اولین دستگاه تاشو اپل آیفون نخواهد بود. روند توسعه ادامه دارد

بر اساس گزارش های منتشر شده، اولین دستگاه تاشو واضح است که اپل قرار نیست یک آیفون باشد و این غول فناوری تلاش های خود را در این زمینه گسترش داده و اکنون در این زمینه تصمیم می گیرد. طرح که آن را

DigiTimes با استناد به منابع زنجیره تامین تایوانی در گزارش خود توضیح می دهد که اپل حداقل پنج سال است که اولین دستگاه تاشو خود را توسعه داده است. این نشریه با تایید شایعات قبلی، ادعا می‌کند که دستگاه تاشو به جای آیفون، که به شکل تبلت یا لپ‌تاپ عرضه می‌شود، «دستگاهی بزرگ‌تر» خواهد بود.

همچنین در این گزارش اشاره شده است که اپل اکنون در تلاش است تا قبل از برنامه ریزی برای تولید انبوه این دستگاه تاشو، آن را طراحی کند.

چالش اصلی که اپل با آن مواجه است، توسعه یک دستگاه تاشو است

با توجه به اینکه مکانیزم لولای دستگاه‌های تاشو در چند سال گذشته بسیار بهبود یافته است، گفته می‌شود که مشکل اصلی دستگاه‌های تاشو اپل، توسعه پنلی است که شرایط کیفی آن را برآورده کند.

همچنین در ادامه این گزارش اشاره شده است که شایعاتی مبنی بر توقف توسعه آیفون تاشو به دلیل مشکل صفحه نمایش های تولید شده برای آن و ساماندهی داخلی این غول فناوری برای انتقال مهندسان خود از پروژه هدفون ویژن پرو به این پروژه تصمیمات متناقضی نیست، زیرا شرکت به شدت بر کیفیت متمرکز است، جایی که دستگاه شما در اولویت قرار دارد.

در نهایت، این گزارش بیان می‌کند که اپل کار بر روی دستگاه‌های تاشو خود را به حالت تعلیق در نیاورده است و به نظر می‌رسد که این شرکت اکنون بخش‌های مختلفی دارد که مسئول بخش‌های مختلف محصول تاشو هستند. در مورد تاریخ عرضه این دستگاه نیز گفته شد که تا قبل از سال 2025 شاهد عرضه اولین دستگاه تاشو اپل نخواهیم بود.

  فاش شدن مشخصات صفحه نمایش و دوربین اصلی گوشی هواوی P70

منبع: https://digiato.com/mobile/first-apple-foldable-wont-be-an-iphone