بهترین برنامه های دوستیابی و سایت های دوستیابی برای رابطه ، گاه به گاه: به روز شده برای دسامبر 2023

ممکن است فصل دست و پا زدن باشد، اما در تمام طول سال، قرارهای غیررسمی، فرهنگ ارتباط، و روابط بدون رشته بسیار رایج هستند. در این دوره جدید دوستیابی، برنامه های دوستیابی تقریباً در هر تلفن هوشمند موجود است. و دلیل خوبی دارد. شما در صورت درخواست تلویزیون تماشا می کنید (با تشکر از Netflix) و غذای شما را می توان سفارش داد و در حالی که روی مبل می نشینید درب منزل تحویل داده شد (سلام DoorDash)، پس چرا پیدا ، یک شریک بالقوه باید متفاوت باشد؟

به روز شده: 7 دسامبر 2023، ساعت 2:33 بعد از ظهر EST ما به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی در مورد موقعیت مکانی کاربر پس از به‌روزرسانی اخیر، Feeld را به‌طور موقت از فهرست توصیه‌های خود حذف کرده‌ایم. در برگه محصول Feeld می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فرهنگ پیوند چیست؟

عبارت “فرهنگ ارتباط” به رابطه ، گاه به گاه یا برخوردهای ، غیرمتعهد اشاره دارد – می دانید، رابطه ، با توافق خوب قدیمی فقط برای سرگرمی.

مدت ها پیش، قبل از اپلیکیشن‌های دوست‌یابی تبدیل به یک چیز شدند، مردم به ملاقات‌های تصادفی یا گردهمایی‌های اجتماعی (عمدتاً مهمانی‌ها یا بارها) اعتماد می‌کردند تا با فرد جدیدی ملاقات کنند تا با او یک ملاقات معمولی داشته باشند. اما اکنون، با وجود مجموعه عظیمی از برنامه‌های دوستیابی و دوستیابی، خود را کاملاً در آنچه می‌خواهیم عصر فرهنگ دوستیابی خود بدانیم، یافته‌ایم، و یافتن شریک زندگی به آسانی کشیدن انگشت به سمت راست روی یک عکس در نمایه است.

  فروش انبار لحظه ای: تخفیف در دوربین، لنز و لوازم جانبی

برنامه اتصال اختصاصی دروازه‌ای برای لذت فوری و داغ است، و جالب‌ترین بخش این است که می‌توانید تصمیم بگیرید که کجا پرتاب خود را پیدا کنید و قبل از اینکه به زمین بیایید و کثیف شوید، می‌خواهید در مورد آن شخص اطلاعاتی داشته باشید.

همچنین ببینید:

AdultFriendFinder یک سایت دوستیابی پورنو مرزی است که در گذشته گیر کرده است

یک برنامه اتصال خوب چیست؟

لازم نیست بهترین برنامه های ارتباطی یک موقعیت یکسان باشند. مطمئناً، همه چیز را می‌توان به همان اندازه ناشناس نگه داشت که یک فرد ناشناس را از بار به خانه بیاورید، اما هیچ ایرادی هم وجود ندارد که مطمئن شوید شخصی که شما را برهنه می‌بیند بدترین حس شوخ طبعی دنیا را ندارد. علاوه بر این، خوب بودن با یک رابطه، حتی اگر به دنبال چیز جدی یا انحصاری نیستید، اگر به دنبال یک دوست معمولی با موقعیت‌های مفید هستید، می‌تواند به شما کمک کند.

در حالی که بسیاری از این برنامه‌های اتصال به وضوح نشان می‌دهند که مردم به دنبال *آن* هستند، افرادی که از برنامه‌های دوستیابی عمومی‌تر استفاده می‌کنند، اگر اطلاعاتی در مورد اهداف آنها در چند DM اول داده شود، می‌توانند از آشفتگی زیادی جلوگیری کنند. بسیاری از برنامه‌ها حتی دارای گزینه‌ای برای علامت‌گذاری چیزی هستند که به دنبال آن هستید تا اهداف شما از ابتدا مشخص باشد.

همچنین ببینید:

«قدرت وتو» در روابط غیر تک همسری چیست و چرا اینقدر مشکل ساز است؟

چگونه افرادی را برای ارتباط پیدا کنم؟

اساساً هیچ «بهترین برنامه اتصال» وجود ندارد که بتوانید از آن برای یافتن شرکای تضمین شده استفاده کنید، اما احتمالاً می‌خواهید از برنامه‌هایی که یک مسابقه 10 دقیقه‌ای درباره عاشقانه‌ها و خانواده‌های آینده ارائه می‌دهند یا برنامه‌هایی که به اشتراک‌های گران قیمت برای افراد نیاز دارند، صرفنظر کنید. که خواهان روابط طولانی مدت هستند

  آیا Llama 3 می تواند دنیای مدل های زبانی را متحول کند؟

عکس ها نیز عامل مهمی برای برنامه های اتصال خوب هستند. برخی از برنامه‌ها و سایت‌های دوستیابی عکس‌های افراد را پنهان می‌کنند مگر اینکه اشتراک پولی داشته باشید، و ما واقعاً آن را دوست نداریم – به دلایل جذابیت فیزیکی و امنیت. برنامه هایی که نمای کاملی از نمایه افراد را نشان می دهند راه حلی هستند.

این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید برای یک برنامه اتصال هزینه کنید، اما ما می گوییم که Tinder و Hinge نسخه های رایگان عالی دارند. احتمالاً می توانید در آخر هفته بدون پرداخت یک سنت، یک اتصال پیدا کنید.

چه به دنبال رابطه ، گاه به گاه یا فقط به دنبال تعویض لباس های برهنه باشید، در اینجا بهترین برنامه های ارتباطی در حال حاضر را انتخاب می کنیم:

منبع: https://mashable.com/roundup/best-hookup-apps