ایلان ماسک تأیید می کند که X به زودی دو سطح برتر جدید را راه اندازی خواهد کرد

ایلان ماسک امروز گفت که X (توئیتر سابق) به زودی دو سطح برتر جدید را راه اندازی خواهد کرد که گزارش های قبلی و مشاهده کد را تایید می کند.

مالک پلتفرم گفت که یک ردیف کمتر از برنامه فعلی 8 دلار در ماه هزینه دارد، اما تبلیغات را کاهش نخواهد داد. سطح دیگر گران تر خواهد بود، که همه تبلیغات را حذف می کند. طرح پریمیوم فعلی وعده ارائه “نیمی از تبلیغات” را به مشترکان می دهد. ماسک به قیمت این طبقات جدید اشاره ای نکرد.

اوایل این ماه، @aaronp613 ارجاعاتی را در کد X در مورد سه سطح ممتاز مجزا یافت. به طور جداگانه، بلومبرگ همچنین گزارش داد که این شرکت در حال آزمایش چندین طرح پولی برای ایجاد درآمد بیشتر است.

ماسک و شرکا در حال تلاش برای راه‌های جدیدی برای افزایش درآمد X هستند. اوایل این هفته، این شرکت آزمایش یک برنامه سالانه 1 دلاری را برای کاربران جدید در نیوزلند و فیلیپین برای ویژگی‌های اساسی مانند انتشار، قدردانی و انتشار مجدد آغاز کرد. این شبکه اجتماعی گفته است که این اقدام با هدف کاهش تعداد ربات‌ها در این پلتفرم انجام شده است و هدف آن “محرک سود” نیست.

اوایل این ماه، رویترز گزارش داد که از زمان تصاحب ماسک، درآمد تبلیغاتی به طور پیوسته کاهش یافته است. بنابراین جای تعجب نیست که ماسک در حال انجام اقداماتی برای افزایش درآمد اشتراک است.

  نکات و پاسخ‌های «اتصالات» NYT برای 1 ژوئن: نکاتی برای حل «اتصالات» شماره 356.

از آنجایی که این شرکت با مدیر عامل سابق لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی سابق NBCU، سعی در جذب تبلیغ‌کنندگان دارد، سعی می‌کند معیارهایی را منتشر کند که جذاب به نظر می‌رسند. در اوایل این ماه، یاکارینو گفت X حدود 245 میلیون کاربر فعال روزانه و 500 میلیون پست روزانه دارد.

منبع: https://techcrunch.com/2023/10/19/elon-musk-confirms-x-is-soon-launching-two-new-premium-tiers/