گزارش: ایلان ماسک در فلوریدا با نزدیک شدن به انتخابات 2024 با دونالد ترامپ دیدار می کند

الون ماسک بر اساس یک گزارش جدید، یکشنبه گذشته در فلوریدا با دونالد ترامپ دیدار کرد نیویورک تایمز. و در حالی که مشخص نیست این دو درباره چه چیزی صحبت کردند، اخبار مربوط به این دیدار در حالی منتشر می شود که ماسک لفاظی های خود را علیه مهاجرت غیرقانونی افزایش داده است و ترامپ به دنبال موارد جدید است. منابع نقدینگی.

گزارش تایمز به منبعی برای این نشست اشاره نکرده است اما به نقل از «سه نفر در جریان این نشست» اشاره می‌کند. حساب کاربری که هواپیمای ماسک را در پلتفرم رسانه اجتماعی BlueSky دنبال می کند نشان می دهد که او در وست پالم بیچ فرود آمد در روز شنبه 2 مارس و ، روز بعد.

ماسک قبلا گفته بود که هرگز به یک جمهوری خواه رای نداده است. قبل از 2022که به شدت نشان می دهد که او هرگز در سال 2016 یا 2020 به ترامپ رای نداده است. اما ماسک در سال های اخیر کاملاً سیاست جمهوری خواهان را پذیرفته است، حتی اگر گاهی اوقات ترامپ را دور از دست نگه داشته باشد.

ماسک یکی از حامیان اولیه ویوک راماسوامی برای نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری بود، اگرچه راماسوامی در اواسط ژانویه از رقابت خارج شد. راماسوامی، یک کارآفرین و نامزد طولانی مدت، هرگز واقعاً علیه ترامپ نجنگید و از آن زمان از رئیس جمهور سابق حمایت کرده است.

مدیر عامل میلیاردر اسپیس ایکس ممکن است شخصا ترامپ را دوست نداشته باشد، اما این دو مرد علایق مشترک زیادی دارند. مثلا ترامپ می خواهد آزاد کند نیروهای آمریکایی در خیابان های آمریکا برای دستگیری هر کسی که به نظر می رسد به طور غیرقانونی در این کشور اقامت دارد، طرحی که ماسک ممکن است با آن موافق باشد.

  گوگل می‌خواهد شرکت امنیتی Wiz را به قیمت ۲۳ میلیارد دلار خریداری کند

ماسک در ماه‌های اخیر صدای مزخرف بیگانه‌هراسی را در X ایجاد کرده است و اصرار دارد که مهاجرت غیرقانونی بزرگترین مشکل پیش روی این کشور است – یک تهدید بالقوه بسیار زیاد که به یک وسواس برای ماسک تبدیل شده است. عجیب است که به نظر می رسید ماسک تا حدود سال 2023 چندان به مهاجرت اهمیت نمی داد، فقط از روی توییت ها و نظرات عمومی او قضاوت می کرد. و موضوع مورد علاقه جدید ماسک، او را با رئیس جمهور جو بایدن، که دقیقاً طرفدار سیاست مهاجرت نیست، در تضاد قرار می دهد.

ماسک در توییتی نوشت: «این دولت هم رأی‌دهندگان را وارد می‌کند و هم تهدیدی برای امنیت ملی از سوی مهاجران غیرقانونی کنترل‌نشده ایجاد می‌کند». اواخر دوشنبه با لحنی که به یک میلیاردر تبدیل شده است.

واضح است که در ایالات متحده افراد غیرشهروندی مجاز به رای دادن نیستند، بنابراین اصرار ماسک مبنی بر اینکه بایدن رای دهندگان را “وارد” می کند کاملاً اشتباه است. اما ماسک افزود که مهاجرت می تواند تهدیدی به اندازه حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 ایجاد کند.

این احتمال وجود دارد که زمینه برای چیزی بسیار بدتر از 11 سپتامبر فراهم شود. ماسک ادامه داد: این فقط یک مسئله زمان است.

لازم به ذکر است که هیچ یک از تروریست هایی که حملات به پنتاگون و مرکز تجارت جهانی نیویورک را انجام دادند، به صورت غیرقانونی در این کشور حضور نداشتند. همه وارد شدند ویزای کاملا قانونی.

بایدن گفت که اگر جمهوری‌خواهان بتوانند لایحه‌ای را به او پیشنهاد دهند که به این مشکل رسیدگی کند، مایل است مرزها را ببندد. سناتور جیمز لنکفورد، جمهوری‌خواه اوکلاهاما، ماه‌ها را صرف مذاکره کرد لایحه دو حزبی این به طور گسترده ای سخت ترین اصلاحات مهاجرت در یک نسل در نظر گرفته می شود. اما این قانون پس از اینکه ترامپ به صراحت اعلام کرد که می‌خواهد مرز موضوعی باشد که می‌تواند در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر در مورد آن کارزار انتخاباتی کند، توسط جمهوری‌خواهان شکست خورد.

  کاورهای غرور مارول همان چیزی هستند که شما فکر می کنید (و نیستند).

و این مشکلی است که اکنون ایالات متحده با آن مواجه است. ترامپ که در حال حاضر در چندین نظرسنجی ملی پیشتاز بایدن است، در دنیایی پر از هرج و مرج پیشرفت می کند. و ماسک می تواند دقیقاً در این نوع ماموریت آشفته شرکت کند، اگر از ترامپ حمایت مالی کند.

منبع: https://gizmodo.com/elon-musk-donald-trump-money-donations-immigration-1851310787