گلکسی واچ 7 احتمالاً به ویژگی نظارت بر قند خون مجهز خواهد شد

این احتمال وجود دارد که سامسونگ یک ویژگی اصلی نظارت بر سلامت را در گلکسی واچ 7 قرار دهد. این ساعت هوشمند احتمالا در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد.

به گزارش پالس نیوز، هون پاک، رئیس بخش سلامت دیجیتال سامسونگ با اعضای هیئت مدیره این شرکت کره ای دیدار کرد تا در مورد آینده قابلیت های سلامت در دستگاه های پوشیدنی صحبت کند. گزارش شده است که هون پاک در این زمینه جاه طلبی های بزرگی دارد و ممکن است بخواهد قابلیت نظارت بر قند خون را به Samsung Health بیاورد. همچنین با مدیران سامسونگ در مورد توانایی نظارت بر آریتمی و فشار خون بالا بحث هایی انجام شد.

اکنون شایعات حاکی از آن است که سامسونگ می تواند از این قابلیت ها برای نظارت بر قند خون، دیابت و موارد دیگر در گلکسی واچ 7 استفاده کند. بنابراین، با چندین ویژگی نظارت بر سلامت، سامسونگ می تواند این دستگاه الکترونیکی را به عنوان جایگزینی برای مانیتورهای سلامت پزشکی ارائه دهد.

گلکسی واچ 7

بهبود قابلیت های نظارت بر سلامت Galaxy Watch 7 از طریق هوش مصنوعی

پاک قصد دارد بیشتر بر روی استفاده از فناوری هوش مصنوعی در حوزه سلامت تمرکز کند. بنابراین، گلکسی واچ 7 احتمالاً به قابلیت‌های مختلف نظارت بر سلامت به کمک هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که هوش مصنوعی از چه راه هایی می تواند تجربه کاربر را با Samsung Health یا دستگاه های پوشیدنی بهبود بخشد.

در ژانویه 2024، هون پاک اظهار داشت که سامسونگ علاقه مند است نظارت بر گلوکز “غیر تهاجمی” را به سری گلکسی واچ بیاورد. با استفاده از این روش، بیماران دیابتی دیگر نیازی به استفاده از وسایل پزشکی برای کنترل دیابت خود ندارند.

  سلسله کانگ در حال تغییر نام است و ممکن است کانگ را به طور کامل ، کند

واضح است که سامسونگ قصد دارد دستگاه های پوشیدنی خود را برای تضمین سلامت کاربران کارآمدتر کند. با این حال باید منتظر ماند و دید که گلکسی واچ 7 چه قابلیت هایی در زمینه نظارت بر سلامت خواهد داشت.

منبع: https://digiato.com/gadgets/galaxy-watch-7-likely-to-equippe-with-various-health-monitoring