نقد و بررسی «Thirsty Suitors»: یک بازی خنده دار و با طراوت ساخته شده برای جامعه جنوب آسیا

مثل بزرگ شدن به عنوان فرزند مهاجران هندی در ایالات متحده، من عادت دارم که احساس کنم از بیرون به داخل نگاه می کنم. در کودکی احساس می کردم به جایی تعلق ندارم. رنگ پوستم من را از همسالانم که عمدتاً سفیدپوست بودند که در اوکلاهاما بزرگ شده بودند متمایز می کرد و من هم در معبد جا نیفتادم. من و دوستان هندی‌ام احساس می‌کردیم که در این بین هستیم، واقعاً به هیچ جایی تعلق نداریم، و این چیزی بود که من در بزرگسالی به آن عادت کردم.

به همین دلیل است که احساس تعلق به خود، دیده شدن در میان شخصیت‌های نامتناسب بازی‌های ویدیویی بسیار شوکه کننده بود. خواستگاران تشنه.

خواستگاران تشنه بسیار خلاق هستند

فرض از خواستگاران تشنه، از بازی Outerloop، این است که شما در نقش Jala Jayaratne، یک آمریکایی آسیای جنوبی (از طریق سریلانکا و بنگلور، هند) بازی می کنید که برای اولین بار در سه سال گذشته به شهر کوچک خود باز می گردد. جالا بدون اینکه چیزی بگوید تیمبر هیلز را ، کرد و پیشکسوتان دلشکسته و خانواده ای دوست داشتنی را به جای گذاشت. او باید عذرخواهی کند، از خواهر بزرگترش آرونی شروع می کند که در حال ازدواج است، اما جالا حتی نام برادر شوهر آینده اش را نمی داند.

با حسن نیت از Annapurna Interactive

داستان ساده به نظر می رسد و می تواند در دست دیگران کمی خسته کننده باشد، اما به لطف گیم پلی منحصر به فرد، سبک هنری عالی و فیلمنامه فوق العاده، کاملا برعکس است. جالا باید با هر فردی در زندگی اش، با هر کسی که در گذشته به او ظلم کرده است، روبرو شود و با آنها مبارزه کند تا با یک دوستی جدید به جلو حرکت کند.

  10 بازی تیراندازی جالب با بهترین داستان

مکانیک‌های جنگی بسیار سرگرم‌کننده هستند: جالا می‌تواند به طور معمول حمله کند، یا می‌تواند خواستگارانش را مسخره کند، آن‌ها را تشنه، عصبانی یا حتی تحت تأثیر قرار دهد، سپس از اثرات وضعیت آنها استفاده کند تا با حملات ویژه آسیب بیشتری وارد کند. اینها به فشار دادن دکمه‌ها و زمان‌بندی خاص بستگی دارد، اما اگر با این مشکل مشکل دارید، ترفندهای دسترسی می‌توانند کمک کنند. نبرد با خواستگارها طولانی است، اما چیزهای زیادی در مورد جالا و حریفش فاش می کند.

شما نمی توانید فقط با افراد گذشته خود مبارزه کنید. در این مسیر برخوردهای تصادفی دیگری نیز وجود دارد. پااتی مادربزرگ جالا سعی می‌کند خواستگاری بازی کند و خواستگارانی را از آگهی‌های ازدواج می‌فرستد، در حالی که پارک اسکیت محلی توسط یک مرد خزنده با لباس خرس قهوه‌ای (به طور جدی) تصرف می‌شود. پارک اسکیت یک معمای جالب با پایانی مبهم است، اما خواستگاران Shaadi.com هر بار که با آنها روبرو می شدم من را با صدای بلند می خندیدند. مبارزه با این افراد واقعا لذت بخش بود.

جالا علاوه بر سفر شخصی و پارک اسکیت، با والدینش گپ می‌زند، سعی می‌کند با خواهرش آرونی جبران کند و در شهر اسکیت می‌زند تا عمه‌اش، مغازه‌ها، رستوران و بار را ببیند. او حتی با پدر و مادرش آشپزی می کند و دستور العمل های سنتی هندی و سریلانکا را تهیه می کند که برای من یک نکته برجسته است.

تنها شکایت من با خواستگاران تشنه این مدت زمان بازی است: حدود 10 ساعت برای تکمیل داستان اصلی و همچنین ماموریت های جانبی خواستگاران، کوتاه به نظر می رسد. با این حال، داستان فشرده و به خوبی ساخته شده است، و اگر طولانی تر بود، شاید اینطور نبود. در مقایسه با بازی های حماسی، طاقت فرسا و بی پایانی که به طور فزاینده ای محبوب هستند، طول خواستگاران تشنه مثل نفسی تازه است

  اپل با Apple Intelligence عصر جدیدی را آغاز می کند

این بازی برای منو انقلابی است

با حسن نیت از Annapurna Interactive

گیم پلی از خواستگاران تشنه عالی است، اما این داستان و شخصیت ها هستند که واقعاً برای من برجسته بودند. به راحتی می توان با فلش بازی خیره شد: رنگ های روشن و سبک هنری فوق العاده هستند، آنها واقعا شما را جذب می کنند و باعث می شوند که بخواهید به بازی ادامه دهید. اما این شخصیت ها بودند که مرا تحت تأثیر قرار دادند.

منبع: https://www.wired.com/review/thirsty-suitors-review/