بازاریابی پاهای بلند نئون ترسناک تر می شود

تصویر تیزر از فیلم ترسناک آینده نئون، Longlegs.

تصویر: نئون

سال جدید یعنی فیلم های جدید برای تماشا در سینما یا در خانه. و حتی اگر ایده ای از بزرگترین ها داشته باشیم میله های چادر حق رای دادنبرخی از فیلم‌ها حضور خود را به روش قدیمی تقویت می‌کنند: با بازاریابی نسبتاً مؤثری که بیش از هر چیز فضای فیلم را به شما می‌فروشد.

در چند جمعه گذشته، توزیع کننده نئون تیزرهای کوچکی را برای یک فیلم ترسناک آینده منتشر کرده است. لنگ دراز. دو مورد اول صدای فردی در حال صحبت را نشان می دادند یک عکس خانوادگی و اف بی آی کشف چیزی در تخته کف در حالی که موسیقی مزاحم در پس زمینه پخش می شود، با نمادهایی که در وسط کلیپ سوسو می زنند و در انتهای آن ظاهر می شوند. جمعه گذشته یکی دیگر را دریافت کردیم که نشان می دهد کشیش لحظاتی قبل از اینکه ظاهراً توسط هر کسی که با او صحبت می کند به قتل برسد. برای بستن این کلیپ، یک مامور اف بی آی به دیواری از نمادها روی صدای کسی که در حال آواز خواندن است نگاه می کند. اشعار نامشخص است، اما خواننده به نظر می رسد نیکلاس کیج.

منتظرش بودیم

لنگ دراز اوز پرکینز کارگردانی شده است که پیش از این در سال 2020 کارگردانی کرده بود گرتل و هانسل. کیج نقش یک قاتل زنجیره ای را بازی می کند که توسط یک مامور جدید FBI به نام لی (با بازی آن به شرح زیر است’ مایکا مونرو). هر چه لی بیشتر در مورد قتل های او تحقیق می کند، بیشتر چیزی پیدا می کند. معلول و غیبت با او اتفاق می افتد، با یک ارتباط بالقوه بین آنها. تاکنون، هر سه تیزر ناراحت‌کننده، اما جذاب بوده‌اند: طرفداران آنلاین زمانی را صرف رمزگشایی نمادهای موجود در هر تیزر کرده‌اند، و به طور کلی واکنش مثبتی نسبت به خویشتن‌داری نئون در افشای این فیلم وجود داشته است.

  عطارد دارای یک لایه الماس به طول 18 کیلومتر بین هسته و گوشته خود است.

در زمان نگارش، لنگ دراز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. این می‌تواند همراه با اولین تریلر واقعی این چیز باشد، اگرچه مشخص نیست که آیا جمعه آینده آن تیزر را ارائه خواهد کرد یا نه.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/longlegs-nicolas-cage-neon-teasers-1851183814