پخش زنده آزاد اروپا 2023: نحوه تماشای رایگان تنیس آزاد اروپا

TL;DR: Prime Video میزبان مسابقات اوپن اروپا 2023 است. می‌توانید با یک دوره آزمایشی 30 روزه Amazon Prime به صورت رایگان تماشا کنید.


طرفداران تنیس باید به Prime Video مراجعه کنند، زیرا این پلتفرم پخش محبوب پوشش انحصاری تورهای ATP و WTA در سال 2023 را ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید هر تورنمنت را در تقویم تماشا کنید، اشتراک آمازون پرایم کاملاً منطقی است، اما اگر فقط می‌خواهید یک تورنمنت خاص مانند اوپن اروپا را تماشا کنید، نیازی به تعهد یا هزینه ندارید. هیچ چی. خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، اما همیشه راهی وجود دارد.

اگر می خواهید مسابقات آزاد اروپا 2023 را به صورت رایگان از هر کجای دنیا تماشا کنید، ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار داریم.

اوپن اروپا چیست؟

اوپن اروپا یک تورنمنت تنیس مردانه است که در زمین‌های هارد سرپوشیده در ورزشگاه لوتو آرنا در آنتورپ، بلژیک برگزار می‌شود. این مسابقات بخشی از پیست ATP 2023 است.

قهرمان فعلی انفرادی Félix Auger-Aliassime است.

مسابقات آزاد اروپا در سال 2023 چه زمانی برگزار می شود؟

اوپن اروپا 2023 هشتمین دوره این رقابت ها خواهد بود. از برگزار خواهد شد 16 اکتبر دارد 22 اکتبر.

چگونه مسابقات آزاد اروپا را به صورت رایگان تماشا کنیم

اعضای Prime می توانند مسابقات آزاد اروپا 2023 را در Prime Video تماشا کنند، اما اشتراک لازم نیست. در عوض، هر کسی در بریتانیا یا ایرلند می‌تواند مسابقات آزاد اروپا را با یک آزمایش 30 روزه آمازون پرایم به صورت رایگان تماشا کند.

  کمتر از 1٪ از 90 میلیون کاربر آمریکایی ما نوجوان هستند

اگر در بریتانیا یا ایرلند نیستید، همچنان می‌توانید مسابقات اوپن اروپا 2023 را در Prime Video پخش کنید.

با استفاده از VPN، می توانید مکان دیجیتال خود را مخفی کنید و به یک سرور امن در انگلستان متصل شوید. این فرآیند به این معنی است که می‌توانید از هر کجای دنیا به فیلم در Prime Video دسترسی داشته باشید. پیچیده به نظر می رسد، اما فرآیند در واقع ساده است:

  1. برای یک دوره آزمایشی 30 روزه Amazon Prime ثبت نام کنید (اگر قبلاً عضو آن نیستید)

  2. مشترک شدن در یک VPN (مانند ExpressVPN)

  3. برنامه را در دستگاه انتخابی خود بارگیری کنید (بهترین VPN ها برنامه هایی را برای Windows، Mac، iOS، Android، Linux و غیره ارائه می دهند)

  4. برنامه را باز کنید و به سروری در بریتانیا متصل شوید

  5. مسابقات آزاد اروپا را از هر کجای دنیا در Prime Video تماشا کنید

بهترین VPN ها برای پخش ورزشی رایگان نیستند، اما بیشتر آنها تمایل دارند آزمایش های رایگان یا ضمانت بازگشت پول را ارائه دهند. با استفاده از این پیشنهادات، می توانید بدون تعهد به پول خود، مسابقات آزاد اروپا را در Prime Video تماشا کنید. این یک راه حل بلند مدت نیست، اما زمان کافی برای پخش رایگان مسابقات تنیس در اختیار شما قرار می دهد.

اگر می خواهید دسترسی مداوم به محتوای اضافی از سراسر جهان را حفظ کنید، به اشتراک نیاز دارید. خوشبختانه، بهترین VPN برای پخش برای مدت زمان محدودی در فروش است.

بهترین VPN برای Prime Video چیست؟

چندین VPN وجود دارد که می توانند به طور قابل اعتماد محتوای محدود جغرافیایی، از جمله سرویس های محبوب مانند Surfshark و NordVPN را رفع انسداد کنند. اینها گزینه های خوبی هستند، اما ExpressVPN به چند دلیل سرویس بهتری است:

  • سرورها در 94 کشور از جمله انگلستان

  • برنامه کاربردی آسان در همه دستگاه های اصلی از جمله آیفون، اندروید، ویندوز، مک و غیره موجود است

  • سیاست عدم ورود به سیستم را جدی بگیرید تا داده های شما همیشه ایمن باشند

  • سرعت اتصال سریع

  • حداکثر پنج اتصال همزمان

  • با ضمانت برگشت 30 روزه پول

  19 بهترین هدیه برای پدر (2024): تجهیزات کباب ،، قهوه، دستکش

اشتراک یک ساله ExpressVPN با قیمت 82.82 پوند به فروش می رسد و شامل سه ماه رایگان اضافی – 49٪ تخفیف برای مدت زمان محدود است. این طرح همچنین شامل یک سال پشتیبان گیری رایگان و نامحدود ابری و 30 روز ضمانت بازگشت وجه سخاوتمندانه است.

مسابقات آزاد اروپا 2023 را به صورت رایگان با Prime Video تماشا کنید.

منبع: https://mashable.com/uk/deals/how-to-watch-2023-european-open-for-free