طرفداران تیلور سوئیفت جستجو برای “لباس فوتبال” را 242٪ افزایش دادند.

امسال، با سفر تیلور سوئیفت به داخل کشور، شهرهای سراسر ایالات متحده شاهد تغییر اقتصاد خود توسط «Swifttonomics» یا «Taylornomics» بودند. گشت و گذار در دوران. به عنوان مثال، اداره گردشگری سینسیناتی به این موضوع گفت مجله ی وال استریت هزینه مصرف کننده مربوط به تور سوئیفت حدود 48 میلیون دلار بود (ستاره پاپ تابستان گذشته دو کنسرت در شهر اجرا کرد).

بنابراین جای تعجب نیست که جدیدترین تلاش عمومی سوئیفت – شایعه رابطه او با تراویس کلسه سران کانزاس سیتی – همچنین باعث ایجاد موجی از فعالیت های مالی شده است. همانطور که توسط Mashable گزارش شده است، سوئیفتی ها در دوران فوتبال خود هستند و این تغییر قرار است در مد آنها منعکس شود.

همچنین ببینید:

به لطف تراویس کلسه، سوئیفتی ها وارد دوران فوتبال خود می شوند

پس از اولین بازدید سوئیفت از بازی Chiefs در 24 سپتامبر، فروش رسمی آنلاین پیراهن Kelce تا 400 درصد افزایش یافت. و اپلیکیشن خرید LTK به Mashable گفت که از زمانی که سوئیفت و کلسه با هم دیده شدند، جستجوهای سوئیفت 146 درصد افزایش یافته است، در حالی که جستجو برای “Football Outfit” تنها نسبت به هفته گذشته 242 درصد افزایش یافته است. یکی از نمایندگان این برنامه به Mashable گفت که جستجو برای سویشرت‌های Kansas City Chiefs نیز افزایش قابل‌توجهی داشته است (سوئیفت در طول بازی 22 اکتبر یک لباس قدیمی به تن کرد).

مانند همه چیز در مورد سوئیفت، این اعداد با زمینه جالب تر می شوند. LTK به Mashable گفت که جستجوهای تیلور سویفت در حال حاضر 527 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و در ماه های مارس و آوریل با شروع تور او به بیش از 1000 درصد رسیده است.

  تولید BMW X4 متوقف خواهد شد

معلوم شد که تیلور به تنهایی خوب است، با دوست پسر جدیدش یا بدون آن.

منبع: https://mashable.com/article/taylor-swift-travis-kelce-football-fashion