آرچر با یک پایانی سه قسمتی در ماه دسامبر به پایان می رسد

پوستر تبلیغاتی فصل چهاردهم (و آخرین) آرچر با حضور بازیگران اصلی.

تصویر: جلوه ها

از سال 2009، کماندار یکی از اجزای قابل اعتماد (گاهی برنده جوایز) انیمیشن بزرگسالان و مجموعه تلویزیونی گسترده تر FX بوده است. عبور ، چندین اختراع مجدد و تغییرات به وضعیت موجودتصور پایان سریال تقریباً سخت است – کاری که انجام داد چند روز پیش.

فقط… نه واقعا. در پانل کامیک-کان نیویورک در روز جمعه، FX فاش کرد که این نمایش آخرین هجوم را در قالب کماندار: در سرما، که فینال واقعی نمایش خواهد بود. در پایان فصل 14 همه چیز از جایی که متوقف شد پیش می‌رود: سازمان ملل همه آژانس‌های جاسوسی خصوصی از جمله آژانس آرچر را غیرقانونی اعلام کرده است.اچ. جون بنجامینلانا (آیشا تایلر) و گروهشان از فصل 11 کار می کنند. در حالی که این اولین باری نیست که باند آرچر خود را بیکار می بیند، این اتفاق افتاده است. طرح در طول 14 فصل سریال، این صحنه ای است که آنها قصد رها کردنشان را ندارند.

در سرما در سه قسمت در آنچه “رویداد پایانی” نامیده می شود اتفاق می افتد. Multiparters برای مدت طولانی در DNA سریال وجود داشته است، بنابراین مناسب است که با شرایط خودش و با یک سه نفره اتفاق بیفتد. در زمان نگارش، مشخص نیست که آیا خالق آدام رید در این قسمت ها دخالت خلاقانه ای خواهد داشت یا خیر. او تقریباً هر قسمت از 10 فصل اول (به تنهایی یا با سایر نویسندگان) را قبل از ، سریال به عنوان مجری برنامه نوشت، در حالی که به صداپیشگی ری ژیلت ادامه داد.

  تریلر "Thanksgiving" الی راث یک جشن ترسناک با موضوع تعطیلات است

کماندار: در سرما در 17 دسامبر در FX و FXX (جایی که از سال 2017 بوده است) نمایش داده می شود و روز بعد به Hulu منتقل می شود. نظر خود را در مورد این سریال و طولانی مدت آن در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/archer-fx-into-the-cold-series-finale-nycc-2023-1850928060