کیس آواتارهای دیجیتال “جاودانه” را راه اندازی کرد، قصد دارد “کاملا مجازی” شود

بوسه یک تور بسیار بسیار طولانی داشت. بزرگترین گروه راک گلم تمام دوران چهار سال است که تور End of the Road خود را اجرا می کند و به تازگی آخرین نمایش آخرین تور خداحافظی خود را در شهر نیویورک در مدیسون اسکوئر گاردن در روز جمعه به پایان رسانده است. بوسه چندین تور خداحافظی انجام داده است، اما این بار ممکن است برای همیشه باشد.

در پایان نمایش، پس از اینکه کیس اجرای آخرین آهنگ خود (راک اند رول تمام نایت) را به پایان رساند، در بارانی از آتش و دود ناپدید شدند. هنگامی که دود پاک شد، چراغ ها خاموش شدند، و روی صفحه نمایش پشت صحنه، دوربینی روی دریاچه ای شبح وار در یک سیاره فانتزی به سمت شبح های چهار شخصیت بزرگنمایی کرد: آواتارهای دیجیتالی جدید Kiss، که فکر می کنم باید در آن باشند. شکل نهایی آنها سپس پل استنلی فریاد می زند:

ارتش را در آغوش بگیرید، عشق شما – قدرت شما – ما را جاودانه کرده است. دوره جدید بوسه اکنون آغاز می شود. اوه بله!”

در اینجا یک ویدیو از آن است.

یکی دیگر جنبه بسیار جالب‌تری از این بخش از نمایش را نشان می‌دهد: صفحه‌های شفافی که عکس‌های گروه بر روی آن‌ها پخش می‌شود و ظاهری کاملاً آینده‌نگر به نمایش می‌دهد. بلید رانر احساس کنید.

آواتارها آهنگی را “اجرا کردند”، سپس ویدئو به پایان رسید و تماشاگران را با عکسی از چهار آواتار زیر لوگوی سبک KISS، که روی عبارت “عصر جدید آغاز می‌شود” قرار داد.

البته «دوران جدید» از آواتارها درآمد کسب می کند. شرکت سازنده این نمایش، Pophouse Entertainment، قبلاً بیش از یک سال است که این کار را با نسخه‌های جوان و دیجیتال ABBA در نمایشگاه ABBA Voyage انجام داده است. Kiss، گروهی که نیم قرن سرسختانه وجهه خود را به بازار عرضه کرده است، به نظر گزینه خوبی برای چنین مشارکتی است.

  پیش نمایش GPT-4o باعث ناراحتی من شد

پاپ هاوس امروز در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که میزبان کنسرت های “غیرقابل استفاده با آواتار” با استفاده از آواتارهای ایجاد شده توسط Kiss’ Industrial Light & Magic خواهد بود.

دیدن هنرمندان بزرگی مانند کیس که از سرگرمی‌های دیجیتالی خود استفاده می‌کنند، تعجب‌آور نیست – بالاخره اینها افرادی هستند که از تصویری که خلق کرده‌اند، پول زیادی به دست آورده‌اند، پس چرا این شیر آب را باز نگه ندارید؟

آیا مردم واقعاً می‌خواهند به تماشای یک نمایش “زنده” بدون هنرمندان زنده بروند؟ بله، من فکر می کنم آنها کاملا انجام می دهند. بلومبرگ گزارش داد که این نمایش های آواتار ABBA هر کدام 2 میلیون دلار فروش داشته اند. هفته و تنوع هفته گذشته نوشت که ویدیوی کنسرت Eras Tour از 250 میلیون دلار فروش باکس آفیس جهانی فراتر رفت. بوسه و آواتارهای آن‌ها ممکن است کاملاً مناسب باشد – برای اطلاعات بیشتر در مورد آینده گروه، این مکالمه 22 دقیقه‌ای را در مورد انتقال آنها به آواتارها امتحان کنید.

منبع: https://www.theverge.com/2023/12/3/23986652/kiss-final-show-farewell-tour-digital-avatars