معاملات مک بوک ایر اپل: مدل های 13 و 15 اینچی M2 به فروش می رسد

در سال 2023، اپل چیپست های پرچمدار فعلی M3 خود را معرفی کرد که نسبت به نسل قبلی خود کارآمدتر و سریعتر هستند، اما این پردازنده ها هنوز فقط در مدل های مک بوک پرو (14 اینچی و 16 اینچی) و مدل های 24 اینچی iMac موجود هستند. فقط زمان زیادی است که اپل آنها را به خط تولید مک بوک ایر خود تزریق کند، و این ممکن است خیلی زود باشد. مارک گورمن از بلومبرگ پیشنهاد می کند که اپل در مسیر عرضه مدل های جدید مک بوک ایر تا پایان ماه مارس است.

این می تواند این تخفیف ها را در مدل های مک بوک ایر مجهز به M2 توضیح دهد. آنها ممکن است آخرین پردازنده را نداشته باشند، اما مک بوک ایر 15 اینچی حتی یک سال از عمر آن نمی گذرد و مدل 13 اینچی هنوز بخشی از نسل فعلی است. این ماشین ها عملکرد بسیار خوبی دارند و با این قیمت های پایین خرید خوبی دارند.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: گرفتن کابل فقط با 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به کابل.com، پوشش جامع Gear و خبرنامه های فقط برای مشترکین. اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از روزنامه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بدانید.

معاملات مک بوک ایر

لپ تاپ 13 اینچی مک بوک ایر

عکاسی: اپل

این توصیه MacBook مورد علاقه ما (7/10، WIRED توصیه می کند) برای اکثر افراد در راهنمای ما برای بهترین مک بوک ها است. این صفحه نمایش 13.6 اینچی، حاشیه های نازک تر و طراحی مدرن تر (شامل پورت MagSafe) است. با تراشه M2 در زیر کاپوت، انرژی زیادی برای کارهای روزمره، وب کم 1080p برای تماس های ویدیویی واضح و عمر باتری خوب ارائه می دهد. قیمت آن در طول فروش عمده به 899 دلار می رسد و اغلب به 949 دلار می رسد، اما هنوز فکر می کنیم که معامله خوبی است. این تخفیف برای نسخه 8 گیگابایتی اعمال می شود، اما اگر رم بیشتری را ترجیح می دهید، نسخه 16 گیگابایتی (در رنگ خاکستری فضایی) با قیمت 1149 دلار (150 دلار تخفیف) در B&H به فروش می رسد.

  تلسکوپ هابل برای اولین بار جو یک سیاره فراخورشیدی را کشف کرد

لپ تاپ 15 اینچی مک بوک ایر

عکاسی: اپل

مک بوک ایر 15 اینچی (8/10، WIRED توصیه می کند) اولین گزینه صفحه نمایش بزرگ در خط Air است. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که تمام روز را با لپ‌تاپ کار می‌کنند و نمی‌خواهند تمام روز به صفحه نمایش تنگ نگاه کنند (و ترجیح می‌دهند به مانیتور خارجی وصل نشوند). اپل همان ویژگی های مک بوک ایر 13 اینچی، از جمله یک تراشه M2 و یک وب کم 1080p را بسته بندی کرده است که همه در یک شاسی بازطراحی شده بسته بندی شده اند که طراحی نازک و سبکی دارد. اگر به رم و فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، پیکربندی حافظه رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی نیز با قیمت 1399 دلار (300 دلار تخفیف) به فروش می رسد.

منبع: https://www.wired.com/story/apple-macbook-air-deals-february-2024/