بهترین معاملات جمعه سیاه در AirPods و AirPods Pro برای سال 2023

اگر به دنبال خرید یک جفت ایرپاد جدید قبل از تعطیلات بودید، خبر خوبی داریم: کل خط هدفون های بی سیم اپل برای جمعه سیاه به فروش می رسد. ما بهترین معاملات ایرپاد جمعه سیاه را که می‌توانیم در زیر بیابیم، با تخفیف‌هایی روی ایرپادهای پایه، ایرپاد پرو و ​​ایرپاد مکس گردآوری کرده‌ایم. اگر امروز به یک جفت جدید نیاز ندارید، توجه داشته باشید که گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که اپل می‌تواند در اواخر سال 2024 مجموعه AirPods خود را به‌روزرسانی کند. اما اگر نمی‌خواهید تا آن زمان صبر کنید، معاملات زیر همچنان ارزش خوبی برای پول ارائه می‌دهند.

AppleAirPods Pro

عکس از Billy Steele / Engadget

این معامله جمعه سیاه کمترین قیمتی است که برای هدفون های بی سیم حذف نویز اپل دیده ایم.

190 دلار در آمازون

Apple AirPods Pro با قیمت ۱۹۰ دلار در Amazon، Walmart، Target و Best Buy به فروش می رسد. این 60 دلار کمتر از خرید مستقیم از اپل است و به بالاترین حد خود رسیده است. به لطف مجموعه ای از ویژگی های مفید مخصوص اپل، از جمله دسترسی هندزفری به سیری، جفت شدن سریع با آیفون و ردیابی دستگاه از طریق شبکه Find My اپل، اینها بهترین گزینه برای iOS در راهنمای هدفون های بی سیم ما هستند. ANC موثر (اگر بهترین در کلاس نباشد)، حالت شفافیت عالی و صدای گرم دلپذیر نیز برجسته است. همانطور که گفته شد، عمر باتری Pro 6 ساعته متوسط ​​است و مانند هر مجموعه ای از AirPods، برای استفاده حداکثری از آن باید یک طرفدار فداکار اپل باشید.

  پنجمین پرواز آزمایشی این فضاپیما با اندکی تاخیر در اواسط مرداد ماه انجام می شود.

این قرارداد در مورد جدیدترین نسخه از هدفون‌ها که با کیس شارژ USB-C عرضه می‌شوند، اعمال می‌شود. اگر مشکلی ندارید از کیس شارژ لایتنینگ استفاده کنید، والمارت نسخه قبلی را با کمترین قیمت 169 دلار در اختیار دارد. صرف نظر از این، ما سال گذشته به AirPods Pro امتیاز 88 دادیم.

ایرپادهای اپل (نسل دوم)

Engadget

ابتدایی ترین ایرپادهای اپل حدود 20 درصد کمتر از قیمت معمول در خیابان برای جمعه سیاه قیمت دارند.

80 دلار در آمازون

ایرپادهای نسل دوم در آمازون و تارگت به 80 دلار کاهش یافته اند که پایین ترین رقم تاریخ نیست، اما حدود 20 دلار کمتر از قیمت معمول این جفت در خیابان در ماه های اخیر است. اینها هدفون‌های بی‌سیم سطح پایه اپل هستند که در سال 2019 عرضه شدند. این روزها توصیه ، آنها کمی سخت‌تر است، زیرا طراحی منحصربه‌فرد آنها برای همه مناسب نیست و حتی ممکن است کیفیت صدای بهتری داشته باشید. با این نرخ کاهش یافته اما اگر طراحی باز را ترجیح می دهید که مجرای گوش شما را به طور کامل نبندد، یا فقط می خواهید امکانات معمولی AirPods را با کمترین قیمت ممکن داشته باشید، حداقل قیمت قابل قبول تری برای این هدفون است.

اپل ایرپاد (نسل سوم)

عکس از Billy Steele / Engadget

ایرپادهای نسل سوم صدای غنی‌تر و عمر باتری کمی بیشتر از مدل نسل دوم ارائه می‌دهند، اگرچه آنها نیز تناسب متفاوتی دارند.

140 دلار در آمازون

نسل سوم AirPods با قیمت 140 دلار در آمازون، Target، Best Buy و سایرین در دسترس هستند. به طور معمول، این هدفون‌های بی‌سیم در ماه‌های اخیر 10 تا 20 دلار بیشتر فروخته می‌شوند، اما تخفیف‌های عمیق‌تر نادر است. ما به این جفت امتیاز 88 را در سال 2021 دادیم: مطمئناً گزینه‌های بهتری نسبت به قیمت وجود دارد، اما نسل سوم ایرپادها به طور قابل‌توجهی غنی‌تر از نسل قبلی خود هستند و کنترل‌های لمسی لمسی آنها کاملاً راحت‌تر هستند. با این حال، این یک طراحی باز دیگر است، بنابراین هنوز باس عمیق یا حذف نویز زیادی وجود ندارد. برای همه، هدفون‌های بزرگ‌تر هم راحت نیستند.

  اولین تریلر فیلم Folie à Deux دلقک ها را می فرستد

Apple AirPods Max

سیب

هدفون های رده بالای اپل هنوز هم ارزان نیستند، اما این معامله جمعه سیاه پایین ترین قیمتی است که در سال گذشته دیده ایم.

450 دلار در آمازون

هدفون پریمیوم اپل، AirPods Max، در آمازون و Best Buy به 450 دلار کاهش یافته است. این 20 دلار بیشتر از کمترین قیمتی است که دیده ایم، اما حدود 30 دلار کمتر از قیمت معمولی این جفت در خیابان است. خود اپل این هدفون را به قیمت 550 دلار به فروش می رساند. AirPods Max حتی با وجود این تخفیف هنوز برای اکثر افراد بسیار گران است، اما آنها به طور غیرقابل انکاری ممتاز هستند، با ANC درجه یک، پروفایل صدای فوق العاده متعادل، طراحی آلومینیومی با کیفیت بالا، کنترل های قابل اعتماد و همه ویژگی های معمول AirPods. با این حال، آنها سنگین هستند و “مورد” گنجانده شده آنها فوق العاده ضعیف است. ما در پایان سال 2020 به AirPods Max امتیاز 84 دادیم.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه چیز را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. بیشتر بدانید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

منبع: https://www.engadget.com/the-best-black-friday-deals-on-airpods-and-airpods-pro-for-2023-090053481.html?src=rss