آمازون به دانشجویان بلیط هواپیما ۲۵ دلاری برای تعطیلات ارائه می دهد: همه بهترین معاملات دانشجویی آنلاین

شاید فکر کنید پاییز امسال بهترین معاملات دانشجویی را پیدا خواهید کرد. اما در این فصل تعطیلات، اشتباه می کنید. آمازون تعداد محدودی بلیط هواپیما ۲۵ دلاری را برای تعطیلات ارائه می دهد. برای جزئیات بیشتر این متن را بخوانید. و آمازون تنها شرکتی نیست که پیشنهادات عالی به دانشجویان ارائه می دهد. غول‌های خرده‌فروشی Best Buy، Target و Walmart همگی معاملات دانشجویی را ارائه می‌کنند که به شما کمک می‌کند در هزینه‌های مواد غذایی، فناوری، اثاثیه منزل و سایر ملزومات دانشگاه صرفه‌جویی کنید.

برای استفاده از معاملات، باید تأیید کنید که دانشجو هستید، اما این مرحله اضافی ارزشش را دارد اگر به این معنی باشد که برای مثال، خواربارفروشی رایگان دریافت کنید یا اشتراک رایگان یک سرویس پخش را دریافت کنید.

در اینجا جایی است که می توان معاملات دانش آموزی را پیدا کرد که غول های خرده فروشی امسال با نزدیک شدن به فصل بازگشت به مدرسه ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر، در اینجا پیشنهادهای دانشجویی مورد علاقه ما در سال جاری و انتخاب های ما برای بهترین لپ تاپ های دانشجویی آورده شده است.

25 دلار صرفه جویی در بلیط هواپیما برای دانشجویان پرایم آمازون برای تعطیلات

اگر دانشجویی هستید که در آمازون خرید می کنید، ثبت نام در Prime Student کار سختی نیست. شش ماه اول رایگان است، سپس 69 دلار در سال به مدت چهار سال. (هزینه عضویت عادی در Prime سالانه 139 دلار است.) برای عضویت، باید دانشجویی باشید که حداقل در یک دوره در کالجی واقع در یکی از 50 ایالت ایالات متحده، واشنگتن دی سی، یا پورتوریکو ثبت نام کرده اید.

  گلکسی واچ 7 احتمالاً به ویژگی نظارت بر قند خون مجهز خواهد شد

در این فصل تعطیلات، عضویت Prime Student می‌تواند حتی ارزشمندتر باشد. آمازون اعلام کرد که قصد دارد با StudentUniverse همکاری کند تا چندین هزار پرواز به و از کشورش را با قیمت 25 دلار بین اواسط دسامبر تا اوایل ژانویه ارائه دهد.

آمازون اعلام کرد که هر روز 1000 بلیت در دسترس مشترکین Prime Student قرار می دهد که از ساعت 6 صبح به وقت محلی در تاریخ 6 تا 7 دسامبر شروع می شود. (قبلاً در 5 دسامبر 1000 ارائه کرده بود.) پس از 7 دسامبر، StudentUniverse اعلام کرد که Prime Student را ارائه خواهد کرد. اعضا 25 دلار تخفیف پرواز با کد تبلیغاتی محدود. از این صفحه StudentUniverse در نیمه شب به وقت اقیانوس آرام دیدن کنید تا ببینید آیا می توانید یک پرواز ارزان داشته باشید. مطمئن شوید که با حساب Student Prime خود وارد شده اید. همچنین می توانید یک حساب Student Prime در صفحه ایجاد کنید.

عضویت Student Prime همچنین برای شما تحویل رایگان یک یا دو روزه در شهرها و مناطق واجد شرایط، تخفیف در Whole Foods و یک عضویت یک ساله در Grubhub Plus برای ارسال رایگان غذا به شما می‌دهد.

