موارد کووید-19 در حال افزایش است: همین امروز کیت های تست خانگی رایگان خود را سفارش دهید

موارد COVID-19 در حال افزایش است، و اگر می‌خواهید برای مبارزه با موج احتمالی پاییز و زمستان به آزمایش‌هایی مجهز شوید، خوش شانس هستید. خدمات پستی ایالات متحده به لطف سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری کاخ سفید به ارسال آزمایشات رایگان COVID-19 ادامه می دهد. در ایالات متحده، هر خانواده می تواند چهار آزمایش سفارش دهد و فقط دو دقیقه (یا کمتر) طول می کشد.

خدمات پستی از ژانویه 2022 هر چند وقت یکبار سفارشات تست رایگان کووید-19 را دریافت کرده است و قبلاً چهار نوبت انجام داده است که مجموعاً 20 آزمایش رایگان برای هر خانواده انجام می شود. دولت فدرال ابتدا این برنامه را در سپتامبر 2022 هنگامی که آزمایش و بودجه آن تمام شد، به حالت تعلیق درآورد، سپس در دسامبر آن را مجدداً راه اندازی کرد و پس از پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی مرتبط به COVID-19 در ماه مه امسال، دوباره آن را متوقف کرد.

بیشتر بدانید: کیت های تست کووید منقضی شده شما احتمالا هنوز خوب است. چگونه متوجه شویم

آزمایش‌های رایگان جدید سرویس پست در زمانی انجام می‌شود که نرخ بستری شدن در بیمارستان COVID-19 در حال افزایش است و انتظار می‌رود نرخ عفونت تا پاییز افزایش یابد. برای آشنایی با نحوه دریافت آزمایش‌های رایگان و سایر روش‌های دریافت آزمایش‌ها، درمان‌ها و واکسن‌های رایگان کووید به ادامه مطلب بروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، در اینجا آنچه باید در مورد کووید طولانی مدت بدانید، و نحوه تشخیص اینکه آیا کووید، آلرژی یا چیز دیگری است، آورده شده است.

برنامه آزمایش COVID-19 رایگان USPS چگونه کار می کند؟

در ژانویه 2022، رئیس جمهور جو بایدن راه اندازی CovidTests.gov را اعلام کرد، وب سایتی که خانواده ها می توانند چهار آزمایش آنتی ژن سریع کووید-19 را که توسط سرویس پست ارسال می شود سفارش دهند. این سایت چهار آزمایش رایگان دیگر را در مارس 2022، هشت آزمایش دیگر در ماه مه 2022 و سپس چهار آزمایش دیگر در زمستان گذشته اضافه کرد. دور جدید محموله ها همچنین شامل چهار آزمایش کووید خواهد بود.

  آمیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد

برخلاف برخی از برنامه‌های پیچیده دولتی، سفارش تست رایگان از خدمات پستی ساده است. کمتر از دو دقیقه طول می کشد تا فرم کوتاهی را پر کنید که نام و آدرس پستی شما را می پرسد، و آزمایش ها در عرض یک یا دو هفته ارسال می شوند. افراد بدون دسترسی به اینترنت یا کسانی که در سفارش آنلاین مشکل دارند می توانند با استفاده از شماره تلفن رایگان: 800-232-0233، آزمایش دهند..

مشخص نیست آزمایش‌های رایگان COVID-19 چقدر طول می‌کشد، بنابراین بهتر است سفارش خود را زودتر دریافت کنید.

چگونه می توانم تست های رایگان را از USPS سفارش دهم؟

اکنون که خدمات پستی مجدداً سفارش‌های آزمایش کووید-19 را دریافت می‌کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعاتی برای دریافت کیت‌های خود ارائه دهید. از شما خواسته نمی شود که جزئیات کارت اعتباری یا نقدی خود را ارائه دهید زیرا آزمایش و تحویل رایگان است. در اینجا نحوه دریافت کیت های تست رایگان در خانه آورده شده است.

1. از special.USPS.com/testkits دیدن کنید. همچنین می توانید از طریق covidtests.gov به آنجا بروید.
2. اطلاعات تماس و اطلاعات حمل و نقل خود را وارد کنید.
3. کلیک کنید برای تسویه حساب اقدام کنید.
4. بررسی کنید که اطلاعات شما صحیح است و انتخاب کنید سفارش من را ثبت کنید.

