استاندارد مرورگر Speedometer 3.0 با همکاری گوگل و اپل منتشر شد

سرعت سنج مدت هاست که معیاری برای مرورگرهای گوگل بوده است و این غول فناوری قبلاً اعلام کرده بود که در مقایسه با تست عملکرد جاوا اسکریپت، عملکرد واقعی را بهتر نشان می دهد. اکنون سرعت سنج 3.0 این با همکاری غول های فناوری از جمله اپل و مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است.

سرعت سنج 3.0 با همکاری موتورهای مرورگر Blink/V8، Gecko/SpiderMonkey و WebKit/JavaScriptCore تولید شد و همچنین توسط مایکروسافت و موزیلا توسعه داده شد. نسخه 1.0 آن در سال 2014 توسط تیم WebKit تولید شد و نسخه دوم در سال 2018 با همکاری اپل و گوگل در دسترس قرار گرفت.

نحوه کار با سرعت سنج استاندارد 3.0

اکنون می توانید تست سرعت سنج 3.0 را با مراجعه به وب سایت رسمی آن و کلیک بر روی دکمه Start Test اجرا کنید. در طی این فرآیند تعدادی صفحه نمایش و اکشن تصادفی را مشاهده خواهید کرد که پس از تکمیل آنها، Speedometer 3.0 نتیجه را در اختیار شما قرار می دهد.

هدف این ابزار معیار، به گفته سازندگان آن، «ایجاد درک مشترک از عملکرد مرورگر برای بهبود تجربه کاربر» است. در نسخه جدید سرعت سنج، روش ثبت و محاسبه امتیاز بهبود یافته و نتایج دقیق تری به کاربر نشان داده می شود.

از نظر چارچوب های پشتیبانی شده، Speedometer 3.0 موارد زیر را پشتیبانی می کند:

  • تعامل داشتن
  • چشم انداز
  • زاویه ای
  • شکست
  • روشن شد
  • ستون فقرات
  • شیک

همچنین شامل مجموعه ای به روز شده از بارهای کاری شبیه سازی شده مانند صفحات وب پیچیده، سایت های خبری، ویرایشگرهای کد و برنامه های مشاهده نمودار است. بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت این ابزار، تمام بارهای کاری آن برای «نمایندگی سناریویی است که می تواند در وب پیدا شود».

  تبلت ردمی پد پرو شیائومی با تراشه نسل دوم اسنپدراگون 7s با قیمت بسیار رقابتی رونمایی شد

توسعه دهندگان Speedometer 3.0 بیش از یک سال است که روی آن کار می کنند. برایان گرینستد، توسعه‌دهنده فایرفاکس توضیح می‌دهد که این همکاری با اپل و گوگل «چشم انداز تعیین شده در دسامبر 2022 را برآورده می‌کند تا کارشناسان را از سراسر صنعت گرد هم بیاورند تا در مورد نحوه اندازه‌گیری عملکرد مرورگر با هدف مشترک انعکاس تجربه صحبت کنند». “.

منبع: https://digiato.com/app/apple-google-and-mozilla-release-speedometer-3-0