Adobe: فروش آنلاین روز شکرگزاری ایالات متحده به 5.6 میلیارد دلار رسید. Salesforce: 31.7 میلیارد دلار در سراسر جهان خرج شده است

روز شکرگزاری روز پنجشنبه، زمانی که فروشگاه ها در ایالات متحده تعطیل هستند و بسیاری از کارها از دست می دهند، تبدیل به روز شده است عملا شروع فصل خرید کریسمس، هم برای کسانی که به دنبال معاملات آنلاین هستند و هم برای خرده فروشان آنلاین که پیشنهادات فروش تعطیلات را برای برآورده ، این تقاضا راه اندازی می کنند. اما اگر پیامی از فروش روز شکرگزاری امسال وجود داشته باشد، این است که مصرف‌کنندگان ثابت مانده‌اند، اما نفس خود را در رونق رشد حبس نمی‌کنند.

Adobe Analytics گفت آمریکایی ها 5.6 ​​میلیارد دلار به صورت آنلاین در روز پنجشنبه هزینه کردند که نشان دهنده افزایش تنها 5.5 درصدی نسبت به سال گذشته است.

Salesforce که همچنین فروش را بر اساس داده های جمع آوری شده توسط بخش Commerce Cloud محاسبه می کند، خاطرنشان کرد که در سطح جهانی، فروش آنلاین به 31.7 میلیارد دلار رسیده است که در مجموع 7.5 میلیارد دلار در ایالات متحده است که در هر دو مورد تنها 1 درصد افزایش داشته است. محاسبات Salesforce بر روی میانگین ارزش سفارش نیز به طور مشابه کم بود. در سطح جهانی، میانگین سفارش‌ها تنها 2 درصد افزایش یافت و به 103 دلار در هر «سبد» رسید، در حالی که در ایالات متحده، آنها با 1 درصد افزایش به 119 دلار رسیدند.

دستگاه های تلفن همراه دارای یک سال بنر بودند: Adobe اعلام کرد که حدود 3.3 میلیارد دلار برای دستگاه های تلفن همراه در این روز شکرگزاری هزینه شده است که 14 درصد افزایش یافته و بالاترین رقم در این روز است.

Salesforce اضافه کرد که ترافیک کلی آنلاین به سایت‌های تجارت الکترونیک، که شامل مرور می‌شود، نیز افزایش یافته است، اما دوباره تنها یک رقمی 4 درصد در سطح جهانی و 6 درصد در ایالات متحده آمریکا است.

  وردل امروز: پاسخ و سرنخ برای 26 ژوئن

این دو به طور فعال فروش امروز، جمعه سیاه، و به طور کلی “آخر هفته سایبری” را دنبال می کنند – که نه تنها خرید تعطیلات را آغاز می کند، بلکه به دلیل افرادی که برای همراهی با خانواده سفر می کنند، عملکرد قوی در فروش آنلاین ارائه می دهد. به عنوان شاخصی از بقیه فصل تعطیلات – به طور سنتی مهم ترین زمان سال برای خرده فروشی ها – فروش تخت نشان دهنده سال سخت دیگری برای خرده فروشان آنلاین است.

ادوبی آنالیتیکس 37.2 میلیارد دلار هزینه آنلاین را در طول پنج روز کامل پیش بینی می کند که تنها 5.4 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و 16.8 درصد از کل هزینه های تعطیلات را تشکیل می دهد. و بلک فرایدی شاهد فروش 9.6 میلیارد دلاری خواهد بود که نسبت به ارقام سال گذشته افزایشی تقریباً مشابه یعنی 5.7 درصدی را نشان می دهد. (ارقام گزارش شده در سال 2022 9.13 میلیارد دلار بود.) Salesforce پیش بینی ارائه نکرد.

برای ارائه برخی زمینه‌ها در مورد اعداد شکرگزاری امروز، اعدادی که Adobe در سال گذشته گزارش کرد 5.29 میلیارد دلار بود که در واقع افزایشی کمتر از 4 درصدی را نشان می‌دهد. (احتمالاً Adobe Analytics اعداد نهایی خود را برای سال گذشته مجدداً تنظیم کرده است، به همین دلیل است که درصد رشد بیشتری را شاهد هستیم.) نرخ فعلی 5.5٪ مطمئناً نسبت به سال گذشته 2.0٪ بهبود یافته است. اما این. در مقایسه با سال های قبل از کووید-19، مانند سال 2017، که شاهد رشد 18 درصدی یا بیشتر بودیم، هیچ چیز وجود ندارد.

