نحوه غیرفعال ، سوئیچ احراز هویت دو مرحله ای فیس بوک

متا سال گذشته نحوه عملکرد احراز هویت دو مرحله ای را برای فیس بوک و اینستاگرام تغییر داد. ممکن است اعلان‌هایی در مورد آن دریافت کرده باشید، اما از دست دادن آن‌ها در دریای هشدارهای قرمز پلت فرم آسان بود. خوب، پس چه فرقی دارد؟ در صفحه تنظیمات به روز شده متا آمده است: «تمام دستگاه هایی که در دو سال گذشته مکرراً از فیس بوک استفاده کرده اید، به طور خودکار تأیید می شوند. ممکن است تلفن هوشمند و لپ تاپ شما برای ورود به سیستم نیازی به کد 2FA نداشته باشد، مگر اینکه به تنظیمات خود بروید و انصراف دهید.

با گذشت زمان، متا تغییرات زیادی در نحوه استقرار 2FA ایجاد کرده است. در سال 2018، شروع به اجازه دادن به کدهای 2FA تولید شده توسط برنامه های شخص ثالث کرد. چند سال بعد، شرکت شروع به نیاز به حساب‌های آسیب‌پذیرتر برای فعال ، محافظت 2FA کرد. این شرکت با تعادل ظریفی بین سهولت ورود به حساب شما و محافظت از کاربران در برابر از دست دادن کنترل هویت آنلاین خود روبرو است.

فعال ، 2FA یک راه آسان برای بهبود امنیت هر نمایه آنلاین است، زیرا یک لایه دشواری اضافی برای هکرهایی که سعی در نفوذ به حساب شما دارند، اضافه می کند. کیسی الیس، بنیانگذار و مدیر ارشد استراتژی Bugcrowd، یک شرکت امنیتی مشارکتی که قبلاً با فیس بوک همکاری کرده است، گفت: «نقش دو عامل اساساً این است که فرض کنیم رمز عبور شما در مقطعی برای شخص دیگری شناخته می شود. “شما هیچ کنترلی روی زمان و چگونگی این اتفاق ندارید.” برای کاربران، این معیار بازگشتی اغلب به سادگی کپی و چسباندن یک کد سریع از یک برنامه تلفن هوشمند، مانند Google Authenticator است.

  یکی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ در روز پرایم با تخفیف عمیق در دسترس است

هر کسی که یک حساب رسانه اجتماعی در فیس بوک یا اینستاگرام دارد باید احراز هویت دو مرحله ای را در تنظیمات حریم خصوصی خود فعال کند. اگر این کار را نکرده اید شرم آور نیست، اما این کار را اکنون با ورود به سیستم خود انجام دهید مرکز حساببا کلیک ، رمز عبور و امنیتبنابراین احراز هویت دو مرحله ای.

اکنون که همه چیز را تنظیم کرده اید، در اینجا چیزی است که با فرآیند 2FA متا تغییر کرده است: در هر جایی که در چند سال گذشته اغلب از فیس بوک یا اینستاگرام استفاده کرده اید، از تلفن های هوشمند نسل قبلی گرفته تا رایانه های لپ تاپ دست دوم، دیگر فعال نیست.

دلیل این تعدیل چیست؟ Erin McPike، سخنگوی word of Meta، گفت: “به عنوان بخشی از کار مداوم ما برای ایجاد تعادل بین امنیت حساب و دسترسی، ما به مردم اطلاع می دهیم که دستگاه هایی را که اغلب برای ورود به فیس بوک استفاده می کنند، مورد اعتماد قرار می دهیم.”

فیس بوک از طریق ریس راجرز

منبع: https://www.wired.com/story/facebook-two-factor-authentication-2fa-change/