یک آهنگساز جنگ ستارگان ما را در ایجاد موسیقی برای کهکشانی بسیار دور راهنمایی می کند

به عهده گرفتن جان ویلیامز برای هر کسی که نقش آهنگساز را در گروه به عهده می‌گیرد، می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد. جنگ ستارگان کائنات. گذشته از همه اینها، جنگ ستارگان نمی خواهد جنگ ستارگان بدون مضامین نمادین آن اما برای رایان شور، که اخیرا برای تعدادی از فرنچایزهای تاریخی آهنگسازی کرده است، از جمله اسکو بی دوواین یک افتخار بود که از فرصت استفاده کنم.

io9 اخیراً با Shore درباره آهنگسازی سریال های آنلاین صحبت کرده است جنگ ستارگان: نیروهای سرنوشت و جنگ ستارگان: کهکشان ماجراجویی. او ما را در فرآیند استفاده از مضامین نمادین فرنچایز که توسط ویلیامز ایجاد شده بود و هنوز هم خط اصلی موسیقی همه هستند، راهنمایی کرد. جنگ ستارگان داستان ها، در حالی که مهر خود را بر لوکاس فیلم و اسطوره های محبوب دیزنی می گذارد.


سابینا گریوز، io9: زمانی که در پروژه هایی در داخل شرکت کردید جنگ ستارگان universe، آیا غرق شدن در این صداهای بسیار نمادین ترسناک بود یا مشتاق بودید سبک خود را به آن بیاورید؟

رایان شور: مخصوصا اولین بود. من کمی عصبی بودم زیرا با تماشای این فرنچایزها بزرگ شدم، اما هرگز واقعاً به این فکر نکردم که برای آنها چه بنویسم. من فقط از آنها لذت می بردم همانطور که قرار بود از آنها لذت ببرند. بنابراین اولین باری را که چنین لحظه‌ای را علامت‌گذاری کردم، به یاد می‌آورم – فکر می‌کنم، “تعجب می‌کنم چگونه این لحظه قبلاً به دست آمد و چه باید بکنم.” »

io9: آیا فشار بیشتری با یک لایک هوادار وجود داشت؟ جنگ ستارگان’?

ساحل: با علامت گذاری برای جنگ ستارگان، می دانم که تعداد زیادی از طرفداران وجود دارد، و طرفدارانی که همه چیز را در مورد شخصیت ها، دنیاها و نقشه ها می دانند. و بنابراین کمی ترسناک است، وقتی فکر می‌کنید، “خوب، می‌خواهم مطمئن شوم که آن را درست انجام داده‌ام.” اما بعد از اینکه از آن عصبیت اولیه عبور کردم، سعی می کنم همه چیز را خاموش کنم، کلاه آهنگسازم را بر سر بگذارم و فکر کنم، “داستانی که گفته می شود چیست؟” چگونه می توان از موسیقی برای بیان این داستان و این لحظه استفاده کرد؟ (من) واقعاً فقط روی داستان سرایی تمرکز می کنم و سعی می کنم به افرادی فکر نکنم که ممکن است به این حرف گوش دهند و افکار خود را در مورد کل تاریخ و میراث همه چیز دارند.

  فصل سوم Haunting می‌توانست خانه جهنمی را اقتباس کند

io9: من عاشق کار شما هستم جنگ ستارگان: نیروهای سرنوشت. آیا لحظاتی داشتید که ترجیح می دادید به طور خاص علامت گذاری کنید؟

تصویری از مقاله ای با عنوان آهنگساز جنگ ستارگان ما را در ایجاد موسیقی برای کهکشانی بسیار دور راهنمایی می کند.

تصویر: لوکاس فیلم

ساحل: من می توانم داستانی در مورد نحوه ورودم به این سریال برای شما تعریف کنم. من با دوستانم در یک خانه انیمیشن به نام Ghost Bot کار می‌کردم و برای یک پروژه کاملاً مستقل از لوکاس فیلم تبلیغات می‌کردیم. با من تماس گرفتند و بعد از اینکه این پروژه دیگر را انجام دادم گفتند: ما در حال ساخت یک سریال انیمیشنی برای لوکاس فیلم هستیم و خوشحال می شویم که شما را برای موسیقی پیشنهاد کنیم. آیا شما علاقه مند هستید؟” و من گفتم: “حتما.” (سپس) آنها گفتند: “ما نمی توانیم به شما بگوییم که چیست زیرا ما همه تحت NDA هستیم. اما آنها به دنبال موسیقی هستند که شبیه به ماجراجویی باشد. موسیقی. پس آیا می‌توانید یک حلقه از موسیقی ماجراجویی که قبلا ساخته‌اید بسازید و ما آن را برای فیلمسازان پخش کنیم؟» گفتم: «آره، حتما.» اما در ذهنم فکر می‌کنم، می‌دانی، ماجرا. به عنوان مثال، ماجراجویی می تواند چیزهای بسیار متفاوتی باشد. شاید باشه ایندیانا جونز…اینها همه انواع بسیار متفاوتی از نمرات هستند – (یا) جنگ ستارگان. بنابراین آنها تماس گرفتند و من و یکی از تهیه کنندگان برنامه بودیم و من هنوز نمی دانستم که این کار است. جنگ ستارگان. یادم می آید به تهیه کننده گفتم: می دانم که اجازه ندارم خیلی از جزئیات را بدانم. پس البته به من چیزی نگو که نباید بدانم. ولی میشه یه سوال در مورد سریال بپرسم؟ او پاسخ داد: «البته. » پرسیدم: «آیا این داستان ها روی زمین می گذرد؟» گفتند: نه. و من گفتم: “ممنونم.” »

  Discord تبلیغات را اضافه می کند، اما با یک تغییر گیمر: آنچه تاکنون می دانیم

io9: اوه خدای من، باهوش!

