به روز رسانی، 18 فوریه، 12:40 صبح به وقت شرقی: به گفته هدر نورتون، سخنگوی اپل، مشکل مربوط به کارتهای اعتباری Apple Pay و Chase حل شده است، او همچنین به ما میگوید که “این یک مشکل Apple Pay نبوده و ما متوجه هیچ مشکلی در سیستم خود نشدهایم.” (متن نه چندان ظریف این است که a شکار البته مشکل است.) او اضافه می کند که یادداشت نگهداری در صفحه وضعیت هیچ ربطی به این قطعی نداشت. داستان اصلی در زیر آمده است.
به نظر می رسد که Apple Pay به خصوص برای مشتریان Chase خراب است – کارمندان Verge هنگام تلاش برای پرداخت با کارت های Chase با استفاده از Apple Pay، کارت هایشان را رد کرده اند، در حالی که استفاده از همان کارت فیزیکی به خوبی کار می کند. وقتی من پرسیدم، چندین نفر در Threads همین مسئله را تأیید کردند – اگرچه به نظر میرسد افراد در بانکهای غیرچیز مانند Citi به خوبی از Apple Pay استفاده میکنند.
صفحه وضعیت سیستم اپل نشان می دهد که Apple Pay و Wallet دارای تعمیر و نگهداری مداوم هستند که از ظهر شروع شده است، که زمان بسیار عجیبی برای شروع تعمیر و نگهداری است که پرداخت ها را مختل می کند. این صفحه همچنین بیان میکند که «برخی از کاربران در مریلند ممکن است مشکلاتی داشته باشند»، اما ما گزارشهایی از نیویورک و لس آنجلس داشتهایم، بنابراین به نظر میرسد که امروز همه ما عاشق کیک خرچنگی و فوتبال هستیم.
با توجه به ارزشی که دارد، زمان انتظار خدمات مشتری Chase در حال حاضر میتواند تا 15 دقیقه باشد، و نمایندگان به مردم میگویند که Apple Pay در حال «تعمیرات» است تا «بهروزرسانی غیرمنتظرهای» دریافت کند، که این یک دست کم گرفتن لذتبخش است. متأسفانه، به نظر می رسد هیچ ، نمی داند چه زمانی همه چیز حل خواهد شد. ما برای اظهار نظر با اپل تماس گرفتیم. اگر چیزی بشنویم به روز می کنیم.
منبع: https://www.theverge.com/2024/2/17/24075840/apple-pay-is-down-for-chase-customers-and-perhaps-others