کلیه سفارشات از طریق خدمات بسته درجه یک ارسال می شود.

افرادی که نمی توانند به وب سایت دسترسی پیدا کنند یا برای سفارش آنلاین مشکل دارند می توانند تماس بگیرند 800-232-0233 تا تست های رایگان خود را سفارش دهند.

کیت های تست من کی می رسد؟

آزمایش‌ها معمولاً طی ۷ تا ۱۲ روز پس از سفارش موفقیت‌آمیز ارسال می‌شوند و طی یک تا سه روز پس از ارسال، توسط خدمات پستی تحویل داده می‌شوند.

سایر گزینه های تست رایگان من چیست؟

علاوه بر آزمایش خدمات پستی، سه راه اصلی برای یافتن سایت‌های رایگان تست COVID-19 در سراسر ایالات متحده وجود دارد: مراکز بهداشتی HRSA، سایت‌های تست برای درمان، و سایت‌های آزمایش ICATT. این گزینه‌ها یکسان عمل می‌کنند، اما ما مراحل خاص را برای یافتن نزدیک‌ترین مکان آزمایش رایگان شرح می‌دهیم.

مراکز بهداشتی HRSA آزمایش رایگان COVID-19 را ارائه می دهند

نقشه مکان های مرکز بهداشت HRSA برای آزمایش کووید در نزدیکی دیترویت

مراکز بهداشتی HRSA آزمایش رایگان COVID-19 را ارائه می دهند.

HRSA / اسکرین شات توسط CNET

اداره منابع و خدمات بهداشتی به مراکز بهداشتی در سراسر ایالات متحده کمک مالی می کند. در این مراکز بهداشتی HRSA، می توانید از آزمایش رایگان COVID-19 بهره مند شوید. می توانید از ابزار مکان یاب HRSA برای یافتن مرکز نزدیک خود استفاده کنید.

  کمپین «مخالفت با تحریم های فناوری علیه مردم ایران» آغاز شد.

ابتدا زبانی را که می خواهید نتایج خود را به آن دریافت کنید انتخاب کنید. در مرحله بعد، به سادگی مکان مورد نظر برای جستجو را در کادر با برچسب وارد کنید محل. مکان یاب همچنین به شما امکان می دهد شعاع جستجوی خود را گسترش دهید، بنابراین می توانید تمام گزینه هایی را که منطقه شما ارائه می دهد مشاهده کنید.

هنگامی که مرکز مناسب خود را پیدا کردید، روی وب‌سایت آن مکان خاص کلیک کنید و دستورالعمل‌های خاص آن را دنبال کنید تا یک آزمایش رایگان COVID-19 دریافت کنید.

سایت‌های Test to Treat دارای تست‌های COVID و دارو هستند

نقشه مکان‌های تست برای درمان برای آزمایش کووید در نزدیکی آتلانتا

برنامه تست برای درمان، آزمایش و درمان‌های کووید را در دسترس‌تر می‌کند.

HHS / اسکرین شات توسط CNET

Test to Treat یک طرح مراقبت بهداشتی با بودجه فدرال است که مراقبت های قابل دسترس تری برای COVID-19 ارائه می دهد. این گزینه با گزینه های دیگر در این مقاله متفاوت است زیرا می توانید از مراکز تست برای درمان برای دریافت آزمایش کووید و درمان عفونت استفاده کنید. مانند سایر گزینه‌های رایگان آزمایش COVID-19، Test to Treat یک ابزار مکان یاب دارد که می‌توانید از آن برای پیدا ، یک آزمایش واجد شرایط برای درمان مکان در نزدیکی خود استفاده کنید.

مکان یاب Test to Treat مانند سایر ابزارهای یاب تست COVID کار می کند. مکان خود را در نوار جستجو وارد کنید و ابزار تست برای درمان مکان‌ها را در منطقه شما نمایش می‌دهد. نوار لغزنده به شما امکان می دهد اندازه شعاع جستجو را تغییر دهید تا تمام مراکز تست برای درمان در منطقه خود را به تصویر بکشید.

در نتایج مکان یاب Test to Treat، می‌توانید آدرس هر مکان، محصولات درمانی COVID-19 را که حمل می‌کنند و سایر دستورالعمل‌های ویژه‌ای که ممکن است برای انجام آزمایش لازم باشد بدانید را ببینید.

