قرارداد Fire TV Stick 4K Max: اعضای Prime 20 دلار صرفه جویی می کنند

20 دلار پس انداز کنید: از ۲۵ اکتبر، اعضای آمازون پرایم می‌توانند برای مدت محدودی با استفاده از یک کد، ۲۰ دلار تخفیف از Fire TV Stick 4K Max جدید دریافت کنند. ADDMAX در ثبت نام


در این مرحله، ما تقریباً فرض می‌کنیم که اکثر مردم به یک وضعیت تلویزیونی فقط پخش جریانی نقل مکان کرده‌اند (اگر هنوز کابل دارید، توهین نمی‌کنید). اگر شما یکی از این افراد هستید، باید یک دستگاه پخش جریانی خوب برای سازماندهی و در دسترس نگه داشتن همه برنامه های خود تهیه کنید، به خصوص اگر قبلاً تلویزیون هوشمند ندارید.

و در اینجا یک گزینه خوب برای فروش وجود دارد: Fire TV Stick 4K Max جدید. از 25 اکتبر، اگر عضو Prime هستید، می‌توانید آخرین مدل Fire TV Stick آمازون را با قیمت 39.99 دلار دریافت کنید، که 20 دلار از قیمت معمول آن کمتر است. فقط از کد تبلیغاتی استفاده کنید ADDMAX در پرداخت و تماشای این پس‌اندازها باشید.

همچنین ببینید:

بهترین معاملات پخش جریانی در ماه اکتبر: 20 دلار در اشتراک سالانه Peacock Premium صرفه جویی کنید

Fire TV Stick 4K Max همچنان دارای همه چیزهایی است که Fire TV Sticks قبلی را عالی کرده است، از جمله رابط کاربری آسان، دسترسی به تعداد زیادی برنامه پخش جریانی و موارد دیگر. با این حال، آنچه 4K Max را متمایز می کند، کیفیت بهبود یافته، پشتیبانی از WiFi 6E و حالت محیطی آن است. 4K Max می تواند به راحتی تمام سرگرمی های مورد علاقه شما را با کیفیت 4K Ultra HD پخش کند و با صدای Dolby Vision، HDR10+ و Dolby Atmos سازگار است. پشتیبانی از WiFi 6E تجربه پخش جریانی بسیار روان‌تر و سریع‌تری را به شما می‌دهد (به شرطی که روتر WiFi 6E داشته باشید)، و Fire TV Ambient Experience به شما امکان می‌دهد عکس‌های هنری با کیفیت گالری را در زمان بیکاری مشاهده کنید. شما حتی بزرگترین فضای ذخیره سازی را در Fire TV Stick (16 گیگابایت) خواهید داشت.

  صفحه نمایش گوشی سامسونگ

اگر آماده پخش جریانی هستید و عضو Amazon Prime هستید، Fire TV Stick 4K Max دریافت کنید و 20 دلار با کد صرفه جویی کنید. ADDMAX در ثبت نام

منبع: https://mashable.com/deals/oct-25-amazon-fire-tv-stick-4k-max-deal