ساحل: این تمام چیزی است که باید بدانم زیرا با این اطلاعات، (دانستن) روی زمین نیست – بنابراین به احتمال زیاد در فضا. اکنون این یک داستان علمی تخیلی است و احتمالاً می تواند باشد جنگ ستارگان چون لوکاس فیلم است. بنابراین بلافاصله کل سیم پیچم را عوض کردم. هر چیزی که شبیه بود را برداشتم جنگ ستارگان، و من آن را در بالا قرار دادم. و سپس یک روز از لوکاس فیلم تماس گرفتم و آنها گفتند: “خوب، این برنامه را که با شما صحبت می کنیم، یادت هست؟” ما می خواهیم شما را استخدام کنیم و این جدید است جنگ ستارگان سلسله.”

io9: باور نکردنی است!

ساحل: بنابراین شما می پرسیدید که قسمت مورد علاقه من برای علامت گذاری چیست؟ اولین اپیزود را انجام دادم، زیرا اولین باری بود که فرصت داشتم برای آن موسیقی بنویسم جنگ ستارگان. (برای) دیدن این شخصیت ها، از تم های نمادین جان ویلیامز استفاده کنید، به آن دنیا شیرجه بزنید و با دیو فیلونی یک جلسه مکان یابی انجام دهید تا در مورد اینکه موسیقی باید چه باشد و نقشی که موسیقی ایفا می کند صحبت کنید: ادغام شدن در جنگ ستارگان جهان – مورد علاقه من بود.

تصویری از مقاله ای با عنوان آهنگساز جنگ ستارگان ما را در ایجاد موسیقی برای کهکشانی بسیار دور راهنمایی می کند.

تصویر: لوکاس فیلم

io9: وقتی او شروع به نظارت بیشتر بر پروژه انیمیشن رو به رشد کرد، کار با دیو فیلونی چگونه بود؟ جنگ ستارگان کائنات؟

ساحل: دیو خیلی مطمئن بود. یادم می‌آید اوایل یک جلسه پیشاهنگی انجام دادیم و شش قسمت را دیدیم که قسمت‌ها را تماشا کردیم، در مورد اینکه چه نوع موسیقی در آنها خواهد بود و چه تغییرات موسیقایی قرار است ایجاد کنیم صحبت کردیم. من به استودیوی خود برگشتم و همه این مطالب را نوشتم و به آنها تحویل دادم و آنها هیچ بازخوردی نداشتند، مانند هیچ بازخوردی در مورد شش قسمت از موسیقی. پس یادم می‌آید فکر می‌کردم، یا آنها واقعاً این را دوست دارند، یا شاید من در شرف اخراج هستم. (گرفتن بازخورد) بسیار نادر است. بنابراین وقتی دور بعدی جلسات لکه بینی را انجام دادیم، خیلی سریعتر پیش رفت. و سپس دیو، ایستاد و این بزرگترین تعریف و تمجید بود: دیو به من گفت: «تو می‌دانی داری چه کار می‌کنی. فقط این کار را بکن.” من حتی به خاطر ندارم که برخی از آن قسمت های بعدی را دیدم. خیلی سریع بود، آنها به من اعتماد کردند.

  Microsoft Copilot مجهز به قابلیت تشخیص دست خط است

io9: بهترین توصیه‌ای که دیو فیلونی یا لوکاس‌فیلم به شما در مورد ورود شما به جهان داشتند چه بود؟

ساحل: چیزی که من واقعاً از کار با دیو به یاد دارم این است که او واقعاً به من توصیه زیادی نکرد. توصیه اصلی (که از لوکاس فیلم دریافت کردم) نحوه استفاده از تم های جان ویلیامز بود. این کار بزرگی بود زیرا همه ما این تم های نمادین را می شناسیم و اگر آنها را اجرا کنید، از نظر موسیقی به نظر می رسد جنگ ستارگان. شما این تم را بازی می کنید که همه ما می شناسیم و با آن روبرو می شوید جنگ ستارگان تصاویر و خوب، این است جنگ ستارگان، اما تقریباً کمی بیش از حد آسان است: ویلیامز این کار را نمی کند. ویلیامز فقط یکی از این مضامین را نمی پذیرد و روی صحنه با آن روبرو می شود و نمی گوید: “بعد، حالا جنگ ستارگان” بنابراین این یکی از توصیه‌های اصلی آنها به من بود: استفاده از مضامین ویلیامز در زمان مناسب و به روش درست، و استفاده عاقلانه از آنها. به این ترتیب من از آن سوء استفاده نمی کنم. من همچنین این فرصت را داشتم که تعدادی از تم های خودم را بنویسم، که با نوشتن مضامین خودم در کنار ویلیامز و سپس دیدن مطالب بعد از نمایش که نام من را در کنار ویلیامز نشان می دهد، ذهنم را به هم ریخت. مثل این است که «چی؟ چگونه اتفاق افتاد؟”

تماشا ، جنگ ستارگان: نیروهای سرنوشت و جنگ ستارگان: کهکشان ماجراجویی در یوتیوب.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/star-wars-music-ryan-shore-john-williams-dave-filoni-1851157587