پورشه Magic V2 نسخه Honor دارای یک قلم در داخل جعبه است

آنر با شرکت خودروسازی آلمانی پورشه همکاری کرده است تا یک گوشی تاشو طراحی کند که «دی‌ان‌ای متمایز خودروهای اسپورت را مهار می‌کند». Magic V2 RSR نسخه محدودی از Magic V2 پرچمدار Honor است که عنوان سبک ترین و باریک ترین گوشی تاشو به سبک کتابی جهان را به خود اختصاص داده است.

پوسته پشتی Magic V2 RSR شبیه “خط پرواز” کاپوت پورشه 911 طراحی شده است. قوز دوربین، قاب تیتانیوم، شبیه به شیشه جلوی گرد خودرو است. علاوه بر طراحی، بزرگترین تفاوت بین Magic V2 استاندارد و Porche Edition این است که Magic V2 RSR دارای قلم درون جعبه است. قلم را می توان هم روی صفحه پوششی و هم روی صفحه داخلی استفاده کرد.

magic v2 rsr honor

Magic V2 RSR به خودروهای پورشه ادای احترام می کند، به ویژه از طریق طراحی آن.

افتخار و احترام

تفاوت‌های جزئی دیگری بین نسخه RSR و Magic V2 معمولی وجود دارد: مدل RSR فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارد (1 ترابایت در مقابل 512 گیگابایت) و چیزی که Honor آن را محافظ صفحه‌نمایش نانوکریستالی ضد خش برای صفحه نمایش می‌نامد. این شرکت می‌گوید این صفحه نمایش بهتر از شیشه‌های نانوکریستالی معمولی در برابر سقوط و خراش محافظت می‌شود، که بخشی از آن به لطف لایه‌ای از نیترید سیلیکون روی مواد شیشه است. و با وزن 234 گرم، Magic V2 RSR 3 گرم سنگین تر از Magic V2 است.

جدا از این تفاوت ها، Magic V2 RSR در غیر این صورت با Magic V2 معمولی یکسان است. این گوشی دارای یک چیپست پر انرژی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، یک ماژول دوربین سه گانه (با لنز تله فوتو) و یک باتری بزرگ است که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. همچنین شامل چهار سال ارتقاء نرم افزار اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی است.

  فروش ویژه لپ تاپ توسط شرکت مهر سرمستان به مناسبت شب یلدا

انتظار می‌رود که Honor Magic V2 RSR را با قیمتی بالاتر از Magic V2 به بازار بین‌المللی عرضه کند که از 1700 پوند در بریتانیا و 1999 یورو در اتحادیه اروپا شروع می‌شود.

Magic V2 تاشو Honor سبکتر از Galaxy S24 Ultra سامسونگ است

دیدن همه عکس ها

منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/honors-magic-v2-porsche-edition-has-a-stylus-inside-the-box/#ftag=CAD590a51e