به گفته ادوبی، تورم تأثیر دارد، اما نه به اندازه نگرانی در مورد هزینه های مصرف کننده، و گفت که این هزینه ها در واقع به دلیل کاهش خرید محصولات گران تر، تخفیف های بیشتر برای تشویق خرید است. این سؤال پیش می‌آید که چه تأثیری بر حاشیه‌های خرده‌فروشان دارد.

  خودروی الکتریکی چری کای شیو با برد 301 کیلومتر معرفی شد

Vivek Pandya، تحلیلگر اصلی Adobe Digital Insights در این باره گفت: «هفته سایبری شروع قدرتمندی با روز شکرگزاری داشت که رکورد 5.6 میلیارد دلار در هزینه آنلاین ایجاد کرد زیرا مصرف کنندگان از تخفیف های عمیق استفاده کردند و برنامه های خرید خود را به طور مجازی ادامه دادند. بیانیه. «خرید از طریق موبایل به بالاترین سطح خود رسید زیرا خریداران در این فصل تعطیلات به گوشی‌های هوشمند خود برای بهترین تخفیف‌ها روی آوردند و اهمیت روزافزون موبایل در تجارت الکترونیک را تقویت کرد. »

او می گوید که ارقام Adobe Analytics بر اساس 1 تریلیون بازدید از سایت های خرده فروشی ایالات متحده، 100 میلیون SKU و 18 دسته محصول است. Salesforce ادعا می کند که از داده های 1.5 میلیارد مصرف کننده در تحقیقات خود استفاده می کند. (هر دو شرکت با تعدادی خرده فروش غول پیکر و کوچک کار می کنند، بنابراین زیرساخت هایی برای ارائه این نوع اطلاعات به این مشتریان به طور مداوم دارند.)

معرفی برخی از گرایش ها در نحوه خرید مردم:

– به طور کلی، فروش دسک‌تاپ از نظر تبدیل و تعداد اقلام خریداری‌شده همچنان از سایر انواع صفحه‌نمایش بهتر است، اما موبایل دستگاه برجسته در عصر است، زمانی که 59 درصد از کل فروش آنلاین را به خود اختصاص می‌دهد (احتمالاً به این دلیل که مردم از این زمان برای معاشرت استفاده می‌کردند. و با حیله گری خرید کنید).

— اطلاعات بیشتر در مورد موبایل: Salesforce گفت که در حال حاضر، تلفن همراه 79 درصد از کل ترافیک آنلاین در سراسر جهان و 82 درصد در ایالات متحده را تشکیل می دهد و کیف پول های تلفن همراه واقعاً به کاهش برخی از اصطکاک خرید در دستگاه های کوچکتر کمک می کند. تراکنش‌های Apple Pay 47 درصد افزایش یافته است، در مقایسه با 44 درصد برای تمام کیف‌های موبایل. رسانه های اجتماعی روی موبایل – فکر کنید اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت – به خودی خود به یک تأثیرگذار تبدیل شده اند. اینها مجموعاً 13 درصد از کل ارجاع ترافیک به سایت ها را تشکیل می دهند. البته لازم به ذکر است که بیشتر خریدها از اینجا انجام نمی شود.

  Fallout آمازون برای فصل دوم تمدید شد

راب گارف، معاون Salesforce و مدیر کل خرده‌فروشی، در بیانیه‌ای گفت: «ترافیک و فروش تلفن همراه به شدت افزایش می‌یابد، زیرا مردم دوباره در تعطیلات آخر هفته در حرکت هستند. “مصرف کنندگان کیف پول های تلفن همراه را برای از بین بردن اصطکاک بین اکتشافات اجتماعی و خرید تلفن همراه اتخاذ می کنند.”

– خرده فروشان در واقع تخفیف هایی را برای ترغیب مردم به خرج ، پول در سال جاری ارائه می دهند. Adobe و Salesforce گفتند که در ایالات متحده، تخفیف ها حدود 28٪ افزایش یافته است. طبق آمار Adobe، دسته‌هایی که شاهد کاهش چشمگیر بودند شامل اسباب‌بازی‌ها، وسایل الکترونیکی و رایانه‌ها بودند. اینها به ترتیب شاهد افزایش 182 درصدی و 113 درصدی نسبت به ماه گذشته بوده اند.

– اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید (BNPL) یک گزینه محبوب برای پرداخت از قبل است. Adobe گفت که BNPL 390 میلیون دلار در هزینه های آنلاین ایجاد کرده است که 7.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

بعداً با داده‌های بیشتری به‌روزرسانی می‌کنیم، همراه با شماره‌های جمعه سیاه که شروع به ظهور می‌کنند.

منبع: https://techcrunch.com/2023/11/24/thanksgiving-holiday-shopping/