اپل در حال آزمایش داخلی یک ربات چت هوش مصنوعی به نام Ask است

به نظر می رسد اپل در حال آزمایش یک ابزار هوش مصنوعی مشابه ChatGPT به نام ChatGPT است من می پرسم برای مشاوران، این بخش پشتیبانی AppleCare است که می‌تواند با استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از پایگاه داده داخلی به سؤالات آنها پاسخ دهد.

طبق گزارش ها، اپل به تازگی یک برنامه آزمایشی راه اندازی کرده است که ابزار جدیدی به نام Ask را برای انتخاب مشاوران پشتیبانی AppleCare که می توانند به طور خودکار به سوالات فنی مشتریان پاسخ دهند، در دسترس قرار می دهد. سپس کارمندان اپل می توانند این اطلاعات چت بات را به صورت آنلاین یا تلفنی به مشتریان منتقل کنند.

Ask به طور خودکار پاسخ‌های مورد نیاز کاربران را بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده اپل تولید می‌کند، که مشاوران می‌توانند آن‌ها را به‌عنوان «مفید» یا «غیر مفید» طبقه‌بندی کنند. مشاوران اپل همچنین می توانند حداکثر پنج سوال جدید در مورد هر موضوع بپرسند. اپل قصد دارد این ابزار را پس از جمع آوری بازخوردهای مورد نیاز خود در اختیار مشاوران بیشتری قرار دهد.

اپل از مشاوران خود می‌خواهد قبل از استفاده از روش‌های تحقیقاتی سنتی یا مشورت با مشاوران ارشد خود برای کسب اطلاعات بیشتر، از Ask استفاده کنند و می‌گویند این ابزار برای حل مشکلات پیچیده و ناآشنا مفید است.

نمونه ای از درخواستی که Ask می تواند به آن پاسخ دهد: “مشتری نمی تواند دستگاه خود را به iOS 13.7 به روز کند. چه کاری می تواند انجام دهد؟”

انتظار می رود اپل امسال از مدل هوش مصنوعی خود رونمایی کند. بلومبرگ اخیرا اعلام کرده است که iOS 18 دارای ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی است که به برخی از سرویس های اپل از جمله سیری و پیام ها اضافه خواهد شد. این پست همچنین قبلاً گزارش داده بود که تیم AppleCare همچنین از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به خدمات پشتیبانی مشتری استفاده خواهد کرد.

  کاهش فعالیت رسانه های اجتماعی به مدت 30 دقیقه شما را شادتر و کارآمدتر می کند

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/applecare-advisors-testing-new-ask-tool