انتقاد مجدد ایلان ماسک از کارمندان از راه دور: ارتباط آنها با واقعیت قطع شده است!

الون ماسکمدیر عامل تسلا که همیشه از مخالفان کار از راه دور بوده است، بار دیگر در جلسه نتایج مالی سه ماهه سوم شرکت صحبت کرد. الکترونیکی کار کنید و افرادی که از راه دور کار می کنند پول نقد کرد گفت که آنها “از واقعیت جدا شده اند.”

طبق گزارش Insider، ماسک کارمندانی را که از راه دور کار می‌کنند با افرادی که به صورت حضوری در رستوران‌ها، کارخانه‌ها و مراکز تحویل کار می‌کنند مقایسه کرده است.

“افرادی که در خانه کار می کنند چقدر باید از واقعیت جدا باشند؟ در حالی که آنها از کسانی که نمی توانند در خانه کار کنند سوء استفاده می کنند. چرا چندین بار در کارخانه خوابیدم؟ زیرا انجام این کار (برای من) مهم بود.”

الون ماسک؛ مخالفت خطرناک با کار از خانه

ماسک در گذشته چندین بار نظرات مشابهی در مورد کار از راه دور داشته است. اوایل امسال، او گفت که فکر می‌کند کار از راه دور ایده‌ای «مضحک و از نظر اخلاقی اشتباه» است. ماسک در آن زمان گفت: “اگر می خواهید در تسلا کار کنید، اگر می خواهید در اسپیس ایکس کار کنید، اگر می خواهید در توییتر کار کنید، باید هر روز به دفتر بیایید.”

حتی پس از خرید توییتر، او با کار از راه دور مخالفت کرد و تقریباً در سال گذشته به کارمندان شرکت گفت که انتظار می‌رود حداقل 40 ساعت در هفته به صورت حضوری در دفاتر کار کنند و او فقط کار از راه دور را به صورت موردی تأیید می‌کند. مبنای موردی ایلان ماسک حتی برخی از دفاتر مرکزی توییتر را به اتاق خواب تبدیل کرد!

  موتورولا اج 50 پرو معرفی شد. مشخصات + قیمت

با این حال، بازگشت ایلان ماسک به دفتر سیاست منتقدان خود را دارد و این میلیاردر اخیراً با شکایت یکی از مهندسان نرم افزار سابق این شرکت، یائو یو، مواجه شد. NLRB که شکایتی را علیه ماسک تنظیم کرده است، ادعا می کند که سیاست بازگشت به آفیس X با “مداخله، محدود ، و اجبار کارمندان” قانون کار فدرال را نقض می کند.

منبع: https://digiato.com/growth-hacking/elon-musk-work-from-home-crowd-detached-from-reality