یک سال از خرید توییتر ایلان ماسک می گذرد. نگاهی به آمار تیم مدیریت ایکس

در 27 اکتبر 2022، قراردادی به ارزش 44 میلیارد دلار الون ماسک و توییتر تکمیل شد و ثروتمندترین فرد جهان رسما صاحب این شبکه اجتماعی شد. اکنون یک سال از آن زمان می گذرد و مدیرعامل جدید، لیندا یاکارینو، پستی را در مورد معامله و عملکرد تیم مدیریت پلتفرم جدید، X به اشتراک گذاشته است.

یاکارینو که در این پست او تحت عنوان «یک سال بعد، آینده ایکس روشن است» نوشت:

“27 اکتبر اولین سالگرد تاسیس این پلتفرم تحت مالکیت و مدیریت جدید است. من کاملا به کاری که تیم ما برای سرعت بخشیدن به آینده X انجام داده است افتخار می کنم. بنابراین اجازه دهید به شما بگویم که امروز در کجا ایستاده ایم.”

او در پست خود به عملکرد مدیریت جدید شرکت پرداخت و در مورد موضوعاتی مانند آزادی بیان، امنیت، همکاری و زمان صرف شده توسط کاربران صحبت کرد. یاکارینو در مورد آزادی بیان در پلتفرم می گوید

“X اکنون مکانی است که همه می توانند آزادانه نظر خود را بیان کنند، البته تا زمانی که این کار را در چارچوب قانون انجام دهند. ما معتقدیم که نظرات باز و محترمانه بهترین راه برای پیشرفت بشریت است.”

آمار از شبکه اجتماعی X

او در این پست به آمار پلتفرم X نیز اشاره کرد.به گفته یاکارینو، کاربران X در حال حاضر بیش از ۷.۸ میلیارد دقیقه از روز خود را صرف آن می کنند و میانگین استفاده روزانه آنها بیش از ۳۲ دقیقه است. یاکارینو همچنین با افتخار اشاره می‌کند که «بیش از نیم میلیارد نفر از تأثیرگذارترین افراد جهان» ماهانه از X بازدید می‌کنند و به طور متوسط ​​روزانه 1.5 میلیون کاربر جدید ثبت‌نام می‌کنند.

  پخش زنده آزاد اروپا 2023: نحوه تماشای رایگان تنیس آزاد اروپا

علاوه بر این، مدیر عامل X چنین ادعا می کند کاربران ممتاز در مقایسه با کاربران عادی، آنها سه برابر زمان بیشتری را صرف استفاده از آن می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که ویژگی های بیشتری از جمله ویرایش پست ها به آنها داده شده است.

در بخشی دیگر از صحبت های Yaccarino در مورد ” استقبال از تولید کنندگان محتوا “، گفته می شود که این شرکت تاکنون بیش از 20 میلیون دلار به جامعه سازندگان خود پرداخت کرده است. او می گوید:

«اکنون می‌توانید ایجاد کنید، با آن ارتباط برقرار کنید و کسب درآمد کنید

اگرچه به نظر می رسد این اعداد کمتر از انتظارات اولیه ایلان ماسک هستند، X هنوز در مسیر تبدیل شدن به “نرم افزار همه چیز” است. اخیرا ماسک گفته است که تا پایان سال 2024، X تبدیل به جایگزینی برای بانک ها خواهد شد.

منبع: https://digiato.com/finance-investment/elon-musks-twitter-takeover-first-anniversary