برنامه های بودجه بندی آیفون اکنون می توانند به طور خودکار تراکنش های Apple Card و Cash شما را وارد کنند

اپل با آخرین آپدیت iOS 17.4 خود، راه آسان تری را برای کاربران Apple Card، Apple Cash و Savings with Apple Card برای ردیابی موجودی ها و تراکنش های خود اضافه می کند. TechCrunch گزارش ها. با به روز رسانی، برنامه های بودجه شخص ثالث می توانند به طور خودکار اطلاعات را از خدمات مالی اپل از طریق API FinanceKit سازنده آیفون وارد کنند.

برنامه های بودجه و مدیریت مالی YNAB، Monarch و کمک خلبان همه از ویژگی جدید پشتیبانی کرده اند، که باید به صورت دستی از برنامه های مربوطه خود پیکربندی شود. پس از راه‌اندازی، YNAB خاطرنشان می‌کند که هر بار که برنامه آن را باز می‌کنید، تراکنش‌ها باید به‌طور خودکار وارد شوند، یا حتی زمانی که برنامه آن در پس‌زمینه اجرا می‌شود، انجام شود.

به عنوان یادآوری، Apple Card کارت اعتباری است که توسط اپل در سال 2019 راه اندازی شد، در حالی که Apple Cash در واقع یک کارت نقدی پیش پرداخت است که در کیف پول اپل شما قرار دارد و به شما امکان می دهد از طریق iMessage پول ارسال و دریافت کنید یا از طریق Apple Pay در فروشگاه خرج کنید. ، برخط. ، و در برنامه های کاربردی. حساب پس انداز اپل مکانی است که در آن می توانید سود نقدی اپل کارت و هر پول اضافی را که می خواهید کنار بگذارید، به دست آورید.

در پست YNAB همچنین اشاره شده است که این ویژگی به طور انحصاری در ایالات متحده در دسترس است، زیرا این تنها کشوری است که اپل کارت، پول و حساب های پس انداز خود را در آن ارائه می دهد. این ویژگی متمایز از طرح مشابه Apple Pay است که توسط اپل در نوامبر گذشته در بریتانیا راه‌اندازی شد، که به Apple Wallet اجازه می‌دهد موجودی‌ها و تراکنش‌ها را از حساب‌های بانکی شخص ثالث سازگار نمایش دهد.

  خودروهای وارداتی بدون مشتری در بازار ماندند

منبع: https://www.theverge.com/2024/3/6/24092088/ios-17-4-budgeting-apps-import-apple-card-cash-savings-ynab-copilot-monarch