تاریخ انتشار اکشن زنده سفید برفی توسط دیزنی یک سال عقب افتاد

سفید برفی ساخته ریچل زگلر به سال 2025 عقب انداخته شد.

آن راشل زگلر سفید برفی به سال 2025 عقب انداخته شد.
عکس: آرتور هلمز (گتی ایماژ)

طرفداران دیزنی مدت هاست منتظر بودند راشل زگلر را ببینید یک گاز از آن سیب ممنوعه بخورید، و حالا آنها باید خیلی خیلی بیشتر صبر کنند.

این شرکت به تازگی اعلام کرده است سفید برفی، بازسازی لایو اکشن آینده مارک وب از کلاسیک 1937، تقریبا یک سال به تعویق افتاد. با گال گدوتانتشار آن در ابتدا برای 22 مارس 2024 برنامه ریزی شده بود، اما اکنون به 21 مارس 2025 به تعویق افتاده است. همین سرنوشت برای آن رقم خورد. الیو، انیمیشن بعدی پیکسار. در 1 مارس 2024 منتشر شد و اکنون به 13 ژوئن 2025 به تعویق افتاده است.

دلیل این تاخیرها چیست؟ مشخص نیست. اما این واقعیت که هر دو برای اکران در اوایل سال آینده برنامه ریزی شده بودند، مطمئناً به نظر می رسد که این می تواند واکنشی به اعتصاب جاری SAG-AFTRA و این واقعیت باشد که بازیگران برای تکمیل فیلم ها یا تبلیغ آنها در دسترس نیستند.

همچنین شایان ذکر است که تاخیرهای دیزنی هستند رویاهای مجله با جاناتان میجرز موفقیت ساندنس توسط فاکس سرچ لایت به امید تضمین آن انتخاب شد لوکی بازیگر نامزد اسکار، اما پس از اتهامات سوء استفادهاین فیلم که قرار بود 17 آذر اکران شود، اکنون به طور کامل از برنامه حذف شده است.

بنابراین، همانطور که اوضاع پیش می‌رود، پس از اکران انیمیشن دیزنی در 22 نوامبر آرزو ،Disney Proper تا 5 آوریل 2024 اکران دیگری نخواهد داشت. این یک فیلم “دیزنی بدون عنوان” است که خود از 14 فوریه 2024 به عقب کشیده شد. پس از آن، ددپول 3 هنوز برای 3 می 2024 برنامه ریزی شده است با وجود شایعات تاخیر او. اما، صادقانه بگویم، در این مرحله به نظر می رسد آرزویی باشد.

  بهترین تکنولوژی هایی که در سال 2021 ترند می شوند فروشگاه تک یک

اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/snow-white-live-action-release-date-rachel-zegler-disne-1850967565