امکان ایجاد یک حساب تجاری وجود داشت

پاول دورف، بنیانگذار کابل وی در کانال شخصی خود اعلام کرد که کاربران این اپلیکیشن از این پس می توانند حساب های شخصی خود را به آن انتقال دهند حساب های تجاری با این حال، کاربران می توانند اطلاعاتی مانند آدرس و ساعات کاری را به نمایه خود اضافه کنند. طبیعتا این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران پریمیوم تلگرام در دسترس است.

به گفته دورف، حساب‌های تجاری تلگرام به ویژگی‌های دیگری نیز دسترسی خواهند داشت، از جمله سازماندهی چت با استیکرهای رنگی، پیام‌های خوش آمدگویی خودکار و میانبرهایی برای پاسخ‌های سریع.

افزودن قابلیت هوش مصنوعی به تلگرام

دورف همچنین گفت که ویژگی‌های تجاری بیشتری در این ماه برای کاربران تلگرام ارائه خواهد شد، از جمله راهی برای ساخت ربات‌های چت مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه خدمات به مشتریان.

او می گوید:

حساب‌های تجاری تلگرام می‌توانند از چت‌بات‌ها به‌عنوان منشی برای پاسخگویی به همه یا برخی از چت‌های شما استفاده کنند. با هوش مصنوعی، این چت‌بات‌ها می‌توانند فرآیند اتوماسیون خدمات مشتری را به سطح جدیدی برسانند.

تلگرام با ارائه این ویژگی های جدید در تلاش است تا با سرویس پیام رسان واتس اپ که تعداد کاربران فعال ماهانه آن در سال گذشته از مرز 200 میلیون نفر عبور کرد، رقابت کند. متا در حال حاضر بر روی ارائه ویژگی های تجاری متمرکز برای WhatsApp متمرکز شده است.

طی دو سال گذشته تلگرام که بیش از 800 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، تلاش کرده است تا ویژگی های تجاری سرویس خود را افزایش دهد. این اپلیکیشن همچنین قصد دارد پلتفرم تبلیغاتی خود را راه اندازی کند که برای صاحبان کانال درآمد ایجاد کند.

  برچسب "PS5 Pro Enhanced" می تواند به معنای 60 فریم در ثانیه ثابت و ردیابی اشعه باشد

به تازگی آپدیت دیگری برای اپلیکیشن تلگرام منتشر شده است که تغییرات متعددی را در گروه ها به همراه داشت. دورف همچنین اخیراً 10000 اشتراک ممتاز رایگان به مشترکین کانال خود ارائه کرده است.

منبع: https://digiato.com/app/telegram-now-lets-users-to-convert-personal-accounts-to-business-accounts