فصل مالیاتی 2024: در اینجا نحوه ثبت رایگان مالیات با این برنامه IRS آمده است

tax-advice.png

فصل تشکیل پرونده مالیاتی 2024 به طور رسمی اواخر این ماه در 29 ژانویه آغاز می شود، اما لازم نیست تا آن زمان منتظر بمانید تا وارد پرونده پرونده شوید. اگر می‌خواهید زودتر اظهارنامه خود را آماده کنید تا بتوانید بلافاصله آن را در 29 ام ثبت کنید، یک برنامه IRS به میلیون‌ها آمریکایی اجازه می‌دهد اظهارنامه مالیاتی فدرال خود را به صورت رایگان ارائه کنند. امروز در دسترس است.

این داستان بخشی از مالیات 2024پوشش CNET از بهترین نرم افزارهای مالیاتی، مشاوره مالیاتی، و هر آنچه برای ثبت اظهارنامه و پیگیری بازپرداخت خود نیاز دارید.

IRS Free File یک مشارکت بین IRS و هفت شرکت از بزرگترین شرکت های تهیه مالیات آنلاین کشور است. اگر درآمد ناخالص تعدیل شده شما در سال گذشته کمتر از 73000 دلار بود، می توانید از Free File برای پردازش و ارسال یک بازگشت ساده به صورت رایگان استفاده کنید. (برخی از شرکت های شرکت کننده حتی اظهارنامه ایالتی شما را پردازش می کنند.) طبق گزارش IRS، تقریباً 70 درصد مالیات دهندگان واجد شرایط دریافت پرونده رایگان هستند.
در اینجا چیزهایی است که باید در مورد Free File بدانید، از جمله اینکه چه کسی واجد شرایط آن است، چه کاری می تواند انجام دهد، و برای استفاده از آن به چه چیزهایی نیاز دارید.

فایل رایگان IRS چیست؟

IRS Free File یک مشارکت غیرانتفاعی بین IRS و Free File Alliance است، گروهی از شرکت‌های تهیه مالیات تجاری که توافق کرده‌اند اظهارنامه‌های فدرال را به صورت الکترونیکی به صورت الکترونیکی پردازش و ارسال کنند. (برخی نیز ممکن است از طریق ایالت بازپرداخت رایگان ارائه دهند.)

  تجلیل از پنج تیم برتر دانشجویی در TenoStars

اگر از Free File استفاده می کنید، به سایت یکی از این شرکت ها هدایت می شوید تا با دستورالعمل های گام به گام بازگشت خود را تکمیل کنید.

  • 1040Now.net
  • ezTaxReturn.com (به انگلیسی و اسپانیایی)
  • FileYourTaxes.com
  • مالیات های آنلاین
  • TaxACT
  • TaxHawk
  • قاتل مالیات

توجه داشته باشید: Intuit Turbo Tax در سال 2021 از این برنامه خارج شد.

چه کسی واجد شرایط IRS Free File است؟

ارائه دهندگان آماده سازی مالیاتی شرکت کننده قوانین واجد شرایط بودن خود را تعیین می کنند، اما افرادی که درآمد ناخالص تعدیل شده آنها، AGI، در سال 2023 73000 دلار یا کمتر بود، احتمالاً پیشنهادی را پیدا می کنند که واجد شرایط آن باشند.

سیستم فقط برای پردازش بازده های نسبتا ساده راه اندازی شده است.

اگر بیش از 73000 دلار درآمد دارید، IRS همچنان فرم های قابل پر ، را ارائه می دهد تا به شما امکان دهد مالیات های فدرال خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، اگرچه هیچ راهنمایی گام به گام وجود ندارد.

فایل رایگان IRS چگونه کار می کند؟

برنامه Free File می تواند به سوالات اساسی پاسخ دهد، محاسبات را انجام دهد و اظهارنامه فدرال شما را در IRS ثبت کند.

تیم هوگو، مدیر Free File Alliance در بیانیه ای گفت: “نرم افزار ما به شما کمک می کند تا گام به گام مالیات های فدرال خود را به سرعت، ایمن و بدون هیچ هزینه ای ثبت کنید.”

می توانید از طریق رایانه، گوشی هوشمند یا تبلت خود به برنامه دسترسی داشته باشید. این کار را نمی توان شخصا یا از طریق پست انجام داد. علاوه بر این، فایل رایگان را نمی توان برای ارسال گزارش برای هر سال قبل از 2023 استفاده کرد.

  شارژر دسکتاپ مورد علاقه جدید من برای همه دستگاه های اپل من در حال حاضر 50 دلار تخفیف دارد

برای تشکیل پرونده با IRS Free File، به موارد زیر نیاز دارید:

  • صورت‌های درآمد (W2، 1099، و غیره)
  • شماره های تامین اجتماعی برای شما و هر همسر یا افراد تحت تکفل
  • اظهارنامه مالیاتی 2021 شما برای دسترسی به درآمد ناخالص تعدیل شده شما

پس از تهیه اسناد، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به وب سایت IRS Free File بروید.

2. روی دکمه «استفاده از آماده‌سازی مالیاتی هدایت‌شده رایگان» کلیک کنید. سپس برای کمک به یافتن محصول مناسب، روی «شروع ابزار جستجو» در زیر ابزار جستجوی آنلاین فایل رایگان IRS کلیک کنید. همچنین می توانید از ابزار Browse All Offers برای بررسی هر پیشنهاد استفاده کنید.

3. بهترین محصول را انتخاب کنید.

4. برای شروع اظهارنامه مالیاتی، پیوندهای وب سایت ارائه دهنده را دنبال کنید.

آیا فایل رایگان IRS واقعا رایگان است؟

طبق گزارش IRS، شما شما نمی توانید برای خرید محصولات یا خدمات درخواست دهید در ازای یک اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال تهیه شده توسط یک شرکت کننده در برنامه Free File.

ممکن است از شما برای ارسال یک اظهارنامه دولتی هزینه شود.

برای مشاوره مالیاتی بیشتر،
پیدا ، چه کاری انجام دهید اگر W-2 خود را دریافت نکرده ایدکشف اعتبارات مالیاتی برای صاحبان و دانلود را در آن آپلود کنید بهترین نرم افزار مالیاتی برای سال 2024.

منبع: https://www.cnet.com/personal-finance/taxes/tax-season-2024-heres-how-to-file-your-taxes-for-free-with-this-irs-program/#ftag=CAD590a51e