهانه از بنکمن-فرید ترسیم کرد، اما نیازی به این کار نیست. برای تقویت او

کوهن موضوعاتی را معرفی کرد که فکر می کنم قصد داشتند هیئت منصفه را گیج کنند، اما به نظر می رسید آنها را خسته می کند.

  بهترین معاملات Discover Samsung که اکنون می توانید خریداری کنید

فهمیدیم که بنکمن-فرید بسیار سخت کار می کرد، 12 ساعت در روز، که به نظر کم می رسید: بنکمن-فرید قبلاً شهادت داده بود که تا 22 ساعت در روز کار می کرد. اما نمی‌توانستم دقیقاً به شما بگویم که او در تمام این مدت چه کار می‌کرد، زیرا شهادت ارزشمند کمی در مورد آن وجود داشت. به همین ترتیب، من در مورد سیاست حفاظت از داده ها که دفاع نمی تواند تولید کند، چیزهای زیادی شنیدم.

به گفته کوهن، بازجویی متقابل دولت در مورد بنکمن-فرید ناعادلانه بود: اگر او به طور طولانی پاسخ می داد، روس پاسخ های او را بسیار گیج کننده می دانست، و اگر او به طور خلاصه پاسخ می داد، روس می گفت که به نظر طفره می رود. ببینید، من آنجا بوده ام – و کلمات سالاد و فرار را وقتی می شنوم می دانم. این کمی به من مربوط است! پاسخ های بانکمن-فرید به سوالاتی که دوست نداشت، حتی زمانی که قاضی واقعی از او بپرسد، خوب نبودند گفتن “از ادب به دور” و “خود بودن”. او سام بود» واقعاً کار را انجام نمی دهد. او بخصوص وقتی Bankman-Fried که در بررسی مستقیم دیدیم گرمتر، خنده دارتر و بسیار متفاوت از آنچه در کراس اوور دیدیم، کار را انجام نمی دهد. این Bankman-Fried بسیار شبیه همان چیزی بود که قبل از نوامبر 2022 از حضور در رسانه ها می شناختیم.

کوهن موضوعاتی را معرفی کرد که به نظر من قصد داشتند هیئت منصفه را گیج کنند، اما به نظر می رسید آنها را خسته می کند. به عنوان مثال، در طی یک انحراف طولانی در مورد ارزش خالص دارایی آلامدا، چندین هیئت منصفه را دیدم که در پشت سالن دادگاه به ساعت نگاه کردند. همین امر در مورد بحث در مورد محرک های ریسک FTX نیز صدق می کند.

کوهن حتی توانست صدای کارولین الیسون، مدیر عامل آلامدا را به گوش برساند بیشتر قابل اعتماد، و از همه مهمتر، دفاع از توییت هایی که او در دوره نوامبر که FTX از کار افتاده بود، ارسال کرد. این یک خطای غیر اجباری است. تضعیف شهادت الیسون – در کنار شهادت گری وانگ، آدام یدیدیا و نیشاد سینگ – یکی از معدود تاکتیک هایی بود که می توانستم برای دفاع از بنکمن-فرید تصور کنم. اگر کوهن می گوید اینجا قابل اعتماد است، چرا باید در جای دیگری به او شک کنیم؟

  آرچر با یک پایانی سه قسمتی در ماه دسامبر به پایان می رسد

حتی با استعدادترین وکیل مدافع نیز در حل این پرونده مشکل خواهد داشت.

قبل از اینکه پرونده به هیئت منصفه برود، هنوز رد دادستان به استدلال های کوهن، مانند آنها، نشنیده ایم. اما من فکر می کنم حتی با استعدادترین وکیل مدافع هم برای به نتیجه رساندن این پرونده تلاش می کند. شواهد مستندی که این اتهام را تأیید می‌کند، بسیار زیاد است، و شواهد بسیار کمی برای حمایت از گزارش بانکمن-فرید از رویدادها وجود دارد، که با سه شاهد همکاری در تناقض است – و یدیدیا، که این کار را نمی‌کند، هیچ اتهامی نداشت. بعلاوه، آخرین فردی که هیئت منصفه صحبت را شنید بانکمن-فرید بود، و ما به طور طولانی ثابت کردیم که او عاشق دروغ گفتن بود.

اصلی‌ترین چیزی که یافته‌های نهایی آن را روشن کرد این بود که پرونده تا چه حد کج‌راه بود. به نظر می رسد دفاع بانکمن-فرید این است که او مرد خوبی است که هرگز عمداً به کسی آسیب نمی رساند. یک درونگرا! که حتی مواد مخدر تفریحی هم نمی کند! هنگامی که کوهن از هیئت منصفه خواست تا او را در طول جلسات خود در نظر داشته باشند، بنکمن-فرید بطری آب را در دستش مچاله کرد و سر و صدا کرد. با نگاهی به آن، دیدم که او مستقیماً به هیئت منصفه نگاه می کند، با حالتی که نشان می داد می خواهد گریه کند.

Bankman-Fried حق دارد که بترسد. او عذرخواهی کرد. دادستانی رسید آورد.

منبع: https://www.theverge.com/2023/11/1/23942828/sam-bankman-fried-trial-closing-arguments