برندگان مسابقه Nobitex “DeFi Hackathon” معرفی شدند.

در پایان رویداد Nobitex “DeFi Hackathon” برندگان جوایز دویست میلیون تومانی هکاتون معرفی شدند.

به گزارش دیجیاتو و گزارش Nobitex PR، Nobitex DiFi Hackathon از ابتدای سپتامبر همزمان با رویداد DiFi Day آغاز شد و تا 15 مهر 1402 ادامه داشت. در آن زمان Nobitex بستری برای ورود به جهان ایجاد کرد. شرکت DeFi در ایران با رونمایی از Nobidex و Lockvolt از فعالان جامعه ارزهای دیجیتال، برنامه نویسان و محققان برای ادامه این مسیر دعوت کرد.

طبق اعلام نوبیتکس، در این مدت طرح ها و ایده های زیادی در رابطه با دی فای برای این گروه ارسال شد و در نهایت چهار طرح به مرحله نهایی رسید و دو طرح برنده جایزه شدند. صد میلیون تومان نوبیتکس شوید.

یکی از ایده‌های برنده، یک سیستم اشتراک‌گذاری آدرس کیف پول مخفی است که با دریافت کلید کیف، آدرس‌ها را برای هر کسی که درخواست می‌کند، ارسال می‌کند. مورد دیگر طرحی بود که بر روی پلتفرم بلاک چین اتریوم اجرا شد که برخی از موانع دسترسی به اینترنت غیرمتمرکز را از بین می برد.

میشم رضایی، شهریار ابراهیمی، کیوان کامبخش، نیما یزدان مهر، امیرحسین حسینی، ضیا صدر، سارا پاوی فرد و حامد باطانی داوران هکاتون Nobitex DiFi هستند. کسانی که مسئولیت بررسی طرح های ارسالی را بر عهده داشتند، مسئولیت این رویداد را بر عهده داشتند.

شرکت کنندگان می توانند با ارسال ایده یا پروژه خود با ثبت لینک پروژه که در سرویس گیت هاب یا گیت ایجاد شده و یا با ارسال پروژه در قالب PDF در این مسابقه شرکت کنند. در طول هکاتون قرار بود 6 کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان دیفای به صورت رایگان برگزار شود.

  10 ورزش عجیب که وجودشان را باور نمی کنید

می توانید مراسم اختتامیه هکاتون دی فای را تماشا کنید و برندگان را از طریق دستگاه های یوتیوب یا نوبیتکس معرفی کنید و با این رویداد بیشتر آشنا شوید.

منبع: https://digiato.com/cryptocurrency/defi-hackathon-winners-announce-nobitex