نام وودو به “Fandango در خانه” تبدیل می شود

Fandango تصمیم گرفته است تا Vudu را، یک سرویس پخش ویدئو که بیش از یک دهه است، به Fandango at Home تغییر نام دهد. این شرکت گفت: «ما همچنان همان فیلم‌ها، نمایش‌ها، معاملات و بسته‌های عالی را خواهیم داشت، و کتابخانه شما در جایی که همیشه بوده باقی خواهد ماند. در یک پست در (از طريق 9to5Google).

پس از سال‌ها فعالیت تحت Walmart، Vudu توسط Fandango در سال 2020 خریداری شد. از آن زمان تاکنون تغییرات آشکار زیادی در این سرویس ایجاد نشده است. این تغییر نام تجاری تا حد زیادی مهم ترین است. Fandango سرویس قبلی خود FandangoNOW را هنگامی که Vudu را انتخاب کرد تعطیل کرد، بنابراین شاید تعجب آور نباشد که این شرکت در نهایت می خواست نام خود را به آنجا بازگرداند. (او قبلاً “Fandango” را در زیر Vudu در لوگوی برنامه چسبانده بود.)

وودو در طول سالیان متمادی به دلایل مختلفی به یکی از لوازم اصلی علاقه مندان به سینمای خانگی تبدیل شده است. سال‌ها پیش، نرخ بیت و وفاداری ویدیوی این شرکت بسیار بالاتر از بسیاری از رقبای خود بود. و تحت رهبری Walmart، Vudu همچنین برنامه‌های منحصربه‌فردی مانند Disc to Digital را راه‌اندازی کرد که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌داد تا قیمت‌های پایینی برای افزودن فیلم‌ها به قفسه دیجیتال خود بپردازند – که بسیاری از آنها با Movies Anywhere سازگار خواهند بود. این در ابتدا مستلزم رفتن به فروشگاه Walmart بود، اما در نهایت Vudu روند را به جایی رساند که فقط به یک گوشی هوشمند نیاز داشتید.

حتی با وجود نام جدید، انسجام بین Fandango، تجارت بلیط سینما، و Fandango at Home کاملاً یکپارچه نیست. در یک پرسش متداول، Fandango اشاره می کند که “در حال حاضر، نمی توانید از کارت های هدیه Fandango برای خرید Fandango در خانه استفاده کنید.” مشتریان اکنون این امکان را خواهند داشت که لاگین Fandango و Fandango در خانه خود را پیوند دهند، بنابراین حداقل همین است.

  گجت جدید و 10 فناوری کاربردی که در سال 2024 وارد بازار می‌شوند آیمارکتور

منبع: https://www.theverge.com/2024/2/16/24075041/vudu-fandango-at-home-rebranding-new-name