تیلور سویفت و بیانسه سینمای آمریکا را احیا کردند

کریستوفر نولان از طرفداران تیلور سویفت است. این یک جمله واقعی است که در سال 2023 تایپ شده است. چرا این مهم است؟ تو پرسیدی؟ به سادگی، نولان قهرمان دیرینه تجربه سینمایی است و در رویداد اخیر در دانشگاه سیتی نیویورک، او تاکید کرد که استودیوهای هالیوود باید به نحوه توزیع سوئیفت توجه کنند. تور دوران، فیلم کنسرت نزدیک به سه ساعت او. سوئیفت به جای همکاری با یک استودیو برای اکران فیلم، مستقیماً به صاحب تئاتر AMC رفت و قراردادی چند میلیون دلاری برای خود منعقد کرد. نولان گفت که این حرکت نمایشی از قدرتی است که اکران های تئاتر هنوز از آن برخوردارند و اینکه اگر استودیوها و پخش کننده ها «آن را نخواهند، شخص دیگری آن را خواهد خواست».

نظرات نولان درست قبل از این بود تور دوران فیلم جدید مارتین اسکورسیزی را منفجر کرد قاتلان ماه گل در آخر هفته افتتاحیه دومی در باکس آفیس ایالات متحده از آب خارج شد. (نه اینکه اسکورسیزی لزوماً بدش نمی‌آید که توسط یک فیلم کنسرت شکست بخورد.) سوئیفت 33 میلیون دلار به دست آورد. مارتی 23 میلیون دلار برنده شد. این یک مسابقه کاملاً در سطح باربنهایمر نبود. در واقع، حتی الهام بخش هیچ خروجی دوتایی با پیچ و تاب شگفت انگیزی نبود. در عوض، سازندگان فیلم رفتند تا ببینند قاتلان ماه گل و من روی TikTok رفتم و ایکس پس از آن برای شکایت، آنها نتوانستند آن را بشنوند بوم بوم بوم از فیلم سوئیفت اکنون همه ما در دوران Swifties of the Flower Moon/Killers of the Moon هستیم.

  Wordle Today: پاسخ و نکاتی برای 5 دسامبر

جهانی، دوره ها نزدیک به 179 میلیون دلار فروش داشته است و در مسیر تبدیل شدن به پردرآمدترین فیلم کنسرت تمام دوران است. از آنجایی که استودیوها در بحبوحه اعتصاب بازیگران (و اعتصابات دوگانه بازیگران و نویسندگان قبل از آن) سرعت تولید تئاتر خود را کاهش می دهند، همچنین می تواند یکی از بهترین فیلم های سال باشد، دوره. از آنجایی که سینماها برای بازگشت به آمار تماشاگران پیش از همه‌گیری تلاش می‌کنند، ممکن است این سوئیفت باشد که با نزدیک شدن به فصل تعطیلات از آنها بیشتر حمایت می‌کند.

یا ممکن است بیانسه باشد. پنجشنبه، دیگر نماد غیرقابل توقف پاپ که امسال تیتر یک تور عظیم بود، تاریخ پخش فیلم کنسرت خود را اعلام کرد. رنسانس: یک فیلم بیانسه از اول دسامبر در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم تور جهانی رنسانس خواننده و مانند آخرین فیلم کنسرت خانم نولز-کارتر را شرح خواهد داد.بازگشت به خانه… قول می دهد که بزرگ باشد.

ممکن است این ادعا که فیلم‌های کنسرت نجات‌دهنده سینما خواهند بود طولانی به نظر می‌رسد، اما با توجه به اینکه هالیوود بر روی بخار کار می‌کند، این امکان وجود دارد که فیلم‌های آن‌ها تأثیر بگذارند – یا حداقل تأثیر قابل‌توجهی که بدون توجه به هر اتفاقی خواهند داشت. به نظر می رسد این تنها چیزی است که در مالتی پلکس اتفاق می افتد. و بیهوده نیست، اما محافل مالی به معنای واقعی کلمه ادعا می کنند که این دو هنرمند تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را در سه ماهه سوم سال جاری افزایش دادند. بنابراین اینطور نیست که این فقط یک نظریه باشد که از مغز آلوده به اینترنت من متولد شده است.

مانیتور یک است ستون هفتگی اختصاص داده شده به همه چیزهایی که در دنیای فرهنگی WIRED اتفاق می افتد، از فیلم گرفته تا میم، تلویزیون تا توییتر.

منبع: https://www.wired.com/story/taylor-swift-and-beyonce-may-be-all-that-can-save-american-theaters/

  وضعیت اسفناک حمل و نقل شهری در کشور، فرسودگی اتوبوس ها و تولید ناکافی