بهترین برنامه تولید ویدئو با هوش مصنوعی: 40 دلار مادام العمر

TL;DR: تا 3 دسامبر، ارائه های خود را با کمک هوش مصنوعی با اشتراک مادام العمر در vidBoard Creative AI Presenter با تنها 39.99 دلار با کد تبلیغاتی ارتقا دهید. ویدیو.


چه در حال ایجاد ارائه برای مشتریان بالقوه باشید و چه به معرفی فرآیندها یا محصولات جدید به تیم خود کمک کنید، آنها ابزار ارزشمندی در محل کار هستند. همانطور که گفته شد، ایجاد آنها در صورت انجام صحیح می تواند زمان بر و پرهزینه باشد. یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های تولید، استفاده از ابزارهایی مانند این Creative AI Presenter vidBoard است. خوشبختانه، اشتراک مادام العمر برای Cyber ​​Week با فقط 39.99 دلار برای Plan A (حداکثر 30 ویدیو در ماه) و 117.49 دلار برای Plan B (حداکثر 150 ویدیو در ماه) به فروش می رسد، هر دو با استفاده از کد تبلیغاتی. ویدیو در ثبت نام

شما می توانید از بین 70 آواتار دیجیتال هوش مصنوعی به عنوان ارائه دهنده استفاده کنید. همچنین می توانید آواتار خود را با یک آپلود ساده عکس طراحی کنید (فقط طرح B). و قبل از سفارشی ، ارائه خود با متن، گرافیک، موسیقی، و ویدئوها و تصاویر آپلود شده، 20 الگو وجود دارد. و از آنجایی که vidBoard از بیش از 125 زبان پشتیبانی می کند، ویدیوهای شما به چند زبانه دسترسی خواهند داشت.

این برنامه کاربردی با دنبال ، این مراحل ساده، ایجاد یک ویدیو به سبک حرفه ای را آسان می کند:

  1. یک الگو و آواتار را برای ارائه دهنده خود انتخاب کنید

  2. اسکریپت خود را وارد کنید

  3. افزودن پیشرفت های چند رسانه ای مانند فیلم ها، تصاویر، گرافیک یا موسیقی

  رویداد 9 نوامبر اپل بر روی مدل های مک بوک پرو M3 متمرکز خواهد بود

می‌توانید با ابزارهای داخلی، از جمله ارتقاهای آینده، برند خود را شخصی‌سازی کنید و از قدرت هوش مصنوعی با رونویسی‌های هوش مصنوعی و صداگذاری برای بهبود پیام خود استفاده کنید.

زمانی که تا 3 دسامبر ساعت 11:59 بعد از ظهر PT سفارش می دهید، در زمان صرفه جویی کنید و تلاش های بازاریابی، آموزش یا فروش خود را با یکی از تخفیف های Cyber ​​Week زیر ساده کنید:

قیمت ها ممکن است تغییر کند.

منبع: https://mashable.com/deals/nov-28-ai-video-production-tool