من ساعت هیبریدی گوشی هوشمند تاشو موتورولا را می پوشیدم و همه جور گیج شدم

گوشی مفهومی تاشو موتورولا در MWC 2024

کری وان/ZDNET

آماده شدن برای هفته من در کنگره جهانی موبایل با نمایشی از مفهوم تلفن تاشو موتورولا ممکن است بهترین و بدترین تصمیم زندگی من باشد. از یک طرف، فاکتور جالب یک گوشی که می تواند دور مچ شما بپیچد فراتر از اندازه گیری است. از سوی دیگر، آنقدر بلندپروازانه است که وقتی بالاخره آن را به تن کردید، به سرعت متوجه می شوید که چقدر دور از ذهن است.

همچنین: لپ‌تاپ ThinkPad X1 Fold لنوو عجیب‌ترین، خنده‌دارترین و گران‌ترین لپ‌تاپی است که تا به حال آزمایش کرده‌ام.

موتورولا اولین بار مفهوم تاشو را در اکتبر گذشته در Lenovo Tech World به نمایش گذاشت، اما من دوست دارم باور کنم که بارسلونا جایی بود که این شرکت برای اولین بار این گوشی را برای دموهای حضوری عرضه کرد، زیرا مطمئناً همه تجربه‌ها مانند آن هستند، از اشکالات و اشکالات به یک روزنامه نگار همکار در حال انجام آزمایش دراپ بداهه به دلیل … آهنرباها و نیروهای غیرقابل پیش بینی که با سخت افزار بتا همراه است.

اما در لحظاتی که هر یک از ما در اتاق میتوانست تلفن را به دور مچ ما ببندید، همیشه یک تکان محترمانه تایید و به دنبال آن صداهای شاتر به چپ و راست وجود داشت. این مطالب عالیه و آنقدر گیک است که من هنوز بعد از ساعت ها به آن فکر می کنم.

این تلفن مفهومی به عنوان یک صفحه 6.9 اینچی شروع می شود که با یک صفحه پشتی پارچه ای تاشو ساخته شده است. با دقت نگاه کنید و خواهید دید که تکه‌های پارچه شروع به شل شدن و درهم پیچیدگی در لبه‌ها می‌کنند، اما من مطمئن هستم که حتی موتورولا برای تمام اوریگامی‌های گوشی‌های هوشمند که قرار بود در آن شب برگزار شود، آماده نبود.

  بهترین معاملات ربات خلاء روز Prime در اکتبر هنوز موجود است

همچنین: من 40 گوشی را در سال گذشته تست کردم و اینها بهترین هستند

بسته به جایی که در بحث تلفن همراه ایستاده اید، بهترین بخش مفهوم موتورولا یا این واقعیت است که می توانید آن را خم کنید تا به پایه خود تبدیل شود، یا نحوه اتصال مغناطیسی آن به مچ بند متناسب با آن. گوشی را مانند رنگین کمان خم کنید و حتی می توانید یک جلسه اتصال چهار نفره را شروع کنید.

گوشی مفهومی تاشو موتورولا در MWC 2024

کری وان/ZDNET

دستبندی که به گوشی اجازه می‌دهد روی مچ دست بماند، من را به یاد نمونه‌های میلانی مانند اپل واچ می‌اندازد. بند را محکم در جای خود می‌چسبانید، پین مغناطیسی را با پشت تلفن مفهومی تراز می‌کنید، سپس دستگاه را خم می‌کنید تا بجز یک طرف بازوی شما را بپوشاند. بخش پیوست این فرآیند مستلزم چندین تلاش توسط خبرنگاران متعدد بود و از آنجایی که تلفن مفهومی قبلاً وزنی داشت، بیشتر شبیه یک کار دو نفره بود تا یک نفر.

همچنین: گوشی هوشمند بدون برنامه؟ این دستیار هوش مصنوعی قصد دارد همه آنها را جایگزین کند

به بیان محبت آمیز، من می توانستم گوشی را مانند هر گوشی دیگری پیمایش کنم و در پوشه های برنامه و یک ویجت ساعت ورق بزنم. اما اشکالات در این مورد قابل توجه بود، و اغلب اوقات، تلفن ضربه ها و ورودی های من را ذخیره نمی کرد.

گوشی مفهومی تاشو موتورولا در MWC 2024

کری وان/ZDNET

از سوی دیگر، موتورولا نیز مفهوم “Moto-rolla” خود را از آخرین MWC به نمایش گذاشت، و من نمی‌توانستم به سمت آن گرایش پیدا کنم. دو بار فشار دادن یک کلید کناری، صفحه قابل چرخش را از پشت دستگاه به سمت جلو کشید و صفحه نمایش 5.8 اینچی را به اندازه ای مشابه به صفحه نمایش 6.8 اینچی گسترش داد. تجربه نرم‌افزاری بسیار پیشرفته‌تر از تاشو بود و پخش یک ویدیوی YouTube به‌طور خودکار توالی چرخشی را فعال می‌کرد.

  صدور گواهینامه موتور سیکلت برای نوجوانان امکان پذیر شده است

همه اینها را بگویم، من به طور رسمی دو گوشی مفهومی جدید موتورولا را امتحان کرده ام، و اگر بخواهم روی یکی از آنها سرمایه گذاری کنم، قابلیت چرخش را به جای تاشو انتخاب می کنم. شاید سال آینده این تاشو مفهوم 2025 موتورولا را تحت الشعاع قرار دهد. فقط باید صبر کنیم و ببینیم.

منبع: https://www.zdnet.com/article/i-wore-motorolas-bendable-smartphone-watch-hybrid-and-it-left-me-all-kinds-of-confused/#ftag=RSSbaffb68