اپل نمی تواند از شکایت دسته جمعی در مورد ادعاهای ردیابی AirTags فرار کند

یک قاضی در سانفرانسیسکو حکم داده است که اپل باید با شکایتی روبرو شود که این شرکت را به سهل انگاری در مورد خطرات آزار و اذیت احتمالی ایجاد شده توسط AirTags متهم کند. گزارش ها. در حالی که بخش عمده ای از تقریباً سه ده ادعا در این دعوای دسته جمعی رد شده است، وینس چابریا قاضی ناحیه ایالات متحده درخواست اپل برای رد دعوا را بر اساس ادعای سه شاکی مبنی بر اینکه “زمانی که آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفتند، مشکلات امنیتی AirTag” را رد کرد. ویژگی‌ها قابل توجه بودند و این نقص‌های امنیتی باعث صدمات آنها شد.”

در حالی که دعوا استدلال می کند که اپل در مورد خطر سوء استفاده از ردیاب اشیاء بلوتوث خود هشدار داده شده است و بنابراین باید طبق قانون کالیفرنیا مسئول شناخته شود، اپل با این موضوع مخالف است. بلومبرگ. پس از انتشار AirTags، اپل سپس ویژگی‌های امنیتی طراحی شده برای خنثی ، تلاش‌های آزار و اذیت، مانند به‌روزرسانی که به AirTags اجازه می‌دهد صدای بلندی را هنگام دور شدن از صاحب خود منتشر کند و اعلان‌هایی درباره ردیاب‌های ناشناس منتشر کند. اپل و گوگل نیز سال گذشته اعلام کردند که در حال همکاری برای توسعه استانداردهای صنعتی برای مبارزه فعالانه با سوء استفاده از دستگاه های ردیابی هستند.

با این وجود، این دادخواست استدلال می کند که AirTags “به سلاح انتخابی برای استالکرها و مهاجمان تبدیل شده است.” بلومبرگ گزارش ها. این پرونده در دادگاه منطقه ای کالیفرنیای شمالی تشکیل شد.

منبع: https://www.engadget.com/apple-cant-get-out-of-facing-a-class-action-lawsuit-over-airtags-stalking-claims-184329639.html?src=rss

  گامی مهم در مسیر پیشرفت با نرم افزار حسابداری