گوشی تاشو صورتی داغ باربی تابستان امسال به دنیای واقعی می آید

اگر به این فکر می کنید که چه زمانی برندها بالاخره تلاش خود را برای کسب درآمد از شوق باربی متوقف می کنند، پاسخ این است که به هر حال، هنوز نه. HMD (یا Human Mobile Devices) که چندین سال است گوشی‌های نوکیا را تولید می‌کند، برای MWC همکاری خود را با Mattel اعلام کرد تا تابستان امسال یک باربی فلیپ فون رسمی را عرضه کند. بدیهی است که با لمس “درخشش” صورتی خواهد بود.

از نظر زیبایی ظاهری بسیار شبیه به موتورولا Razr صورتی داغ از دهه 2000 است. اما با وجود اینکه آن گوشی در نهایت به عنوان یک گوشی هوشمند برای عصر دستگاه های تاشو مدرن راه اندازی مجدد شد، تلفن باربی همچنان بسیار ابتدایی است. این یک تلفن هوشمند خواهد بود، نه یک گوشی هوشمند، و HMD آن را به عنوان یک لوازم جانبی برای “سبک، نوستالژی و سم زدایی دیجیتالی بسیار مورد نیاز” بازاریابی می کند. HMD هنوز چیزهای دیگری مانند قیمت یا عکس های واقعی در مورد آن فاش نکرده است، اما این شرکت می گوید که قصد دارد از تلفن باربی فلیپ در MWC رونمایی کند، بنابراین احتمالاً در طول هفته شاهد موارد بیشتری خواهیم بود.

ممکن است اکثر مردم هنوز آماده حذف کامل گوشی هوشمند خود نباشند، اما اگر به دنبال یک مشعل هستید، این احتمالاً یکی از جذاب‌ترین وسایلی است که می‌توانید تهیه کنید.

یک باربی نشان داده شده است که روی میز پیک نیک دراز کشیده است و یک سگ پلاستیکی در مقابل او و یک گوشی تاشو صورتی باز در کنارش قرار دارد.

HMD

در اینجا با تمام اخبار MWC 2024 به روز باشید!

منبع: https://www.engadget.com/barbies-hot-pink-flip-phone-is-coming-to-the-real-world-this-summer-170805284.html?src=rss

  تبدیل پلاک منطقه آزاد به پلاک ملی امکان پذیر شده است. واردات خودروهای فرسوده از مبادی داخلی