بسیاری از دستگاه‌های سامسونگ از جمله Auracast به‌روزرسانی‌های صوتی راحت دریافت می‌کنند

Samsung Galaxy Buds FE

ژوئن Wan/ZDNET

تنها هفته گذشته بود که سامسونگ برخی از ارتقاءهای بسیار مهم را اعلام کرد گلکسی بادز. در حال حاضر، مجموعه ای از دستگاه های دیگر، از جمله تلفن، تلویزیون، و تبلت، از ارتقاء صوتی بهره می برند.

سامسونگ امروز تعدادی بهبود صوتی جدید از جمله Auracast، صدای 360 و سوئیچ خودکار را معرفی کرد. هیچ یک از این ویژگی ها به خودی خود جدید نیستند، اما به دستگاه های جدید می آیند.

همچنین: 5 ترند برتر موبایل در سال 2024: هوش مصنوعی درون دستگاه، گوشی هوشمند “جدید” و موارد دیگر

اولین مورد Auracast است، یک فناوری مبتنی بر بلوتوث که به یک منبع اجازه می دهد صدا را به تعداد نامحدودی از دستگاه ها منتقل کند. در ابتدا این ویژگی فقط برای تلویزیون های هوشمند این شرکت در دسترس بود. بعداً به Galaxy Buds 2 Pro و Galaxy Buds 2 Pro گسترش یافت سری گوشی S24و اکنون در دستگاه های بیشتری در دسترس است.

سری‌های S23، Z Fold 5، Z Flip 5 و Tab S9 با One UI 6.1 یا بالاتر اکنون می‌توانند هم صدای Auracast را استریم کنند و هم انتقال دهند، و Z Fold 4، Z Flip 4، A54 5G، M54 5G، و Active Tab 5 5G با One UI 5.1.1 یا بالاتر، اکنون می توانید صدای Auracast را دریافت کنید.

بعدی صدای 360 است، یک ویژگی صدای فراگیر که به نظر می رسد صدا از اطراف شما می آید. در حالی که این مورد برای چند گوشی و تبلت سامسونگ عرضه شد، اکنون به گلکسی بادز 2 پرو می آید و جوانه ها 2. همچنین برای چندین تلویزیون، از جمله Neo QLED 8K، Neo QLED 4K، S95، S90 و سری های OLED S85 و همچنین سری های 80D و 70D QLED عرضه می شود. به گفته سامسونگ، گلکسی بادز قادر است حرکات سر شما را ردیابی کند و صدا را طوری تنظیم کند که شما را در میانه صدا نگه دارد.

  چگونه از ایمیل های خود در Gmail، Outlook و iCloud بک آپ بگیرید

همچنین: بهترین گوشی های اندرویدی برای خرید

در نهایت، قابلیت سوئیچ خودکار سامسونگ که به کاربران اجازه می دهد در صورت دریافت تماس تلفنی، به راحتی صدای هدفون خود را به دستگاه دیگری تغییر دهند. به عنوان مثال، در یک بیانیه مطبوعاتی آمده است: «اگر هنگام برقراری تماس در حال پخش موسیقی در تبلت Galaxy خود هستید، Galaxy Buds Pro شما از ویژگی سوئیچ خودکار برای جابه‌جایی به تلفن شما استفاده می‌کند تا بتوانید تماس را دریافت کنید. » این ویژگی برای چندین رایانه شخصی با One UI 6.0 یا بالاتر، از جمله سری Galaxy Book 4، گسترش می یابد.

منبع: https://www.zdnet.com/article/a-bunch-of-samsung-devices-are-getting-audio-upgrades-including-auracast/#ftag=RSSbaffb68