بهترین تخفیف‌های Walmart Prime Day که می‌توانید همین حالا دریافت کنید

درست یک روز قبل از شروع روز اول اکتبر آمازون، والمارت فروش اولیه تعطیلات را راه اندازی کرده است. قبلاً دیده‌ایم که خرده‌فروشان فروش‌های «ضد نخست» را اجرا می‌کنند و تخفیف‌های خود را ارائه می‌کنند که در حین یا درست قبل از فروش بزرگ آمازون فعال می‌شوند. ما وارد معاملات شدیم و به دنبال صرفه جویی در فناوری بودیم که ارزشش را داشته باشد. یکی از مزایای قابل توجه این است که Walmart دستگاه هایی را ارائه می دهد که آمازون آنها را ندارد، مانند Google Nest Hub. از دیگر معاملات عالی می توان به آیپد نسل نهم با قیمت 1 دلار کمتر از فروش آن در ماه جولای پرایم روز آمازون و یک کنترلر اصلی Xbox Elite Series 2 با تنها 88 دلار اشاره کرد.

اپل آیپد 10.2 اینچی (وای فای، 64 گیگابایت، نسل نهم)

  • اپل آی‌پد 10.2 اینچی 2021 (وای‌فای، 64 گیگابایت، نسل نهم)

آی‌پد نسل نهم اپل در ماه جولای برای اولین روز پرفروش آمازون در سال 2023 به 250 دلار کاهش یافت و یکی از پرفروش‌ترین‌ها بود. امروز، فروش والمارت این قیمت را یک دلار کاهش داد و آن را به پایین ترین قیمت جدید تبدیل کرد. این گزینه بودجه ای در راهنمای ما برای بهترین آیپدها است، و در حالی که قاب های نازک و نگهدارنده لوازم جانبی به اندازه مورد علاقه ما، iPad Air ندارد، برای بازی های سبک، پخش جریانی و مرور وب عالی است – و بهترین است. راه مقرون به صرفه برای گرفتن آی پد

  هوش مصنوعی تا رسیدن به سطح انسانی راه درازی در پیش دارد

iRobot Roomba j7+

  • جاروبرقی ربات iRobot Roomba j7+ تخلیه خودکار

iRobot Roomba j7+ به 300 دلار کاهش یافته است که 400 دلار از قیمت معمولی آن تخفیف دارد. ما در تست‌های خلاء ربات خود آن را مدل دوم نامیدیم، اگرچه نسخه‌ای که ما توصیه کردیم پایه‌ای برای خودش ندارد، این نسخه دارد. قدرت مکش قوی دارد و از سیستم پیشرفته جلوگیری از موانع استفاده می کند که به آن کمک می کند هنگام تمیز ، از مبلمان و سایر اشیاء دور شود.

Google Nest Hub (نسل دوم)

نسل دوم Google Nest Hub به 60 دلار کاهش یافته است، یعنی حدود 5 دلار بیشتر از آخرین فروش Walmart که آن را طی یک فروش مجاور با Prime به آن فروخته است. این بهترین انتخاب برای نمایشگر هوشمند گوگل در راهنمای Engadget است. صفحه نمایش هفت اینچی در یک نمای بیرونی محتاطانه زندگی می کند و با آن می توانید یوتیوب را تماشا کنید، به Google Assistant دسترسی داشته باشید، دستگاه های خانه هوشمند خود را کنترل کنید و حتی خود را بر روی دوربین های خود ضبط کنید. در اطراف خانه. اما دوربین داخلی ندارد، بنابراین نمی‌توانید با آن تماس ویدیویی برقرار کنید.

Microsoft Xbox Elite Series 2 Core

  • کنترلر بی سیم مایکروسافت Xbox Elite Series 2 Core

کنترلر بی سیم Xbox Elite Series 2 Core به 88 دلار کاهش یافته است. این قیمت پایینی را که چند ماه پیش شاهد بودیم با 12 دلار شکست می دهد و نشان دهنده کاهش کلی 42 دلاری است. نسخه Core این گیم‌پد با نسخه معمولی Elite Series 2 یکسان است، به جز بدون لوازم جانبی اضافی (مانند جوی استیک‌ها و ماشه‌های اضافی). هر دو برای گیمرهای رقابتی با یک دستگیره پیچیده، عمر باتری قابل شارژ 40 ساعته، میله های تنش قابل تنظیم و قفل ماشه طراحی شده اند.

  واتس اپ روی ویژگی مشابه AirDrop اپل و QuickShare اندروید کار می کند

The Legend of Zelda: Tears of the Realm

  • The Legend of Zelda: Tears of the Realm

اگر هنوز بازی معروف Nintendo 2023 Zelda، TOTK را برای سوییچ خود خریداری نکرده اید، در اینجا یک فرصت خوب است. این یک بازی است که فکر می‌کردیم «پتانسیل‌های خلاقانه زیادی» را باز می‌کند و اکنون با 31 درصد تخفیف، آن را به 48 دلار کاهش می‌دهد، فقط 2 دلار بیشتر از پایین‌ترین قیمتی که ردیابی کرده‌ایم. این نسخه فیزیکی استاندارد بازی است.

اپل آیپد (Wi-Fi، 64 گیگابایت، نسل دهم)

  • اپل آی‌پد 10.9 اینچی 2022 (وای‌فای، 64 گیگابایت، نسل دهم)

آی‌پد نسل دهم استاندارد به 399 دلار کاهش یافته است. در حالی که این صرفه جویی 40 دلاری است، اما هنوز حدود 20 دلار بیشتر از کمترین قیمتی است که ما برای این مدل دنبال کرده ایم. این یکی در لیست ما از بهترین آیپدها قرار نگرفت. اگرچه صفحه نمایش بزرگتر و تراشه جدیدتری نسبت به نسل نهم دارد، اما هنوز سیلیکون سری M اپل نیست و دکمه هوم و کلاه ایمنی جک را که نسخه قبلی آن را حفظ کرده است، حذف می کند.

راهنمای خرید روز اول اکتبر شما: همه ما را ببینید اولین روز پتو آن را بخر بهترین معاملات پرایم روز در یاهو لایف Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری روز نخست. بیشتر بدانید روندهای روز اول در در دانستن. به کارشناسان Autoblog گوش دهید بهترین معاملات پاییز Prime Day برای ماشین، گاراژ و خانه خود و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

منبع: https://www.engadget.com/best-walmart-prime-day-deals-182730464.html?src=rss

  تیلور سویفت و بیانسه سینمای آمریکا را احیا کردند