نحوه تماشای Super Bowl 2024: همه بهترین گزینه های پخش جریانی

نوزده هفته بعد از بازی های فصل عادی NFL، و ما هنوز نمی دانیم چه کسی در Super Bowl LVIII خواهد بود. این یکشنبه، سان فرانسیسکو 49ers برای قهرمانی NFC به مصاف Lions می‌رود، و کانزاس سیتی چیفز در AFC به مصاف بالتیمور ریونز می‌رود و برندگان مربوطه دو هفته بعد برای بازی بزرگ دیدار می‌کنند. یکشنبه، 11 فوریه، ساعت 6:30 بعد از ظهر به وقت شرقی، سوپر بول در استادیوم آلگینت در ، وگاس، نوادا آغاز می شود و خواهیم دید که چه کسی برنده آن خواهد بود.

همچنین بخوانید : بهترین تلویزیون های 85 اینچی سال 2024: تست شده و بررسی شده توسط کارشناسان

مگر اینکه بازی را – که توسط CBS پخش می شود – به صورت زنده (OTA) با آنتن تماشا کنید، بهترین و ارزان ترین راه برای تماشای Super Bowl، سرویس پخش زنده تلویزیونی خواهد بود.

علاوه بر شبکه CBS، این بازی به صورت زنده نیز پخش خواهد شد پارامونت +. به عنوان یکی از طرفداران Star Trek، من قبلاً مشترک Paramount+ هستم، اما اگر مطمئن نیستید، می توانید برای یک هفته آزمایشی رایگان ثبت نام کنید. و برای یک نوع واقعا متفاوت از پخش Super Bowl، نیکلودئون میزبان یک نسخه “پر از ، و خانواده پسند” از بازی خواهد بود. اگر می خواهید بازی بزرگ را به زبان اسپانیایی تماشا کنید، Univision Super Bowl LVIII را به زبان اسپانیایی پخش خواهد کرد.

همچنین: یکی از بهترین تلویزیون های QLED که من آزمایش کرده ام، 400 دلار تخفیف قبل از آخر هفته Super Bowl دارد.

این بازی همچنین OTA 4K High Dynamic Range (HDR) و در چند شبکه استریم دیگر در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود، در حالی که ویدیو بهتر از چیزی است که در نمایش استاندارد یکشنبه خود به دیدن آن عادت کرده‌اید، 4K در واقع از 1080p HDR ارتقا یافته است، بنابراین آن‌طور که در تئوری می‌توانست واضح نباشد. (در یک یادداشت مرتبط، به این زودی روی یک تلویزیون 8K سرمایه گذاری نکنید – مگر اینکه واقعاً به فناوری تلویزیون پیشرفته نیاز داشته باشید. محتوای 4K بسیار کمی وجود دارد و تقریباً هیچ کدام در 8K وجود ندارد.)

در زیر همه گزینه های پخش جریانی Super Bowl دیگر را خواهید دید.

کجا می توان Super Bowl 2024 را پخش کرد

Paramount+ از نظر فنی یک سرویس پخش زنده تلویزیونی نیست: این سرویس ترکیبی از برنامه های زنده و سرویس پخش ویدیوی درخواستی CBS است. امسال نیز میزبان مسابقات قهرمانی آسیا و سوپربول است. Paramount+ ارزان‌ترین راه را برای پخش هر دو بازی با برنامه Paramount+ Essential با 5.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال ارائه می‌کند. علاوه بر این، در صورت ثبت نام در یکی از طرح های آن، با وارد ، کد تبلیغاتی “Superbowl” در حین پرداخت، می توانید یک ماه خدمات رایگان دریافت کنید.

  این معامله 10 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری مادام العمر را از Degoo با تنها 100 دلار به شما می دهد.

یک نکته: شما فقط می توانید بازی را با HDTV HDR تماشا کنید، نه 4K. این سرویس همچنین قابلیت DVR ندارد. با این حال، شما نمی توانید قیمت را شکست دهید.

DirecTV Stream تعداد باورنکردنی تغییر نام را پشت سر گذاشته است. در گذشته، اینها AT&T TV، AT&T TV Now و DirecTV Now بودند. صرف نظر از نام خود، ایستگاه CBS و Univision محلی خود را حتی با ارزان ترین طرح آن دریافت خواهید کرد: طرح سرگرمی 69.99 دلاری.

همچنین: 6 راه برای صرفه جویی در هزینه در پخش جریانی تلویزیون بدون از دست دادن نمایش هایی که دوست دارید

برنامه های دیگر DirecTV Stream کانال های اضافی را با قیمت های بین 105 تا 150 دلار در ماه ارائه می دهد. برای مدت محدودی، می‌توانید طرح انتخاب را با بیش از 105 کانال، به‌جای 108.99 دلار، با قیمت 83.99 دلار در ماه برای دو ماه اول دریافت کنید. متاسفانه، DirecTV در حال حاضر پخش 4K را ارائه نمی دهد.

