فقط امروز: سشوار Supersonic Dyson را با 100 دلار تخفیف در بهترین خرید بخرید

وقتی صحبت از مو می شود، محصولاتی که استفاده می کنید می توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند. نه تنها سشوار مناسب به شما کمک می کند تا موهایتان را قبل از خروج از خانه خشک کنید، بلکه برخی نیز برای محافظت از موهای شما در برابر آسیب گرما طراحی شده اند.

اگر قصد دارید به یک سشوار سوگند بخورید، به سشوار سوپرسونیک Dyson نگاهی بیندازید. این یکی از مدل های سشوار مورد علاقه ما برای سال 2023 است – و شما هم اکنون می توانید فقط با 300 دلار یکی بخر در Best Buy، 100 دلار از قیمت معمول خود صرفه جویی می کنید. و اگر عضو My Best Buy Plus یا Total هستید، می‌توانید 30 دلار تخفیف اضافی در کنار آن دریافت کنید. اما سریع باشید: این پیشنهاد امشب منقضی می شود.

سشوار سوپرسونیک نه تنها دارای موتور V9 برای خشک ، فوق العاده سریع است، بلکه دستگاه نیز جمع و جور و بی صدا است. این ابزار حالت دهنده دمای هوا را نیز اندازه گیری می کند و گرما را تنظیم می کند، که به گفته دایسون از آسیب شدید حرارتی به تارهای شما جلوگیری می کند و از درخشندگی موهای شما محافظت می کند. این دستگاه به سه تنظیم سرعت و چهار تنظیم حرارت مجهز است تا بتوانید آن را متناسب با موهای خود، از جمله میزان رطوبت و نحوه حالت دادن به آن، سفارشی کنید.

همچنین یک ضمیمه متمرکز کننده یک ظاهر طراحی شده مغناطیسی برای یک ظاهر طراحی دقیق دریافت خواهید کرد – و به لطف فناوری محافظ حرارتی داخلی، در لمس خنک می ماند. برای هر کسی که به دنبال سرمایه گذاری در یک سشوار حرفه ای است، این معامله زمان مناسبی برای ولخرجی است.

  سگ خود را به پیاده روی ببرید

منبع: https://www.cnet.com/deals/today-only-snag-the-dyson-supersonic-hair-dryer-with-100-off-at-best-buy/#ftag=CAD590a51e