سلسله کانگ در حال تغییر نام است و ممکن است کانگ را به طور کامل ، کند

فیلم های ابرقهرمانی در حال حاضر در مکان عجیبی قرار دارند، به خصوص در خانه ایده های مارول. حتی با وجود اینکه فیلم‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا مانند فیلم‌های مطمئن قدیم با مخاطبان طنین‌اندازی کنند، استودیو مایل است با افزایش علاقه به آنچه در افق است به آینده نگاه کند. اما بخشی از این افق شامل پیمایش در آب های ناآرام بعدی است انتقام جویان فیلم سینما.

هالیوود ریپورتر نوشته شده – به عنوان بخشی از یک مقاله بزرگتر که آزمایشات و مصائب فعلی مارول را بررسی می کند، از پاسخ ضعیف در گیشه دارد عجایب در دیزنی تمام امیدهایش را گذاشت برای سال 2024 ددپول و ولورین– در حالی که استودیو برنامه های خود را برای گسترش سریع MCU روی صفحه نمایش های بزرگ و کوچک کنار گذاشته است، فضایی برای مانور ایجاد شده است. در جریان اعتصابات هالیوود و با بیرون راندن چندین فیلم از آینده نزدیک، مارول نگاهی تازه به آنچه که زمانی جواهر آینده سینمایی آن بود، انداخته است: ذیل انتقام جویان فیلم سینما، سلسله کانگ.

به گزارش THR، سلسله کانگ خوب، دیگر نیست سلسله کانگ. پنجمین انتقام جویان فیلم – که اخیرا مدیرش را از دست داد، شانگ چیآنها Destin Daniel Cretton هستند و نویسنده جدیدی پیدا کردم که در لوکیطبق گزارش‌ها، مایکل والدرون در حال تمرکز مجدد است، با یک نام جدید برای حذف عنوان بزرگ بد کانگ فاتح از عنوان، و همچنین تلاش‌هایی برای کم‌رنگ ، شدید نقش کانگ یا حذف او از روایت. جاناتان میجرز پیدا شد متهم به حمله بی پروا در دسامبر 2023. مارول – که بعد از اینکه کانگ را در هر دو مورد به یک تهدید جدید بزرگ برای MCU تبدیل کرد، Majors را رها کرد. Ant-Man and the Wasp: Quantumania و فصل دوم لوکی، تنها چند ساعت پس از محکومیت او– ظاهراً قصد داشتند بعد از کانگ دور شوند کوانتومانیاباکس آفیس نسبتاً نرم بوده است، اما با قطع رسمی روابط با بزرگان، به نظر می رسد که استودیو به شکلی عمده به تابلوی طراحی بازمی گردد.

  اپل لیست محبوب ترین بازی ها و اپلیکیشن های موجود در اپ استور 2023 را اعلام کرد

این اولین باری نیست که می شنویم مارول به آینده فکر می کند انتقام جویان، می توان گفت موفق ترین سریال در مجموعه MCU آن است. گزارش‌های قبلی در مورد بررسی لحظه‌ای مخاطره‌آمیز که تولید مارول خود را در آن می‌بیند اخیراً ادعا شده است که برخی از برنامه‌ها برای دوولوژی آینده مارول انتقام جویان فیلم – با فیلم دوم، با عنوان جنگ های مخفی پس از وقایع افسانه ای کمیک استریپ به همین نام – می تواند راه هایی برای گرد هم آوردن آن ها پیشنهاد کند اعضای اصلی خدمه و بازیگران. زمان نشان خواهد داد که مارول چه برنامه‌ای برای آینده‌اش دارد، اما در حال حاضر، این مورد است. ددپول و ولورین و ورود اولین خانواده به چهار شگفت انگیز روبرو شدن. در حال حاضر، انتقام‌جویان و هر تهدید بزرگی که با آن روبرو هستند، می‌توانند منتظر بمانند.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/marvel-avengers-kang-dynasty-name-change-jonathan-major-1851274375