کتاب‌های بیشتری را با Headway Premium با قیمت ۴۸ دلار به فروش می‌رسانید

پیش رفتن

با اشتراک Headway که اکنون در حال فروش است، زمان بیشتری را برای مطالعه صرف کنید.

StackSocial

ممکن است بسیار آسان باشد که روز به روز در گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه خود در معرض قیامت قرار بگیرید – و ممکن است زمان آن رسیده باشد که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید. در مدت زمان محدود کاهش قیمت، می‌توانید استفاده خود را با یک اشتراک مادام‌العمر در Headway Premium ارتقا دهید، که فقط با 48 دلار (299 دلار) با کد ENJOY20 به فروش می‌رسد – این کاهش بیش از 80 درصد است. این قرارداد امروز به پایان می رسد.

Headway یک برنامه تلفن همراه است که با اطلاعات کلیدی و گزیده‌هایی سریع از آثار غیرداستانی پرفروش در موضوعات مختلف، رشد و یادگیری را آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند. این به شما امکان می دهد با گوش دادن، تماشا ، و خواندن مفاهیم کلیدی را از ادبیات رایج جذب کنید. با در دسترس‌تر ، مطالب جالب، این پلتفرم به کاربران کمک می‌کند انگیزه، دانش و تجربه کسب کنند و در عین حال بر ترس از دست دادن ایده‌ها و داستان‌های محبوب غلبه کنند.

15 میلیون کاربر آن می توانند به خلاصه های 15 دقیقه ای موجود در برنامه دسترسی داشته باشند. همچنین دارای مجموعه ای امن و قابل اعتماد از اطلاعات و ویجت ها با توصیه های خواندن شخصی و موارد دیگر است. کل مفهوم هضم ایده ها از آثار به این روش از تکرار فاصله دار الهام گرفته شده است، که یک سبک یادگیری است که اعتقاد بر این است که به کاربران کمک می کند حقایق و ایده ها را به طور موثر حفظ کنند.

  هکرها داده های میلیون ها نفر استخراج شده از پایگاه داده ژنتیکی 23andMe را می فروشند

برنامه Headway بیش از 1500 خلاصه دارد و هر ماه تا 50 مورد جدید اضافه می کند. برای کسانی که قصد سفر در پاییز یا زمستان دارند، این مطالعه اضافی می تواند کمک زیادی به سرگرم نگه داشتن شما در جاده کند.

اشتراک مادام العمر Headway Premium را فقط با 48 دلار (299 دلار) با کد ENJOY20 در فروش دریافت کنید.

منبع: https://www.zdnet.com/article/read-more-books-with-headway-premium-on-sale-for-48/#ftag=RSSbaffb68