صبح بعد: نبرد چت بات ها، قسمت دوم

صبح بخیر. آیا این PS5 شخصی سازی شده را می خواهید؟ پس از آن باید سال های آخر کار خود را در سونی کار کنید. به نظر می رسد این تنها راه است. من همچنین شرط می بندم که چه ربات چت چت باتی باشد که همه ما به آن وابسته هستیم. این مانند یاهو (شرکت مادر ما) یا گوگل یا فیس بوک است. چه کسی اول به آنجا خواهد رسید؟ فریاد کمک این هفته در یوتیوب دو تا از بزرگترین رقبای چت بات ها یعنی گوگل و مایکروسافت را در خود دارد. و چند دعوا بین تیم تحریریه Engadget.

این هفته:

Gemini گوگل بزرگترین تهدید برای ChatGPT است

مایکروسافت همچنین در حال ارتقای چت بات خود است

لپ تاپ بزرگ لنوو اینجاست

و این را بخوانید:

محققان یک ایمپلنت زیر جلدی برای درمان دیابت نوع 1 ساخته اند. دستگاه کاشتنی جدید می تواند روش دریافت انسولین را بدون نیاز به سوزن یا پمپ برای بیماران دیابتی نوع 1 تغییر دهد. ایمپلنت نخ یک «دستگاه جزیره ای» است که از سلول هایی که به طور طبیعی در بدن ما انسولین تولید می کنند، به دست می آید. این انسولین را از طریق سلول‌های جزایری که در اطراف آن تشکیل می‌شوند ترشح می‌کند، در حالی که برای زنده ماندن، مواد مغذی و اکسیژن را از رگ‌های خونی دریافت می‌کند.

با این حال، این دستگاه ها در نهایت باید حذف شوند، بنابراین محققان هنوز در حال کار برای افزایش طول عمر آنها قبل از آزمایش نهایی دستگاه ها بر روی بیماران هستند. در اینجا جوک های هولناکی وجود ندارد – فقط یک خبر بسیار جالب؟

  بتمن برمی‌گرداند، برنامه‌های گفتگوی نویسنده برای اسپین‌اف زن گربه‌ای رها شده

آیا ایمیل را به ویدیو ترجیح می دهید؟ در اینجا مشترک شوید برای گزارش های روزانه، مستقیماً به صندوق ورودی خود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-battle-of-the-chatbots-part-two-140059376.html?src=rss منتشر شده است.

منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-battle-of-the-chatbots-part-two-140059376.html?src=rss