آپدیت iOS 17.1 در تاریخ 2 نوامبر منتشر خواهد شد

به گفته گروه نظارتی ANFR در فرانسه، به روز رسانی iOS 17.1 قرار است تا 24 اکتبر برای عموم عرضه شود. هدف اصلی این آپدیت رفع تشعشعات مضر آیفون 12 در فرانسه است. این به روز رسانی همچنین شامل ویژگی های دیگری مانند: پشتیبانی از Airdrop از طریق اینترنت، نشانگر لامپ در جزیره پویا و از کنترلر Nintendo Switch N64 پشتیبانی کنید خواهد بود

آپدیت iOS 17.1 و پچ SAR در آیفون 12

فرانسه مدتی پیش فروخته شد آیفون 12 به دلیل ارزش های بالا SR شناسایی شده توسط ANFR، در این کشور ممنوع است. SAR میزان تشعشعات الکترومغناطیسی تلفن های همراه را تعیین می کند. این مقدار تقریباً در آیفون 12 است 5.7 وات بر کیلوگرم، که بالاتر از حد تعیین شده توسط اتحادیه اروپا است. پس از ممنوعیت، اپل قول داد که این نرم افزار را تعمیر کند. در پایان ماه گذشته این آپدیت مورد تایید مقامات فرانسوی قرار گرفت و امروز تاریخ انتشار این آپدیت را اعلام کردند.

آپدیت آیفون iOS 17.1

شاید پس از 24 اکتبر، مقادیر بالای SAR در آیفون 12 دیگر مشکلی ایجاد نکند. به گفته اپل، آیفون 12 هرگز مخرب نبوده و دلیل ثبت مقادیر بالای SAR، عملکرد تشخیص بدنه خارج از iOS بوده است. هنگامی که تلفن با بدنه تماس ندارد، این عملکرد قدرت انتقال مقادیر SAR را افزایش می دهد. این عملکرد تشخیص اکنون در فرانسه غیرفعال خواهد شد. غیرفعال ، این عملکرد ممکن است منجر به قطع ارتباط با شبکه های داده شود.

علاوه بر این، iOS 17.1 شامل ویژگی های دیگری نیز می شود: سیستم مورد علاقه برای موزیک اپل، پشتیبانی می کند استراق سمع ، از اینترنت، گزینه های جدید برای نمایش موجودی بانک در برنامه کیف پول، نشانگر نور در جزیره دینامیک، پشتیبانی کنترلر Nintendo Switch N64 همچنین عملکرد آیفون را زمانی که در جیب است بهبود می بخشد. به عنوان مثال، بخش Photo Shuffle در صفحه قفل و برخی ویژگی های دیگر دکمه شروع در iPhone 15 Pro و Pro Max (مانند دوربین، چراغ قوه، یادداشت صوتی، فوکوس، ذره بین) غیرفعال هستند.

  10 بازی با بیشترین پایان

منبع: https://digiato.com/mobile/ios-17-1-to-launch-by-october-24