اگر کتاب‌های درسی خود را از آمازون می‌خرید، می‌توانید فروشندگان واجد شرایط Prime را برای ارسال سریع‌تر دو روزه پیدا کنید. متأسفانه، دیگر نمی توانید کتابچه راهنمای چاپ شده را از آمازون اجاره کنید.

بهترین خرید

Best Buy قبلاً یک برنامه معاملاتی فقط برای دانشجویان داشت: پس از ثبت‌نام در این برنامه، به تخفیف‌های منحصر به فرد دانشجویی در زمینه فناوری و سایر لوازم الکترونیکی، از جمله لپ‌تاپ‌های مک و ویندوز، صفحه‌کلید، و موس، هدفون و تلویزیون دسترسی داشتید. با این حال، در برهه‌ای از سال گذشته، Best Buy برنامه‌های دانشجویی خود را رها کرد و به جای آن، پیشنهادات خود را در مجموعه‌های دانشگاهی ادغام کرد: «موارد ضروری مطالعه»، «اتاق خوابگاه و آپارتمان»، اپل، و غیره.

  اینستاگرام به زودی به شما امکان می دهد در بخش نظرات انتشارات خود نظرسنجی ایجاد کنید

معاملات همیشه خوب هستند – من یک لپ‌تاپ Dell Inspiron را پیدا کردم که به نظر بهترین قیمت در وب است – و یک صفحه تخفیف اختصاصی کامپیوتر دانشجویی نیز دارای تخفیف‌های نوسازی شده است. و می توانید یک حساب کاربری رایگان My Best Buy ایجاد کنید که به شما ارسال رایگان می دهد.

جوایز حلقه هدف

دانش‌آموزان می‌توانند برای برنامه رایگان وفاداری حلقه هدف ثبت‌نام کنند، که به شما امکان می‌دهد 1٪ پول نقد از همه خریدها دریافت کنید و با پیشنهادات شخصی‌شده همراه است. در حال حاضر، دانش‌آموزان می‌توانند 20 درصد تخفیف برای خرید واجد شرایط دریافت کنند، که اگر بخواهید اتاق خوابگاه خود را مبله کنید یا قبل از شروع مدرسه مواد غذایی تهیه کنید، راحت است. برای استفاده از تخفیف که تا 26 آگوست ادامه دارد، باید وضعیت دانشجویی خود را تأیید کنید. استثناها شامل محصولات اپل، قراردادهای تلفن و تلفن های قفل نشده و، شاید ناامیدکننده ترین، خانه های RV و باربی است.

WalmartPlus

درست مانند کاری که آمازون با سرویس اشتراک پولی Prime خود انجام می دهد، Walmart به دانش آموزان اجازه می دهد تا برای عضویت Walmart Plus خود با قیمت 49 دلار در سال یا 6.47 دلار در ماه، با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه، ثبت نام کنند. (برای افراد غیردانشجو، 98 دلار در سال یا 12.95 دلار در ماه است.) دانش آموزان همه چیزهایی را که در Plus گنجانده شده است، مانند تحویل رایگان مواد غذایی و تحویل رایگان، تا 10 سنت به ازای هر گالن بنزین در نزدیک به 14000 ایستگاه و اشتراک رایگان در Paramount Plus و پلوتون. تلویزیون. و می توانید اقلام فروشگاه را اسکن کنید و هزینه آنها را بدون تماس پرداخت کنید.

  انقلابی جدید در دنیای عکاسی با زوم اپتیکال 10 برابری Oppo

مانند برنامه های تخفیف دانشجویی آمازون و Target، قبل از ثبت نام باید خود را تأیید کنید.

برای اطلاعات بیشتر، در اینجا بهترین معاملات بازگشت به مدرسه با قیمت کمتر از 100 دلار و ابزارهای فنی ضروری که برای آسان‌تر ، کار مدرسه طراحی شده‌اند، آورده شده است.

منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/amazon-offers-students-25-plane-tickets-for-the-holidays-all-the-best-student-deals-online/#ftag=CAD590a51e