علاوه بر این، DirecTV Stream شامل فضای ذخیره‌سازی نامحدود Cloud DVR است. در خانه، می‌توانید بازی یا هر پخش دیگری را روی حداکثر 20 دستگاه استریم به طور همزمان در شبکه خانگی خود تماشا کنید. دور از خانه، می‌توانید جریان خود را با سه دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید.

FuboTV بیشتر به دلیل پوشش ورزشی خود شناخته شده است. اما این فقط ورزش نیست. این همچنین یک سرویس پخش کامل با تمام شبکه های معمولی است، از جمله شبکه هایی که برای بازی مهم هستند: CBS و Univision.

برنامه شروع FuboTV، Pro، دارای 183 کانال است و با 1000 ساعت فضای ذخیره سازی ابری DVR ارائه می شود. شما می توانید حداکثر 10 صفحه نمایش را در یک زمان در شبکه خانگی خود و سه صفحه را در یک زمان خارج از خانه با 74.99 دلار در ماه استریم کنید. مزیت بزرگ FuboTV این است که پخش 4K را به عنوان بخشی از بسته اصلی خود ارائه می دهد.

برنامه های دیگر FuboTV – Elite، 89.99 دلار و Premier، 99.99 دلار – شامل کانال های اضافی است.

این سرویس همچنین کاربران جدید را تشویق می‌کند تا با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه در بازی بزرگ ثبت‌نام کنند. FuboTV مطمئن است که به محض اینکه سرویس آنها را امتحان کنید، از آن استفاده خواهید کرد.

Hulu با تلویزیون زنده CBS را در تمام بسته های خود ارائه می دهد. ارزان ترین گزینه فقط تلویزیون زنده با 76.99 دلار در ماه است. با این حال، Univision در هیچ یک از پیشنهادات Hulu در دسترس نیست، حتی افزونه Español آن.

می‌توانید یکی از بسته‌های سرویس را با Disney+ و ESPN+ دریافت کنید، اما همه آنها با تبلیغات همراه. برای 79.99 دلار در ماه، این یک سرقت است. یا اگر مانند من نمی‌توانید تبلیغات را تحمل کنید، می‌توانید 89.99 دلار بپردازید و از بیشتر تبلیغات خودداری کنید.

  من 10 تنظیمات را در ساعت هوشمند اندروید خود تغییر دادم تا عمر باتری را به میزان قابل توجهی بهبود بخشم

همچنین: من داده ها و حریم خصوصی خود را برای تلویزیون رایگان به Telly دادم – و از آن پشیمان نیستم

با هر یک از این طرح ها، می توانید دو جلسه را به طور همزمان پخش کنید. با 10 دلار اضافی در ماه، می توانید این تعداد استریم را همزمان در خانه خود پخش کنید. اما وقتی دور از خانه هستید همچنان به سه صفحه نمایش محدود می شوید.

یکی دیگر از مزایای خوب این است که می توانید ویدیوهای نامحدود را در آرشیو DVR ابری خود تا نه ماه ذخیره کنید. با این حال، یکی از کارهایی که نمی توانید انجام دهید این است که Super Bowl را با کیفیت 4K تماشا یا ذخیره کنید. اگرچه می‌توانید بسیاری از برنامه‌های Hulu، مانند Only Murders in the Building، Kindred و Reboot را با کیفیت 4K تماشا کنید، اما برنامه‌های زنده تلویزیونی، از جمله Super Bowl، با کیفیت 4K در دسترس نیستند.

YouTube TV با بیش از 100 کانال، تعداد بیشتری از محبوب ترین کانال ها را نسبت به رقبای خود ارائه می دهد. بر اساس شمارش CNET، در میان 100 شبکه برتر، YouTube TV بیشترین کانال، 78، را از بین تمام سرویس های پخش ارائه می دهد.

همچنین به شما امکان می دهد کانال های ABC، CBS، Fox، PBS و NBC محلی خود را در اکثر مناطق تماشا کنید. البته این بدان معناست که می‌توانید به راحتی Super Bowl را در این سرویس با ارزان‌ترین طرح آن، بسته پایه YouTube TV، با 72.99 دلار در ماه تماشا کنید. YouTube TV همچنین در حال حاضر این سرویس را با قیمت 62.99 دلار در ماه برای سه ماه اول ارائه می دهد.

همچنین: آیا قبض پخش تلویزیونی شما دوباره افزایش یافته است؟ این دلیلی است که من YouTubeTV را انتخاب کردم

اگر اسپانیایی صحبت می کنید، به برنامه اسپانیایی با 34.99 دلار در ماه نیاز دارید. همچنین می توانید بدون بهره مندی از طرح اصلی YouTube TV در این طرح مشترک شوید.