افزایش دسترسی جامعه به آزمایش به افراد بدون بیمه امکان می دهد از آزمایش کووید بهره مند شوند.

نقشه ای که سایت های آزمایش کووید ICATT را در نزدیکی شیکاگو نشان می دهد

ICATT آزمایش رایگان را برای بیماران بدون بیمه که علائم COVID-19 دارند یا اخیراً در معرض آن قرار گرفته اند ارائه می دهد.

CDC/عکس صفحه توسط CNET

افزایش دسترسی جامعه به آزمایش، یا ICATT، یکی دیگر از برنامه های آزمایش رایگان است که در صورت نیاز به دسترسی به آزمایش رایگان COVID-19 می توانید از آن استفاده کنید. با این حال، ICATT کمی متفاوت از سایر برنامه های موجود در این لیست عمل می کند.

  عبور از پایونیر 10 توسط مشتری

ICATT به طور خاص برای بیماران بدون بیمه ای طراحی شده است که در معرض COVID-19 قرار گرفته اند یا علائم COVID-19 را تجربه می کنند. با این حال، هر کسی می تواند بدون در نظر گرفتن وضعیت بیمه خود، در یکی از مکان های برنامه در آزمون ICATT شرکت کند. اگر بیمه نیستید و می خواهید در یک سایت واجد شرایط ICATT شرکت کنید، نیازی به پرداخت هزینه آزمون خود نخواهید داشت. اگر بیمه دارید، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه باشید.

ابزار مکان یاب ICATT مانند سایر ابزارهای مکان یاب برای آزمایش رایگان COVID کار می کند: آدرس یا کد پستی خود را وارد کنید تا مکان های ICATT را در نزدیکی خود پیدا کنید. یک تنظیم کننده شعاع جستجو در این مکان یاب وجود دارد تا جستجوهای شما را دقیق تنظیم کند تا کل منطقه ای را که می خواهید جستجو کنید ضبط کنید.

هنگامی که مکانی را پیدا کردید، مراحل را در سایت آزمایشی خود دنبال کنید تا قرار ملاقات خود را تعیین کنید.

چگونه می توانم واکسن ها و تقویت کننده های COVID-19 رایگان دریافت کنم؟

واکسن‌ها و تقویت‌کننده‌های COVID-19 محافظت مهمی در برابر ابتلا یا شدیدتر شدن ویروس ایجاد می‌کنند. از آنجایی که CDC اخیراً واکسن‌های تقویت‌کننده کووید-۱۹ به‌روزرسانی شده را برای همه افراد ۶ ماهه یا بالاتر توصیه کرده است، ممکن است از خود بپرسید که چگونه واکسن‌های رایگان COVID-19 را پیدا کنید.

اگر بیمه یا ارائه دهنده خدمات درمانی ندارید، نگران نباشید. وب‌سایت وزارت بهداشت و خدمات انسانی می‌گوید: «واکسن‌های COVID-19 برای هر فردی که در ایالات متحده زندگی می‌کند 100٪ رایگان است. »

در 14 سپتامبر، وزارت بهداشت و خدمات انسانی برنامه دسترسی به پل را راه اندازی کرد که به ارائه واکسن های رایگان برای کسانی که بیمه نیستند از طریق ادارات بهداشت محلی و مراکز HRSA ادامه خواهد داد. CDC همچنین با “بیش از 20000 داروخانه خرده فروشی در سراسر کشور” برای ارائه واکسن های رایگان با اصلاح برنامه موجود ICATT که در بالا ذکر شد، همکاری کرد.

برنامه دسترسی پل در دسامبر 2024 به پایان می رسد، اما تا آن زمان می توانید مطمئن باشید که می توانید به رایگان به واکسن های COVID-19 دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریابید که چگونه گروه خونی‌تان می‌تواند شما را در برابر COVID-19 آسیب‌پذیرتر کند و همه چیزهایی را که باید درباره یادآوری‌های به‌روز COVID-19 بدانید.

تصحیح، 21 سپتامبر 2023: نسخه قبلی این داستان حاوی اطلاعات نادرستی در مورد هزینه واکسن برای افراد بدون بیمه بود. این با اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت واکسن رایگان به روز شده است.

منبع: https://www.cnet.com/health/covid-19-cases-are-on-the-rise-order-your-free-test-at-home-kits-today/#ftag=CAD590a51e