YouTube TV همچنین دارای فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود است و شش حساب برای اشتراک‌گذاری با خانواده خود دریافت می‌کنید. برای این کار، شما 54.99 دلار برای سه ماه اول و سپس 64.99 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد. شما می توانید از این سرویس در سه صفحه به طور همزمان استفاده کنید. برای بینندگان Super Bowl، می توانید بازی را با کیفیت 4K نیز تماشا کنید، اما برای دریافت این وضوح باید 20 دلار اضافی برای 4K Plus بپردازید.

بازی مبارک دوستان من

مقایسه گزینه های پخش جریانی Super Bowl

هزینه اشتراک ماهانه CBS همراه با بسته اصلی؟ بدون چشم انداز شامل طرح پایه است؟ 4K موجود است؟
پارامونت + 6 دلار آره. خیر خیر
DirectTV Stream 70 دلار آره. آره. خیر
FuboTV 75 دلار آره. آره. بله، با طرح نخبگان یا بالاتر.
Hulu با تلویزیون زنده 77 دلار آره. آره. خیر
YouTube TV 73 دلار * آره. خیر، در طرح اسپانیایی با قیمت 25 دلار موجود است. بله، با طرح 10 دلاری 4K Plus.
  میانگین مسافت سالانه رانندگی خودروهای الکتریکی کمتر از خودروهای احتراق داخلی است

* آزمایشی با هزینه کمتر در دسترس است.

اگر کابل، ماهواره یا OTA ندارید، به یک سرویس پخش زنده تلویزیونی نیاز دارید که CBS را برای تماشای بازی بزرگ ارائه دهد.

انتخاب های شما عبارتند از پخش جریانی DirecTV، FuboTV، Hulu با تلویزیون زندهو YouTube TV

امسال گزینه دیگری نیز وجود دارد: سرویس ارزان قیمت +Paramount CBS.

مهم نیست که چگونه بازی را تماشا می کنید، به اتصال اینترنت حداقل 8 مگابیت بر ثانیه یا بهتر نیاز دارید. سریعتر همیشه بهتر است. اگر سرویس شما پخش جریانی 4K را ارائه می دهد، به اتصال سریع 16 مگابیت بر ثانیه یا بالاتر نیاز دارید.

این بازی یکشنبه 11 فوریه ساعت 18:30 به وقت شرق آغاز می شود.

آشر، خواننده و رقصنده مشهور پاپ آمریکایی، برای دومین حضورش در نیمه دوم سوپربول بازمی گردد.

ارزان ترین راه برای تماشای بازی استفاده از آنتن است. در حال حاضر، Super Bowl هنوز روی تلویزیون است، اما ممکن است در آینده چنین نباشد.

بازی NFL Wild Card بین Miami Dolphins و Kansas City Chiefs در 13 ژانویه فقط در NBC’s Peacock در دسترس بود. در حالی که بینندگان عادی از آن شکایت داشتند، NFL آن را دوست داشت. فکر نمی‌کنم در چند سال آینده شاهد تبدیل شدن سوپر باول به رویدادی با بلیط باشیم، اما این اتفاق خواهد افتاد.

اگر نمی‌توانید آن را با آنتن تماشا کنید و مشترک یک سرویس استریم ندارید یا نمی‌خواهید، یک راه ارزان دیگر برای انجام آن وجود دارد: دریافت بازی در سرویس پخش CBS Paramount+. برای 5.99 دلار در ماه، اصلاً معامله بدی نیست. تنها مشکل این است که نمی توانید بازی را با کیفیت 4K تماشا کنید.

در نهایت، مطمئن شوید که سرویس پخش شما از ایستگاه CBS محلی شما پشتیبانی می کند. قبل از اینکه پول خود را واریز کنید، مطمئن شوید که سرویس بازی را تحویل می دهد، البته اکثر اوقات شما خوب خواهید بود، اما نمی خواهید به دوستان خود توضیح دهید که در نهایت نمی توانند بازی را تماشا کنند. شما یکی از معدود ، هایی هستید که نمی توانید مسابقه محلی را پخش کنید. ایستگاه CBS

برای تماشای Super Bowl در 4K، ارزان‌ترین انتخاب شما طرح Elite یا بهتر از FuboTV است که در بسته‌بندی 4K ارائه می‌شود. تنها گزینه دیگر شما YouTube TV است، اما برای 4K 10 دلار بیشتر خواهید پرداخت.

متاسفم، من نمی توانم آن را انجام دهم. شاید سال آینده.

نه نمی توانی. کانال های پرداخت به ازای نمایش تلویزیون اسلینگ شامل CBS نمی شود.

منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/how-to-watch-the-super-bowl/#ftag=RSSbaffb68